Boordcomputer zafira cosmo 2.2 2006

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Boordcomputer zafira cosmo 2.2 2006

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Dierik
    Deelnemer

Hallo, wij hebben net een zafira 2.2 cosmo uit 2006 gekocht. Nu geeft ie in de boordcomputer alleen een timer functie aan volgens de dealer is dit normaal, maar volgens het bijbehorende boekje moeten er meer functies op zitten. Weet iemand dit? En kan je die andere functies er op een manier wel opkrijgen?

Dolby
      Deelnemer

Als het goed is heb je aan de rechterkanthendel. 2 knoppen zitten, 1 knop is voor te kiezen welke optie je wit zien. Bijvoorbeeld, gemiddeld verbruik, stop watch, monenteel verbruik, temperatuur.
        Met de 2de knop kun je opties resetten zodat het opnieuw begint met 0.

Dierik
        Deelnemer

Dat is hier dus niet het geval ik heb alleen de optie timer, en verder zitten er geen functies op.

edwardvdk

Volgens de dealer normaal?
            Heb je m daar ook gekocht?

Je moet idd met je ruitenwisser hendel kunnen schakelen
            tussen de verschillende functies.

Als ie er nog maar 1 laat zien zal ie stuk zijn.

Dierik
            Deelnemer

Ja de dealer zegt dat dit zo hoort, ik kan bijvoorbeeld ook niet zien wat het verbruik en zo is. Ik heb een tabblad voor navigatie en voor de radio. En als ik dan op bc druk heb ik alleen de optie timer. Weet je dan misschien ook of dit er gemakkelijk is op te zetten? Ik zal in ieder geval nog maar eens even langs bij de dealer.

edwardvdk

Als je m bij die dealer hebt gekocht is t natuurlijk gewoon garantie
                en moet ie even aangesloten worden en opnieuw programmeren.

Als ie kapot is zullen ze, als je daar garantie hebt, er een andere/nieuwe
                in moeten zetten. Alleen een timer zichtbaar slaat natuurlijk helemaal
                nergens op.

Bij mijn zafira A was ie laatst ook stuk en gaf alleen maar t woord
                program en de datum aan.

Ik heb toen een gebruikte ergens bestelt en bij de dealer laten
                monteren, scheelt heel wat!

Laat ff weten hoe t verder loopt.

marcel-opel

Hallo,

Na wat zoekwerk op het internet ben ik er achter dat de Cosmo uitvoering standaard een boordcomputer met checkcontrol hoort te hebben.

Marcel

Dierik
                  Deelnemer

Oké bedankt weet je zo waar ik dit kan vinden? Dan kan ik ze dat bij de dealer ook even laten zien. Gr. Dierik

marcel-opel

Dit is de prijslijst uit 2007 maar zijn volgens mij dezelfde modellen.

http://www.ngv-holland.nl/docs/pdfs/prijs_Opel_Zaf.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

Dierik
                      Deelnemer

Ik heb vandaag te horen gekregen dat het een Duitse import auto is. En dat er op de Duitse uitvoering niet zo’n uitgebreide boordcomputer zit. Het kan er wel opgezet worden alleen dat kost flink geld. Iedereen bedankt voor de reacties.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.