Boordcomputer verlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Boordcomputer verlichting

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Skull1964

Hallo ;
      Ik zit met het volgende probleem , ben nog niet zo lang in bezit van mijn astra , nu men licht van de boordcomputer deed het toen al niet , dus ik deze vervangen met nieuwe lampjes , en doet het nog niet , nu als ik goed kijk zie ik wel dat hij werkt , zie datum enz staan maar word niet verlicht , heb vandaag uitgezocht of er geen kabel los was ,maar dat is het probleem ook niet , nu mijn vraag is welke kabel voor het licht bedoeld is op mijn klokje , is astra G 17tD 99 , ik zou er super blij mee zijn als het terug mocht werken ;)

Mvg Eddy

IMpY

dimmer van je dashboard clock ook niet helemaal dicht staan? Meen dat deze er ook op werkte. En als de lampjes het niet doen… zijn het led lampjes? Zo ja. moet je ze 180 graden draaien. plus en min dus omwisselen…

groeten Twan

Skull1964

Hoi Twan

Nee dimmer staan open , en heb de lampjes uitgetest en deze werken perfekt , nu er is veel aan die bekabeling gesoldeert geweest , heb er elke van nagekeken met geen defekt te vinden , weet je welke kleur er voor het licht zorgt in het klokje , kan het licht dan misschien ergens anders van aftappen ?

Mvg Eddy

Blue-Dragon
          Deelnemer

Verlichting is de grijs/gele draad.

Skull1964

Oke thanks !!!

Zal het uitzoeken en laat wel iets weten of het gelukt is !

Skull1964

Nee jammer genoeg ben ik nog kabels tegen gekomen die door geknipt zijn , oa 2 rode en 2 roodwitte kabels en ,deze zitten bij de kabelboom onderaan in de console ,nu zou ik het kunnen uittesten met
                een klokje van een astra G 2004 ? aja en mijn gevaren pinkenrs doen het ook niet , deze zou normaal ook voorzien zijn van een lichtje , heeft er iemand een schema waar ik deze kan op terug vinden ?

Mvg Eddy

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.