Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › boetepot 2012
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 juli 2012 om 09:20 #17966557
het is te belachelijk voor woorden zulke bedragen, het is dat ik geen gezin heb wat ik moet voederen anders kom je toch diep in de shit :swear
16 juli 2012 om 09:28 #17966558@dion87 wrote:
dit weekend een boete binnen gekregen van 346 euro voor lawaai maken met mijn auto.
ik werd laatst aangehouden toen ik van een vriend afkwam samen met een maat van me, we hadden de hele avond zitten gamen daaro en redbull zitten drinken. nou ben ik nogal gevoelig voor caffiene en krijg er ook grote puppilen door.
maar los daarvan, ik werd aangehouden omdat ik te hard optrok.. ik rij nog steeds met een standaard uitlaat en me wagen maakt geen overdreven geluid.
toen ik aangehouden werd kreeg ik al meteen de volle laag over me heen dat ik niet nuchter was enzo, het leek wel een gestapo actie.ik ga hier ook zeker in hoger beroep, want hij heeft niks uitgeschreven die avond, noch me aangesproken over het teveel lawaai maken.
en dan zag ik gister nog op het nieuws dat er steeds meer geweld is tegen de politie… gek heh? als je normaal belastingbetalende burgers gaat behandelen als criminelen :swear :swear :swear
ik denk wel dat je een kans maakt. als je aangehouden wordt moeten ze je een “voorkennis” bonnetje geven. :vertag succes ermee
16 juli 2012 om 09:29 #17966559@NoFear1696 wrote:
@dion87 wrote:
dit weekend een boete binnen gekregen van 346 euro voor lawaai maken met mijn auto.
ik werd laatst aangehouden toen ik van een vriend afkwam samen met een maat van me, we hadden de hele avond zitten gamen daaro en redbull zitten drinken. nou ben ik nogal gevoelig voor caffiene en krijg er ook grote puppilen door.
maar los daarvan, ik werd aangehouden omdat ik te hard optrok.. ik rij nog steeds met een standaard uitlaat en me wagen maakt geen overdreven geluid.
toen ik aangehouden werd kreeg ik al meteen de volle laag over me heen dat ik niet nuchter was enzo, het leek wel een gestapo actie.ik ga hier ook zeker in hoger beroep, want hij heeft niks uitgeschreven die avond, noch me aangesproken over het teveel lawaai maken.
en dan zag ik gister nog op het nieuws dat er steeds meer geweld is tegen de politie… gek heh? als je normaal belastingbetalende burgers gaat behandelen als criminelen :swear :swear :swear
ik denk wel dat je een kans maakt. als je aangehouden wordt moeten ze je een “voorkennis” bonnetje geven. :vertag succes ermee
ja en als die dat dan doet kan ik het nog begrijpen.
maar ik werd niet staande gehouden voor het lawaai, dat verzint die er zelf bij.beetje jammer, ik ga voortaan alle gesprekken die ik heb met de politie opnemen want ik heb er gewoonweg geen vertrouwen meer in
16 juli 2012 om 13:02 #17966560@dion87 wrote:
het is te belachelijk voor woorden zulke bedragen, het is dat ik geen gezin heb wat ik moet voederen anders kom je toch diep in de shit :swear
Ja, de bedragen zijn ook echt belachelijk!
Met 100 euro had ik het ook wel geleerd hoor!
Maar goed, ik kan niemand anders dan mezelf de schuld geven!En ja, als je een gezin hebt (zoals ik) is dat wel ff een hap hoor!
Maarja, we doen er uiteindelijk toch niks aan!16 juli 2012 om 13:13 #17966561@Dano1.6_8V wrote:
@dion87 wrote:
Maar goed, ik kan niemand anders dan mezelf de schuld geven!En ja, als je een gezin hebt (zoals ik) is dat wel ff een hap hoor!
Maarja, we doen er uiteindelijk toch niks aan!ik hoor dat zoveel mensen zeggen, dat er niks aan valt te doen.
eigenlijk horen we net als die fransen de straten op te gaan..16 juli 2012 om 13:28 #17966562@dion87 wrote:
@Dano1.6_8V wrote:
@dion87 wrote:
Maarja, we doen er uiteindelijk toch niks aan!ik hoor dat zoveel mensen zeggen, dat er niks aan valt te doen.
eigenlijk horen we net als die fransen de straten op te gaan..Ja, voor de prijzen wel, maar voor de gepleegde feiten niet!
Dat blijven we nog altijd zelf schuld!Kijk, dat met jou is een ander verhaal!
En dat je dat gaat aanvechten is logisch.
Maar voor een snelheidsovertreding is het eigenlijk wel normaal dat je daarvoor “gestraft” wordt.16 juli 2012 om 13:40 #17966563dat ben ik ook volledig met je eens, dat als je iets fout doet je straf verdient.
maar de straf van een revolver opzak hebben is 300 euro ofzo, terwijl van onnodig toeteren al 350 is
het is dusdanig oneerlijk verdeelt dat je beter crimineel kan worden dan normaal je belasting betalen enzo..16 juli 2012 om 16:49 #17966564hier is het gewoon een paradijs voor criminelen, klaar uit :vertag
en logisch indd dat er geen respect meer voor de politie is.
Dion, zoals jij je verhaal omschrijft had hij je net zo goed een waarschuwing kunnen geven.
en zeggen dat het de volgende keer wat rustiger kan.
hun zijn ook jong geweest, maargoed. waarschijnlijk een slechte jeugd gehad ;)21 augustus 2012 om 19:56 #17966565Hebben jullie wel eens afgevraagd in wat voor gebouw het CJIB nou zit ?
