Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Botter heeft er een broertje bij
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 augustus 2009 om 16:26 #17516125
sow hey,,,hebben jullie pijn aan de ogen.ik heb deze kadett nooit in het echt gezien maar ik vind hem op de foto al niet netjes,ik vind het een belediging naar botter toe want als je alleen al die achterste wielrand goed bekijkt zie je dat die bij lange na niet zo mooi gevormt is als die van botter en de rest ziet er ook uit als of het op de snelle manier gedaan is.
neej de kwaliteit en afwerking is niet te vergelijken,en spoiler,velgen kan iedere maloot plaatsen
30 augustus 2009 om 16:28 #17516126inslijpen en oplassen, zijn toch lynx car design schermen…
@grey.. jij ziet meer als ons eey.. wij zijn boerenlullen, en jij zit al jaren int schadeherstel e.d.:)30 augustus 2009 om 16:35 #17516127origineel gepost door mayhem
inslijpen en oplassen, zijn toch lynx car design schermen…
@grey.. jij ziet meer als ons eey.. wij zijn boerenlullen, en jij zit al jaren int schadeherstel e.d.:)hahaha,maar iedereen ziet toch dat de naden en vormen niet zo mooi lopen als bij die van botter.
ben er idd mee eens zoals eerder ook vermeld dat niet iedereen het zelfde budget heeft om in een auto te duwen en alle respect voor de genen die alles zelf willen doen.
maar je zal dan idd geen botter resultaat behalen want die zet de puntjes wel op de i.31 augustus 2009 om 21:20 #17516128Dank u dank u dank u:D:D:D maar ik maak ook bijna alles zelf:P
1 september 2009 om 04:25 #17516129the customizer:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
1 september 2009 om 18:41 #17516130origineel gepost door Andre Botter
Dank u dank u dank u:D:D:D maar ik maak ook bijna alles zelf:Phahaha,maar niet iedereen heeft die goude handjes he.
maar je snap wel wat ik bedoel he andregreetz tim
2 september 2009 om 11:41 #17516131origineel gepost door Andre Botter
Dank u dank u dank u:D:D:D maar ik maak ook bijna alles zelf:PAlles behalve koffie he Andre :wtf
2 september 2009 om 15:15 #17516132origineel gepost door AstraTurbo280
origineel gepost door Andre Botter
Dank u dank u dank u:D:D:D maar ik maak ook bijna alles zelf:PAlles behalve koffie he Andre :wtf
Koffie kan die niet alleen enery drink. :jerry
3 september 2009 om 00:18 #17516133origineel gepost door mark
nou kan zelf ook wel redelijk overweg met lassen ed, spuiten doe ik zelf al 6jaar in de autoschade,maar snap niet goed hoe ze dat zo bol krijgen met alleen kloppen , wist niet dat je plaatwerk zoveel kan rekken,weet zelf niet beter dan openhalen naar buiten halen en weer terug lassen,Als ik de kassen bol slijp ik niets in. ik verbouw wel het binnen scherm wat dan hoger komt.. ik zal wel eens wat foto’s posten…
Enne die difuser van Botter BBT made. Jammer van de kopie..
klein beetje reclame voor mezelf mag wel toch? Zeker als je een lippie mag maken voor dat oranje monster..:thumbup3 september 2009 om 04:24 #17516134mooi stukje werk die diffuser:thumbup:thumbup
groeten
3 september 2009 om 21:16 #17516135de lip door mij gemaakt de rest onder de wagen Botter..
3 september 2009 om 22:34 #17516136wel netjes gedaan, dan heb die gast van die groene dett zeker foto’s gemaakt van de lip om hem na te kunnne maken :mad::P
4 september 2009 om 05:09 #17516137he berry dat zou ik echt top vinden , want dat heb jij bie die zwarte kadett van jou ook gedaan toch?
5 september 2009 om 09:01 #17516138origineel gepost door berry berkhout
origineel gepost door mark
nou kan zelf ook wel redelijk overweg met lassen ed, spuiten doe ik zelf al 6jaar in de autoschade,maar snap niet goed hoe ze dat zo bol krijgen met alleen kloppen , wist niet dat je plaatwerk zoveel kan rekken,weet zelf niet beter dan openhalen naar buiten halen en weer terug lassen,Als ik de kassen bol slijp ik niets in. ik verbouw wel het binnen scherm wat dan hoger komt.. ik zal wel eens wat foto’s posten…
klein beetje reclame voor mezelf mag wel toch? Zeker als je een lippie mag maken voor dat oranje monster..:thumbupwaar blijven de :kewlpics
5 september 2009 om 12:41 #17516139origineel gepost door mayhem
inslijpen en oplassen, zijn toch lynx car design schermen…
@grey.. jij ziet meer als ons eey.. wij zijn boerenlullen, en jij zit al jaren int schadeherstel e.d.:)Lynx heeft zeker in de begin tijd “Kadett-E GSi”:) de meeste uitbouwtjes wel gedaan.
de mooiste zijn die van @ric (ex gsi):D en @ nieboer.(zonder die bobbel.)
ik heb ze open zien liggen..wat een klus.die van @ric was ook voor onder handen genomen,op dezelfde manier.voor 9J er zat 8,5J onder met een heftige ET waarde:D
7 september 2009 om 00:16 #17516140nog heel even geduld ik zit op dit moment op mijn laptop.. tot me pc t weer doet… maar ik zal morgen kijken of ik de mijne kan vinden en anders van een andere kadett die ik pas heb gebouwd… komt eraan even geduld svp..
7 september 2009 om 07:51 #17516141heee hallo berry hoe is het met de kadett turbo .na zandvoort…is het blok all weer opgelapt;) gr richard koks
15 oktober 2009 om 15:13 #17516142ongelooflijk..
ongelooflijk…..
wat een stelltje heikneuters op dit forum toch ook zeg.
