Bosal Trekhaak Corsa D

Forumindex Forums Modellen Corsa Bosal Trekhaak Corsa D

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Gijsdejong

Beste Corsa rijders,

Voor mijn Corsa D uit 2010, heb ik een mooie trekhaak via de sloop kunnen kopen.
      Nu is alles gemonteerd en ben ik bezig met de 13 polige stekker, maar nu komt het: De draden zijn helaas los gekomen van de stekkerdoos. Nu weet ik niet welke draad waar hoort in de 13 polige stekkerdoos.
      Ik ben al geruime tijd aan het meten geweest en maar ik krijg het niet werkend.
      De plug en play kabelset is tussen de linker en rechter achterlicht aangesloten en alle verlichting werkt wel naar behoren.
      De volgende draadkleuren zitten in de stekker:
      -Rood
      -Geel
      -Bruin
      -2 x Bruin/Wit
      -Zwart/Wit
      -Zwart/Blauwe
      -Zwart/Rood
      -Violet/Orange
      -Grijs/Rood
      -Grijs/Zwart
      -Zwart/Groen

Het betreft hier om een plug en play kabelset van Bosal.
      Wie heeft er suggesties of kan mij helpen door eventueel een kijkje te nemen bij zijn eigen Bosal stekkerdoos.
      Alvast vriendelijk bedankt.

baboe
      Deelnemer

dan zou het deze moeten zijn gr baboe

Gijsdejong

Beste Baboe,

Zelf heb ik dat plaatje ook gevonden, helaas zijn dit niet de kleuren die in de kabelboom zitten.

jethro
          Deelnemer

Als je het niet vertrouwd, laat een expert de zaak aansluiten. :thumbup

Want je zult niet de eerste en de laatste zijn waar de zaak in de hens gaat, moet er wel eerst wat aan zitten. ;)

Gebeurt zo vaak hebben ze een bakkie járen buiten staan, dus die ff achter de auto om de rommel weg te brengen en je raad het al…………………………….

baboe
            Deelnemer

waarom doe je geen 7 polige aansluiting is tog makkelijker je zal geen caravan trekken of een trailer voor een kar moet het goed zijn

Vannos
              Deelnemer

http://bosal.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Corsa_GSi
                Deelnemer

http://www.catalogue.bosal.com/pages/tow_carspecnr_list.php?query_nr=4&make=OPEL&model=Corsa++D&body=Hatchback&year=2010″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                  En dan ff op montagehandleiding klikken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.