Boordcomputer van Astra GSi in een Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Boordcomputer van Astra GSi in een Corsa B

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    yorick

hey

Is het mogenlijk om een boordcomputer van een astra GSi compleet werkend (benzine verbruik stopwatch etc.) in een B corsa te bouwen?
      om het passend te maken in het dashboard is niet het grootste probleem maar het electronische wel.
      als ik alles in de hand heb kom ik er denk ik wel uit
      alleen hoe ik de gegevens van de motor (verbruik en rijbereik) in die computer krijg dat weet ik niet.

het gaat om een corsa B uit ’94 met een C20XE ingebouwt.

gr. yorick

yorick

en nog een vraag:P
        passen astra gsi stoelen een beetje in een corsa??

zijn ze mooier dan de normale sport stoelen van de corsa en ze zitten lekkerder;)

2e-c14nz

je wil een mid in een corsa bouwen? ff de zoekfunctie gebruiken. dit is al eens eerder gevraagd, ook is er een topic over de mogelijkheden tot aanpassingen van een standaard tid. ik weet echter niet of hier nog mee verder is gegaan.

Erwin1987
          Deelnemer

ik dacht dat wim astra stoelen had in zijn combo?

Erwin

yorick

aha zo’n ding heet een MID vandaar dat ik hem niet kon vinden toen ik de zoek functie gebruikte ;)

heeft de MID een eigen kabel boom? of is deze af fabriek in de hoofdboom gestopt?
              ik weet dat ik bij mijn BMW (E30) achter af gewoon een boordcomputer kan inbouwen moet ik alleen kabelboom op aantal punte aansluiten (tellerbak, richtingaanwijzer(besturing), buitentemp sensor, etc. ) als dat bij Opel ook zo is kan ik er denk ik wel uitkomen.

Onderbroekie
              Deelnemer

Het is mogelijk ja, paar forumleden hebben het wel gedaan, je moet wel alle sensorren hebben van alles..

yorick

oke weet jij toevallig wie dat waren? kan ik ze ff en PM sturen

Lex
                  Deelnemer

astra stoelen kunnen wel in een corsa b,zaten er bij mij ook in.
                    weet niet hoeveel er aangepast moest worden.
                    zo’n astra ding kan ook in een b,moet je ook dat bedieningshendeltje hebben meen ik.

wim-v6
                    Deelnemer

Ik heb Astra-F2 GSI (ook Sport uitvoering) stoelen in de combo.

is simpel

Je eigen stoelen demonteren, 2 boutjes aan de achterzijde van de slede in de bodem auto (kunnen erg vast zitten).

stoelframe onder jouw stoel vandaan halen.

Deze op de Astra stoelen zetten, en stoelen terug plaatsen.

IVM de draaiknop voor de rugleuning is het bij de Corsa makkelijker om de linker stoel rechts en de rechter stoel links te zetten.

Astra GSi stoelen zijn flinke jongens namelijk.

Willem

yorick

ow oke gewoon slede ff overzetten

zat te denke om 2 rechterstoele te plaasten omdat ie meestal nog netjes zijn

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.