Nou, hier komt ie.
Deze op de foto is het 2e gebouw wat ze daar neer hebben laten zetten ken koste van een mooie fontein !
het 1e gebouw even verderop (niet op de foto gezet)Rik :D
21 augustus 2012 om 20:38 #17966566waaw!!
daar kunnen veel stenen door heen :angel21 augustus 2012 om 20:39 #17966567Elke ruit is van onze bekeuringen betaald :shock:
31 augustus 2012 om 22:45 #17966568Komt een bekeuring van 330euro bij :sleeping Rijden met een ambulance met een sloop auto erop…. tada stop politie mocht geen meter meer rijden auwwwww tog maar snel be halen :vertag
1 september 2012 om 06:13 #17966569heb er ook nog ne goeie 848 euro voor staatje belgie ben voor de rechter moette komen in slaap gevallen achter het stuur en een brievenbus geraakt auto pertotal en dat omdat die corupte flikken mij op kei slechte papieren hebben gezet bij procureur zou volgens flik kei zat zijn geweest zat juist over de limiet en normaal moochde wa water drinken en een half uur later blazen da mocht dus nie en da komt om da ik vroeger wel eens wa kattekwaad uitsteekte als minderjarige gekunt volgens sommige flikken niet veranderen ach ja was in fout he maar boute bedrag is overdreven vind ik
1 september 2012 om 06:29 #17966570wow! 330 euro?
omdat je geen aanhangerrijbewijs hebt???(dan moet ik die maar eens snel gaan halen) :jerry
1 september 2012 om 07:18 #17966571@Maurice89 wrote:
Komt een bekeuring van 330euro bij :sleeping Rijden met een ambulance met een sloop auto erop…. tada stop politie mocht geen meter meer rijden auwwwww tog maar snel be halen :vertag
Goeiemorgen !!!
Das toch niet normaal meer toch ???
Je kunt verdomme iemand beter de kop inslaan dan rijden zonder het juiste rijbewijs :swear :swear :swear :swear :swear
WAARDELOOS !!Rik :sleeping
1 september 2012 om 11:42 #17966572204 eu, iets meer dan 23 te hard op een 80 weg..
1 september 2012 om 15:05 #17966573Het is een hoop geld en erg jammer dus snel be halen heb al genoeg met een aanhanger rond gereden :angel
1 september 2012 om 15:52 #17966574@Maurice89 wrote:
Komt een bekeuring van 330euro bij :sleeping Rijden met een ambulance met een sloop auto erop…. tada stop politie mocht geen meter meer rijden auwwwww tog maar snel be halen :vertag
Oei ik ben gewaarschuwd.. ik trek ook wel eens aanhangers boven de 750kg met mijn B rijbewijs.
1 september 2012 om 15:54 #17966575@zoefke wrote:
heb er ook nog ne goeie 848 euro voor staatje belgie ben voor de rechter moette komen in slaap gevallen achter het stuur en een brievenbus geraakt auto pertotal en dat omdat die corupte flikken mij op kei slechte papieren hebben gezet bij procureur zou volgens flik kei zat zijn geweest zat juist over de limiet en normaal moochde wa water drinken en een half uur later blazen da mocht dus nie en da komt om da ik vroeger wel eens wa kattekwaad uitsteekte als minderjarige gekunt volgens sommige flikken niet veranderen ach ja was in fout he maar boute bedrag is overdreven vind ik
Mijn menig terecht.. je had dood kunnen zijn, je had andere de dood kunnen injagen.
Als je merkt dat je moe word stop langs de weg.1 september 2012 om 18:48 #179665763000 euro omdat ik te langzaam ben.
(met me studie voortgang)
1 september 2012 om 18:59 #17966577@astraTD wrote:
@Maurice89 wrote:
Oei ik ben gewaarschuwd.. ik trek ook wel eens aanhangers boven de 750kg met mijn B rijbewijs.
Ik ook :shock:
Rik :D
1 september 2012 om 21:52 #17966578750kilo is ook 3x niks om te trekken.
een aanhanger zelf weegt al rond de 300kilodie jochies van 16 mogen op tractoren rijden waar je bang van wordt, met karren zo groot als een vrachtwagen.
daar vraagt geen hond naar. Welkom in NL (maar dat heb ik al te vaak gezegt) :hmmz3 oktober 2012 om 16:02 #17966579eentje van 310,- euro voor 33km/ph te hard op een 80 weg..scheelt weer, hoefde dit keer geen adm. kosten te betalen……. :hmmz
3 oktober 2012 om 16:20 #17966580@GSI Racer wrote:
750kilo is ook 3x niks om te trekken.
een aanhanger zelf weegt al rond de 300kilodie jochies van 16 mogen op tractoren rijden waar je bang van wordt, met karren zo groot als een vrachtwagen.
daar vraagt geen hond naar. Welkom in NL (maar dat heb ik al te vaak gezegt) :hmmzInderdaad toevallig kwam ik vorige week nog een knaap tegen op een joekel van een tractor en een kar erachter met 3 assen… dingen blazen ook nog 50km/u :???:
3 oktober 2012 om 16:26 #17966581137km waar je 100km rijden mag(richting hoogkerk) mocht je eerder 120km,na correctie 132km,toch weer goed voor een boete van 301eu,incl adm kosten<dat dan weer wel.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.