Bonkend raar geluid !!!!!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Bonkend raar geluid !!!!!!!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Edwin1104

Hallo allemaal,
      Heb het al eerder aangegeven hier dat ik in mijn Vectra B Sport Edition II uit 2000 op LPG G3 een bonkend raar geluid hoor. Ben er dus vandaag mee naar de garage geweest en op de brug gezet.
      Samen er onder door gelopen en alles naar gekeken.
      Heel raar gewoon niks te vinden
      Geen hoesen, geen kogels, geen schokdempers, geen veren geen aandrijfassen e.d.
      Garagehouder zei nergens druk om maken maaaaar wel iritant en wil dus graag weten wat en waar dit vandaan komt. Nog suggesties !!!!!!! hoor het graag van jullie. Elekt raam en achterruitwisser wordt van het weekend bekeken en daarna nog even aan de monitor dan is die weer perfect

opelvectra

hoe bonkend geluid????met heuvels of putjes????

Edwin1104

Nee dat maakt helemaal niets uit doet het ook op soap wegen af en toe dus dat maakt niet uit. Bonkend geluid moeilijk te omschrijven maar het is net of je metaal op metaal hoort.

opelvectra

stabilisatiestang rubbers?????

Edwin1104

origineel gepost door opelvectra
              stabilisatiestang rubbers?????

Nee die hebben wij ook speciaal bekeken omdat dit ook al geopperd was hier op het forum tegen mij, maar de monteur zij wel dat deze rubbers strak/stijf konden zijn. (niet omdat ze af of kapot zijn) Maar ik weet het niet meer waar het vandaan komt een groot raadsel misschien dan toch maar een second opinion bij iemand anders nog een oplossing misschien.

VectraDennis

draagarmrubbers ;)
                er lijkt geen speling op te zitten, maar die rubbers worden kneiterhard :vertag

opelvectra

meeste gevallen zijn stabilisatiestang rubbers,draagarmrubbers ,schokdempers,of de stokjes,
                  het eerste zie je wel als die er niet strak om zit,de draagarmrubbers ken je volen als je hem opkrikt en aan het wiel trekt

JanW75
                  Deelnemer

Niet iemand achterin de kofferbak liggen die er onderhand wel eens uit gelaten wil worden. :jerry:jerry:jerry

Nee maar zonder gekheid, zoals mijn voorgangers al gezegd hebben, waarschijnlijk de draagarmrubbers of stabilisatorstangrubbers.

Edwin1104

Als de rubbers te stijf zijn kan dit kwaad als ik hiermee door rij.
                      Of is dit geen enkel probleem om ermee verder te rijden.
                      En wat zijn de kosten hiervan en is er iemand hier die mij daar misschien mee kan helpen want zoals ik al eerder heb vermeld heb ik hier geen kaas van gegeten. Ik hoor het graag van jullie

opelvectra

stabilisatiestangrubbers kosten 4 euro stuk x2,draagarmrubbers kosten mij per kant a 2stuks ,40 euro,die zitten erin geperst

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.