Ik ging daarnet een lekker stukje auto rijden in mijn omi en moest weereens gaan tanken. Sta ik bij de achterkant zie ik een kras over de hele lengte van mijn spoiler!!!:swear En nog vrij diep ook!Dit is natuurlijk weereens met opzet gedaan. Toen ik terug kwam stond mijn buurman al vloekent en tierent bij zijn auto.Mijn buurmans astra was erg slechter aan toe. Daar hadden ze waarschijnlijk een vuurwerkbom in zijn uitlaat geflikkert want dat ding leek wel een trompet. Helemaal opengescheurt! Ik hoop toch zo dat ik het tijdens het uitlaten van de hond een keer zie want mijn stafford heeft altijd honger!!:cry
zow dat is zwaar klote :S maatje van mij die kwam een ochtend om 8 uur buiten omdat hij met spoed weg moest was zijn achterruit ingeslagen :S echt laf om zoiets te doen :(
ja das minder allemaal.
en zal je het zien,en je onderneemt aktie? ben je zelf nog de lul ook.
maja dan zijn ze stoer tegenover anderen,das een teken van zwakheid.
zulke mensen die zoiets doen !! mogen van mij hun hele leven jeuk op hun rug krijgen !!!!!!
GR HAROLD
zo bo,hebben ze nu jouw te pakken,mooi klote kerel,en ja zag je het
maar eens een keer ,maar nee hoordat gebeurt nooit.
vvvraagje hangen er geen cams in de buurt,mischien
dat je dan daar wat zou kunnen ,mij is het niet gelukt
maar omdat er meer zijn is dat een mogelijkheid.
vgr tonsr.
Tja vertel mij wat. Heb hem er al afgeschroeft. Effe flink schuren. Mijn maatje werkt bij een spuiterij in de waalhaven en ik had gelukkig nog verf over. Die zit er volgende week gewoon weer glimmend op hoor!!!