Omdat een auto een beetje op die van een ander lijkt moeten we hem maar met z’n allen af gaan lope zeiken, want over de auto van iemand anders zeiken zijn we toch zoiezo al goed in op het forum.
Wel erg opvallend degene met de grootste bekken zelf een koeketrommel op wielen rijd of een eigen schadebedrijf heeft.
Even verstandig nadenken dat er ook mensen zijn met een beetje geld en er toch iets leuks van proberen te maken er ook nog zijn laat veel te wensen over.
origineel gepost door mrmonkey
origineel gepost door berg
ja he wat een naäperd…. en dan nog geeneens netjes ook :(Wat is er dan niet netjes dan ? Mooie kadettje ;)
van veraf wel ja :thumbup
maar hoe dichterbij je komt hoe minder hij word :o
ziekelijke opmerkingen ook, maar goed mrmonkey, dat idee heb ik ook van jouw hoofd hoor, vandaar misschien je naam.
zo wou ik ff kwijt.
in ieder geval nog wel bedankt voor de positieve reacties!
gegroet,
een maat van de eigenaar van de groene 2.0 16v turbo.
15 oktober 2009 om 15:29 #17516143En maar denken dat ik een kort lontje heb whahaah leuk hoor, man maak je niet druk:thumbup
en mr monkey is weer een maat van mij dus:afro, zo klein is het wereldje en iedreen heeft zn eigen smaak.het gaat om het idee:D
de groeten
15 oktober 2009 om 16:42 #17516144origineel gepost door berry berkhout
origineel gepost door mark
klein beetje reclame voor mezelf mag wel toch? Zeker als je een lippie mag maken voor dat oranje monster..:thumbupik wacht nog steeds met smart op de :kewlpics
15 oktober 2009 om 16:59 #17516145origineel gepost door Mauz
ongelooflijk..ongelooflijk…..
Omdat een auto een beetje op die van een ander lijkt moeten we hem maar met z’n allen af gaan lope zeiken, want over de auto van iemand anders zeiken zijn we toch zoiezo al goed in op het forum.
Wel erg opvallend degene met de grootste bekken zelf een koeketrommel op wielen rijd of een eigen schadebedrijf heeft.
Even verstandig nadenken dat er ook mensen zijn met een beetje geld en er toch iets leuks van proberen te maken er ook nog zijn laat veel te wensen over.
ziekelijke opmerkingen ook, maar goed mrmonkey, dat idee heb ik ook van jouw hoofd hoor, vandaar misschien je naam.
zo wou ik ff kwijt.
gegroet,
vond het op de foto zeker geen rare kadett:thumbup
er zijn genoeg die er minder uitzien.op elke auto is wel iets aantemerken.
wie wil nu geen kadett die op die van botter lijkt:wub
dat is toch het voorbeeld voor de kadett rijder.ik heb iniedergeval veel meer respect voor een auto die mischien niet 100% strak is waar de eigenaar zelf alles aan gedaan heeft.
als een auto die super strak is waaraan de eigenaar alles laat doen. en dan gaat pronken met andermans werk.15 oktober 2009 om 21:39 #17516146origineel gepost door Mauz
ongelooflijk..ongelooflijk…..
origineel gepost door berg
ja he wat een naäperd…. en dan nog geeneens netjes ook :(Wat is er dan niet netjes dan ? Mooie kadettje ;)
van veraf wel ja :thumbup
maar hoe dichterbij je komt hoe minder hij word :o
zo wou ik ff kwijt.
gegroet,
:fy1:fy1:fy1
smaken verschillen he…
en afwerking doet een hoop…
dan kan je nog wel zon dikke bak rijden met van alles er op maar als je dichtbij komt en de popnagels en plamuur zie je zitten, doe je toch iets ff niet goed denk ik zozo wou ik ff kwijt…
16 oktober 2009 om 09:16 #17516147ik heb voor iedereen respect, die iets met zijn auto doet, en afkraken heb je snel gedaan.
die groene is ook bij ons op de meeting in oss geweest, heb hem niet goed bekeken omdat ik daar geen tijd voor had.
toen hij weer weg ging, schrok ik toch wel even.:o:o
de zon scheen op de zijkant van de wagen, en toen zag ik wat ze aan het achterscherm geplamuurd hadden.
het tekende helemaal af in de lak, en ik stond er toch een heel stuk vanaf.
daar zou ik toch mee terug gaan , naar degene die de wagen voorbewerkt en/of gespoten heeft.
is toch zonde na al dat werk en geld.ik heb al zoveel gehoord over mijn kadett, dat er iets niet mooi gevonden word.
het is en blijft mijn wagen, en heb er ook geen fortuin meer voor over:cry:cry
mensen hebben altijd wel iets te zeiken over ander mans wagen.
je wilt niet weten hoe vaak ik al heb gehoord dat ik geen 4×4 heb.
ze praten wel, maar komen niet eens kijken of vragen.als je geen commentaar wilt hebben over je auto, dan moet je hem thuis in de garage laten staan.
groeten.
16 oktober 2009 om 11:19 #17516148Ja dat niet iedereen het geld er voor heb oke.
Maar ik heb altijd wel zo iets als je er geen geld voor hebt begin er dan niet aan want dan wordt het toch niets.
Wacht dan nog even en spaar er voor dan kan je het goed laten doen.17 oktober 2009 om 16:43 #17516149origineel gepost door Andre Botter
Ja dat niet iedereen het geld er voor heb oke.
Maar ik heb altijd wel zo iets als je er geen geld voor hebt begin er dan niet aan want dan wordt het toch niets.
Wacht dan nog even en spaar er voor dan kan je het goed laten doen.AMEN!!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.