BOORDCOMPUTER

Forumindex Forums Modellen Astra BOORDCOMPUTER

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18031200
    john.t
      Lid sinds:
      18 July 2012

      @juffer, dus een cd70 geeft tapbladen aan op de bc… ik heb de cd30 mp3, vind de mp3 speler erg langzaam met laden
      van de nummers.
      Ztten erg lange pauzes tusse de nummers vooral als je aan het zoeken bent naar een bepaald liedje.
      iemand ervaring mee!? Is een cd 70 betaalbaar en uitgebreider? sws een mp3?
      . :hmmz wil ook tapbladen :D

      #18031201
      rondpunt
        Lid sinds:
        4 September 2012

        wanneer ik dus op settings blijf duwen krijg ik inderdaad een biep toon dan klik ik op boordcomputer en ga ik verder naar het menu over het verbruik, ik zie van alles staan maar alle waarden staan op 0.. wil dit dan zeggen dat ik geen sensor heb zitten?

        #18031202
        john.t
          Lid sinds:
          18 July 2012

          Poepoe durf ik geen antwoord op te geven. ik druk meestal door
          tot het schermpje waar de temp van de motor te zien is. Zijn wel mensen die daar een goed antwoord
          op hebben. :D
          heb ik er zelf ook
          wat aan hehehe :thumb

          p.s heb je je al voorgesteld? Doet iedereen die hier op het forum zit
          is wel een topic van. welke type auto heb je!?
          als je iets wil weten over de auto/types/advies/ en vooral hulp wil. dan ben je hier
          zeker op het goede adres :thumb

          #18031203
          rondpunt
            Lid sinds:
            4 September 2012

            @john.t wrote:

            Poepoe durf ik geen antwoord op te geven. ik druk meestal door
            tot het schermpje waar de temp van de motor te zien is. Zijn wel mensen die daar een goed antwoord
            op hebben. :D
            heb ik er zelf ook
            wat aan hehehe :thumb

            p.s heb je je al voorgesteld? Doet iedereen die hier op het forum zit
            is wel een topic van. welke type auto heb je!?
            als je iets wil weten over de auto/types/advies/ en vooral hulp wil. dan ben je hier
            zeker op het goede adres :thumb

            hallo,

            ik had dit nog niet gedaan, ondertussen wel. http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=169241
            Ik heb een zwarte astra van 2008. Meer in het topic. Zou graag 17″ wielen hebben maar ben er nog niet uit welke, ik ben bang dat er er teveel ruimte gaat zijn in de kas omdat die banden meestal maar 45 hoog zijn.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.