Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › bokken en afslaan 1.4 NZ
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 december 2011 om 14:41 #17237270
Hoi ik heb gezocht op het forum en ik heb verschillende posts gelezen maar geen oplossing dus hier mijn probleem.
Van de een op de andere dag, stotteren bij wegrijden, extreem slecht tot bijna niet willen starten stotteren bij doorschakelen to bijna uitvallen.
het is net of ik weer voor het eerst in een les auto rijd!
Ik heb inmiddels een nieuw brandstof filter gemonteerd en hij starte meteen.
Maar tijdens het rijden lijkt het nog steeds nergens op, stotteren en inhouden dan weer gaan en dan weer stotteren, word er gek van.
ik zie mensen praten over een EGR klep maar ik heb geen idee waar dat ding zit of hou die er uit ziet.
het zelfde geld voor een temparatuur sensor waar zit die hoe ziet die eruit?
Gaat zo meteen nieuwe bougies plaatsen en ik heb inmiddels een volle tank met een injector reiniger toegevoegd.
Ik hoop dat er iemand is die een beetje duidelijk kan uitleggen waar de EGR sensor en temparatuur sensor zitten en hoe ze er uit zien.
Met mijn geluk en zonder uitleg ben ik straks de enige in nederland die met een lambdasensor in mijn gashuis rondrij.
dus aub help!
15 december 2011 om 14:46 #17874582misschien heb je hier wat aan.
15 december 2011 om 15:08 #17874583En misschien hier ook iets aan (al is het van een andere motor): viewtopic.php?f=150&t=157719
Ik dacht eerst ff dat je op je c14nz geen EGR had, maar dat is wel zo.Temperatuursensor is ook een verdachte, maar daar kan ik je niet bij helpen.
15 december 2011 om 15:45 #17874584@dion87 kijk dat bedoel ik nou, gewoon lekker duidelijk.
@RISL en mischien verkeerd blok maar verders byzonder hulpzaam.Ik heb dus met de verkeerde zoekfunctie gezoch want ik vond echt niets bij de corsa’s.
even een update van het probleem….
Na het nieuwe benzine filter en de toevoeging voor de injector heb ik ff flink toeren gemaakt niets belachelijk maar wel lekker door gegaan.
Thuis meteen nieuwe bougies er in en weer ff testje, nu met een warme motor lijkt het probleem opgelost, morgen met koude motor weer testen en daarna EGR klep er af controleren en met nieuwe pakking terug monteren.
Bedankt mensen dit is waarom ik lid ben geworden!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.