Bogie hier!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bogie

Hoi, mijn naam is Wilco, aka Bogie.
      Ik heb onlangs een Frontera B Basis 2.2 Wagon benzine (2000) aangeschaft. Ik wilde eens kijken of 4×4 ook leuk is om te doen (heb al een all-road motor) en het moest niet te duur zijn en ook als gewone auto te gebruiken zijn. Zo ben ik op een Frontera gekomen.
      De auto is van 2000 en heeft van 2008 tot nu zo’n beetje stilgestaan. Er zijn dus wat electronische zaken zoals de ruitenwisser die wat problemen hebben maar verder lijkt alles goed te werken. De auto is met glans door de APK gekomen, er staan nu zo’n 120k op de teller.
      Vanmorgen heb ik de 4×4 en kruipbak ff getest op een baggerpad en het ziet er naar uit dat dat allemaal naar behoren werkt.

Dit is overigens mijn 3e Opel, ik heb ooit een Ascona 1.9N en een Kadett 1.6 automaat gehad.

midnight black
      Deelnemer

Welkom hier! Je wilt de Frontera dus gaan gebruiken waar die voor gemaakt is begrijp ik.
        Laat ook nog wat mooie foto’s van je Frontera zien, liefst met de modder tot op het dak :D

astraTD

Welkom

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.