boordcomputer voorbekabeld???

Forumindex Forums Modellen Astra boordcomputer voorbekabeld???

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Astra1.6sport

hoi,

ik rij nu een stra g uit 2000 1.6 16v sport.
      nou las ik laatst dat als je tijdens het rijden op de 2 knoppen bij je temp. meter/klok ingedrukt houd dat deze even je oorsprokelijke snelheid laat zien en als dit waar is dat je boordcomputer voorbekabeld was en je alleen het schermpje moet vervangen met een boordcomputer…
      klopt dit wel?? op mijn klokje liet hij het idd even zien. als dat klopte wil ik wel een boordcomputer erin.
      alvast bedankt voor jullie reactie:wors

Gr

Varun

Astra1.6sport

niemand die mij hieruit wil helpen???

Blue-Dragon
        Deelnemer

De stekkers zijn niet dezelfde grote , dus ben bang dat het niet gaat .

Astra1.6sport

bij mijn kenteken gegevens staat dat ik boordcomputer als extra optie kon kiezen(tegen meer prijs).
            maar blijkbaar is dit niet gekozen dus ja houd het op.

@bluedragon
            je zal wel gelijk hebbe.

joh.krottje
            Deelnemer

als je de snelheid te zien krijgt bij het indrukken van die 2 knopjes dan is de auto astra voorberijd op cruise control zit die er niet in dan is het vervangen van de richting aanwijzer voor een met cruise control handel voldoende om cruise contrle te verkrijgen
              vr gr johan

tim_j

in een F zit het ook op de TID, dit is echter een gemiddelde rijsnelheid.
                op moment van de 2 knopjes indrukken reset je de teller en start ie weer ‘fris’ met meten.

wim-v6
                Deelnemer

[rquote=1821717&tid=137625&author=joh.krottje]als je de snelheid te zien krijgt bij het indrukken van die 2 knopjes dan is de auto astra voorberijd op cruise control zit die er niet in dan is het vervangen van de richting aanwijzer voor een met cruise control handel voldoende om cruise contrle te verkrijgen
                  vr gr johan[/rquote]

toch knap bij een Benzine model met gaskabel die hetzelfde weergeeft.

Daar moet je gewoon de volle mep inbouwen qua Cruise Control.

Elke TID zit aan de rijsnelheid gekoppeld dacht ik zo.

Zelfs mijn Combo-B, daar is nooit Cruise in geleverd (zit er nu wel op natuurlijk :D / van een Omega-B)

Willem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.