Boetebedragen 2012 bekend

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Boetebedragen 2012 bekend

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Darkspy

Dit is toch niet leuk meer, kijk deze bedragen eens.

O,ja waar je 30 kilometer per uur mag rijden en je rijd daar 40 kilometer per uur dus 10 kilometer per uur te hard.
      kost het je nu niet meer €54,- maar €93,-!

En dan moet Nederland 13miljard besparen ook nog ? Is dit één van de oplossingen zeker?
      Misschien hadden ze die tien tallen miljarden niet in Griekenland direct moeten stoppen.
      Mijn ouders zitten al over na te denken om te verhuizen naar buitenland, Grens van Nederland.
      Ze pakken alles van je af, Als je te hard werkt word je gestraft en zulke dingen.

dion87

en de overheid het maar gek vinden dat we hulpverleners te grazen nemen…

er komt een tijd dat de politie wordt aangepakt als ze een boete proberen te geven, zo kunnen hun toch ook hun werk niet doen..

Darkspy

inderdaad, Maar dan vind ik bijvoorbeeld die van ziekenauto wel erg. Want die proberen juist te helpen.
          Wou zelf politie agent worden maar ik wil niet met zulke geldbedragen rondsmijten :fy1 Denk bij waarschuwing of oude bedragen en dat je denkt van dit kan echt niet oke, Maar zoals een toeter indrukken ? en zoon bedrag? sta ik bijna halve maand voor te werken xD

DeMeistah
          Deelnemer

toeter indrukken is 85 euro… onnodig geluid maken 340, 2 verschillende dingen
            denk dat je bij die laatste te harde muziek moet verwachten en lekker ff met je uitlaat spelen ofzo.

dion87

het is gewoon te belachelijk hoe mensen aan het graaien zijn, en de overheid is daar de koploper in..
              hun zitten zelf constand te miepen over verhuftering, terwijl zij het grote voorbeeld geven van hoe je een top hufter bent

Darkspy

@DeMeistah wrote:

denk dat je bij die laatste te harde muziek moet verwachten en lekker ff met je uitlaat spelen ofzo.

Tja en wat is de muziek te hard , hoor ook oude mensen fucking hard radio aan hebben (waarschijnlijk omdat ze het niet goed kunnen horen dan maar toch )als je in auto rijd met muziek hard aan en gewoon na je bestemming rijd denk ik van is dat nou zoon ramp ? En als je stilstaat op een bepaalde plek dan begrijp ik dat het overlast is en zoon boete uit schrijft.

Dacht dat de toeter duurder zou worden ook rond die prijs van 340-400 euro.

DeMeistah
                Deelnemer

@Darkspy wrote:

@DeMeistah wrote:

Tja en wat is de muziek te hard , hoor ook oude mensen fucking hard radio aan hebben (waarschijnlijk omdat ze het niet goed kunnen horen dan maar toch )als je in auto rijd met muziek hard aan en gewoon na je bestemming rijd denk ik van is dat nou zoon ramp ? En als je stilstaat op een bepaalde plek dan begrijp ik dat het overlast is en zoon boete uit schrijft.

dacht ik ook, maar even het gedeelte op dat plaatje van onnodig claxoneren lezen

evertfisherman
                  Deelnemer

Het is gewoon diep triest.
                    Hulp en noodsteun verlenen aan andere landen die failliet zijn en dan hier je mensen kaalplukken.

Ze zijn te beroerd om het op een andere manier te doen.
                    Bijvoorbeeld bij de eerste keer parkeren op gehandycapten parkeerplek 180 euro en daarna hoger.
                    Ze kunnen zo zien of je dat al eens eerder gedaan hebt.

En lopen zeiken over geweld tegen politie.
                    Mensen kunnen echt gaan flippen met dit soort bedragen. Dan knapt er iets in je hoofd.

arjontje
                    Deelnemer

@DeMeistah wrote:

@Darkspy wrote:

@DeMeistah wrote:

dacht ik ook, maar even het gedeelte op dat plaatje van onnodig claxoneren lezen

Nee dit is terug gedraaid nadat er zeer veel kritiek op kwam.
                      En hebben ze het anders omschreven.

yentl5552

mensen verenig u …
                        sla de handen in een ..
                        samen staan we sterk…

echt ben wel blij dat ze die boete voor onnodig toeteren verlagen…

ik zie het al voor me : als ik uit mijn moeder haar Aygo kom … schiet je hand vaak zat perrongelijk op de toeter hoppa 340 euro … geen haar op mijn hoofd die dat betalen zal.

voorbeeld 2 een oud omaatje schiet perrongelijk op haar toeter … zo mevrouwtje we halveren deze maand uw AOW

Anoniem

Ze doen maar. Ik heb al jaren geen boetes meer gehad, en wat ik heb gehad kan ik op 1 hand tellen. Van mij worden ze niet rijk :jerry

evertfisherman
                          Deelnemer

Ja maar zo creëert men pure haat.

