bonkend geluid bijrijderskant achter

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum bonkend geluid bijrijderskant achter

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ReNeGade316

zoals de titel al doet vermoeden heb ik een vraagje heb sinds een tijdje een klepperend bonkend geluid aan de bijrijderskant achter (tenminste daar lijkt het vandaan te komen) in het begin af en toe maar het word steeds erger ook gewoon tijdens normaal rijden op een asfaltweg zonder hobbels en kuilen de ene keer wel de andere keer niet soms zachtjes soms hard iemand enig idee wat het kan zijn heb al alle beweegbare punten van de ophanging ingespoten met lubeespray maar dat mag tot op heden niet baten wie helpt me verder :wtf

Gts32v6
      Deelnemer

Te veel speling in de ophanging of schokbreker lek.Suc6

Gr. Gts32v6

possie

kan ook de stabilisatorkoppelstang zijn.
          kost 2 a 3 tientjes,zit met 2 bouten vast,makkelijk zelf te doen, succes;)

ReNeGade316

en waar kan ik die ongeveer vinden of hoe ziet die stang eruit en hoe zie ik ofdat deze echt kapot of versleten is?

c.jonker

de twee rubbers waar de stabalisator in hangt… heel simpel en niet duur ( dealer of betere automaterialenzaak )

opelvectra

stabilisatiestangrubbers kosten 4 euro stuk,dat rammelt zeg maar

ReNeGade316

rubbers waren nog goed schokdempers ook het gebonk van achter was een montage beugel v.d. uitlaat die afgebroken was waardoor de uitlaat tegen het chassis bonkte voor was het een gebroken veer die de herrie veroorzaakte is inmiddels gerepareerd dus rijd weer als een zonnetje :P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.