Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › boordcomputer heeft remlicht kuren
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 augustus 2009 om 18:58 #17211512
Ik heb net voor we op vakantie gingen links een remlicht vervangen,was stuk gaf de boordcomp. aan.
Het lampje is van hetzelfde soort als het lampje dat eruit kwam,toch bleef de boordcomp. steeds aangeven ;reml.links contoleren,maar het werkt gewoon,ik dacht laat ik dan de andere kant ook maar vervangen (die deed het nog gewoon)sindsdien geeft ie steeds aan reml.rechts contoleren en die doet het ook gewoon :o:oRARA ?18 augustus 2009 om 19:02 #17513904origineel gepost door ahrend
Ik heb net voor we op vakantie gingen links een remlicht vervangen,was stuk gaf de boordcomp. aan.
Het lampje is van hetzelfde soort als het lampje dat eruit kwam,toch bleef de boordcomp. steeds aangeven ;reml.links contoleren,maar het werkt gewoon,ik dacht laat ik dan de andere kant ook maar vervangen (die deed het nog gewoon)sindsdien geeft ie steeds aan reml.rechts contoleren en die doet het ook gewoon :o:oRARA ?Hallo,
Kijk eens even naar je andere lampjes, grote kans dat er één wat zwart is o.i.d.
Als je remlicht het niet meer doet, neemt een andere lamp het over.
Groetjes, Joche
20 augustus 2009 om 06:40 #17513905origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door ahrend
Het lampje is van hetzelfde soort als het lampje dat eruit kwam,toch bleef de boordcomp. steeds aangeven ;reml.links contoleren,maar het werkt gewoon,ik dacht laat ik dan de andere kant ook maar vervangen (die deed het nog gewoon)sindsdien geeft ie steeds aan reml.rechts contoleren en die doet het ook gewoon :o:oRARA ?Hallo,
Kijk eens even naar je andere lampjes, grote kans dat er één wat zwart is o.i.d.
Als je remlicht het niet meer doet, neemt een andere lamp het over.
Groetjes, Joche
u2u u2u u2u u2u u2u
20 augustus 2009 om 08:04 #17513906Check ook even de fittingen en de contactjes waar het lampje ingaat deze willen namelijk nog wel eens inbranden met slecht contact tot gevolg !
20 augustus 2009 om 15:56 #17513907u2u u2u u2u u2u u2u [/quote]
He ?????????:hmmz:hmmz
20 augustus 2009 om 19:21 #17513908origineel gepost door ahrend
u2u u2u u2u u2u u2u
He ?????????:hmmz:hmmz [/quote]
Hallo,
Deze was voor mij bedoeld ;)
Groetjes, Joche
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.