DeMeistah
                            Deelnemer

en die agenten gaan daar best redelijk mee zijn hoor, met onnodig bedoelen ze naar bekenden toeteren etc en als het nederlands elftal heeft gewonnen ;)

dion87

gister een boete gekregen van 90 euro omdat ik 2 minuten op een laad en los plek stond om half 9 savonds..

en toen begon die kut hoer ook nog is te zeike waarom ik me auto liet draaien, en dat dat slecht voor het mileu is..
                                maar me turbo niet af laten draaien is slecht voor me turbo.. maar leg dat maar is uit aan een vrouw. :fy1

itsthedch

ach bezuinigingen he,
                                  ze moeten ergens het geld vandaan halen, wat is nou mooier dan het bij de automobilist weg te graaien,
                                  rijden moeten we toch, dus betalen doen we toch wel.

en als je lekker aan het cruisen bent op de snelweg en je hebt je radio vet hard aan krijg je echt geen boete.
                                  irriteer me zelf wel aan van die luie flikkers die iemand op komen halen en dan voor de deur staan toeteren omdat ze te lam zijn om hun auto uit te stappen, die mogen ze van mij meteen 300 euro boete geven.

en die invalideplaats vind ik ook belachelijk, kom vaak op een parkeerterrein waar een stuk of wat aan die parkeerplaatsen zijn , die altijd leeg zijn,

ze kunnen beter die idioten van de weg halen, die rijden of ze in een spelletje zitten

Klopper

Hoge boetes vind ik absoluut niet erg, ook al ga ik bij de meesten hier tegen de haren in…

Waar ik me nogal eens aan erger op de weg;
                                    Bumperkleven en gaan zitten zenuwen
                                    Mensen die denken dat ze bonuspunten krijgen op de linkerbaan
                                    Mensen die het structureel vertikken om een richtingaanwijzer te gebruiken
                                    Inhalen op een 80km/h weg waar iedereen ook al daadwerkelijk 80 rijdt

Geef ze daar hogere boetes voor…

En snelheid? Controleer daar alleen maar op binnen de bebouwde kom, daar telt dat het hardst…

soepkiepe
                                    Deelnemer

dat die boetes van 30 km zondes zoveel duurder zijn ben ik al achter gekomen..

3 keer in 16 minuten zelfs!! :fy1 :fy1 :fy1

vind van dat zebra pad ook wel kinderachtig trouwens.
                                      ik ken het niet anders dan wanneer je ziet dat iemand aanstalte maakt om over te steken je ze dan pas voor hoeft te laten gaan.
                                      als iemand dus stil staat, en niet duidelijk laat zien dat ie over wilt steken stop ik niet.
                                      maar kost me dan gewoon 340 euro! kinderachtig vind ik dat, ik doe wat mij geleerd is en ik krijg er een boete voor :hmmz

dan der bij, als die dingen zo gevaarlijk zijn, kost het waarschijnlijk geld zat aan hulpinstanties of zo, pleur er stoplichten neer, puur alleen voor de voetgangers, en de autos dan ook :P
                                      dan is het duidelijker, gewoon auto licht altijd groen, als iemand op knoppie drukt gaan ze pas op rood.

yzf1kr

Als jij doet wat je geleerd is krijg je echt geen boete.

Probleem is dat de meeste automobilisten, en fietsers (die zijn nog erger) zo aso zijn, dat ze vinden dat je pas wil oversteken als je midden op de rijstrook staat.

Als iemand stil staat naast een zebrapad mag je er van uit gaan dat hij wil oversteken. Stop je niet, mag je van mij een vette prent krijgen.

De wet is heel duidelijk. Er staat ook nergens iets over “aanstalte”, men gebruikt het word “wil”.

mrdennis86

er komt een tijd dat we 5 jaar gevangenis krijgen als we 30 km te hard rijden :wors

Maarja… we pikken het wel met ze alle… In andere landen verbranden ze alle politieke gebouwen :thumbup

evertfisherman
                                          Deelnemer

@mrdennis86 wrote:

er komt een tijd dat we 5 jaar gevangenis krijgen als we 30 km te hard rijden :wors

Maarja… we pikken het wel met ze alle… In andere landen verbranden ze alle politieke gebouwen :thumbup

Ja maar eerst ff de staatkas vullen :vertag
                                            En nog meer landen op de loer die failliet gaan….
                                            Liever 50 miljard voor eigen munt terug dan andere landen helpen die zich niet aan te begrotingstekorten hebben gehouden.
                                            Kijk Afrika is een ander verhaal, die mensen hebben echt geld nodig.
                                            Lang leve de Euro :vertag
                                            Wat mij betreft weg ermee nu het nog kan.

Edvries
                                            Deelnemer

Hou je aan de regels, dan is er niks aan de hand. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Als je de regels overtreed krijg je een boete. Klaar. Eigens schuld dikke bult.
                                              Heb ook boete gehad voor te hard rijden. 400 euro. Ik trap het gaspedaal in, niet die agent.
                                              Gewoon normaal doen, dan kost het je niks. Niet zeiken dat je moet betalen als je de regels overtreed. Zo werkt het hier nou eenmaal, accept it!

Groet.

Eric.

soepkiepe
                                              Deelnemer

@Edvries wrote:

Hou je aan de regels, dan is er niks aan de hand. Je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Als je de regels overtreed krijg je een boete. Klaar. Eigens schuld dikke bult.
                                                Heb ook boete gehad voor te hard rijden. 400 euro. Ik trap het gaspedaal in, niet die agent.
                                                Gewoon normaal doen, dan kost het je niks. Niet zeiken dat je moet betalen als je de regels overtreed. Zo werkt het hier nou eenmaal, accept it!

Groet.

Eric.

klopt wel wat je zegt, maar die weg waar ik geflits ben, die ziet er niet ui als een 30 km weg, k denk als je het goed doet je er met 3 autos naast elkaar kan rijden.
                                                niet 1 drempel, of bloembak oftewel obstakel in de weg.
                                                en ja, klopt, ik trapte mijn gaspedaal naar de 40 inplaats 30.
                                                nu rijd ik er elke dag 30, valt me mee dat mijn bumper er nog aan hangt, je wilt niet weten hoe ze me op drukken.
                                                die dag zijn er ook meer dan 1200 boetes uit geschreven.
                                                ligt het dan echt alleen maar aan de bestuurder?? of zal de weg toch ook een beetje uitnodigen?

zelfde hier een weg in hoogeveen, heeft ongeveer 5 weggetjes van rechts, die hadden nooit voorrang.
                                                nu ineens heeft de laatste voorrang gekregen. in mijn ogen vragen om problemen.
                                                je moet eens weten hoe vaak mensen mij dom aan kijken als ik ze voor laat gaan ;)

dus wat ik bedoel, ze veroorzaken soms zelf ook situaties waardoor je de regels makkelijk overtreed zonder dat je het zelf door hebt.
                                                uit eindelijk ben je wel zelf verantwoordelijk misschien, maar soms word het je er niet makkelijker op gemaakt ;)

dqp-sammy
                                                Deelnemer

mjn zoon heeft vorig jaar en boete gekregen omdat hij met en astra f 1.4 bij het optrkken en halve seconde de wielen had laten spinnen , waren heele smalle winterbanden gemonteerd waar het bijna met onmogelijk was optetrekken zonder spinnen.
                                                  Hij zit op school en moest 80 € betalen .
                                                  Vind ik absolut onredelijk, kan je in dat geval toch gewoon en waarschuwing geven.
                                                  Het beste is , ben 2 jaar geleden geflitst toen ik met de omega 24 V op en lange weg waar je 80 mocht en 2 km vrije zicht was 4 autos ingehaald heb die achter en vrachtwagen reden en niet duurfden intehalen .
                                                  Effe gas ingetrapt , in 10 seconden eran vorbij.
                                                  Maar stonden ze net te flitsen in onze richting en de agenten omdat ik op de tegebaan rijde ivm inhalen mij gewoon daar geflitst, maar dan klopt de gemeten snelheid niet wegens de ingestelde hoek.
                                                  In duitsland heeft de politie geen poot om op de staan.
                                                  Hier beweren ze gewoon dat het rechtens is.
                                                  Had dan en gemeten snelheid van 150 km/h , op mijn teller net geen 120 km/h.
                                                  Advocat gepakt , maar nederlandse politie heeft altijd gelijk.
                                                  Boete 800 € of 16 dagen in de bak.
                                                  Mogen ze mij wel in de bak zetten.
                                                  Mocht alleen niet van de doctor omdat ik hartpatient ben.
                                                  Nu zijn ze aan het uitzoeken hoe ze mij verder kunnen pakken en betalen doe ik niet moeten ze zich maar ook aan de wetten houden en meten volgens process.

koenelsenaar
                                                  Deelnemer

Ik ga om hard te rijden altijd naar Duitsland, daar kost het me niks en toch ff lekker uitwaaien.

Hard rijden is net als vakantie, in het buitenland is het leuker ;)

Jefkere

Verhuizen is echt geen oplossing hoor… toch niet naar België…
                                                      Hier schiet ook alles de hoogte in ;)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 34)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.