Weet er iemand wat de standaard bodemvrijheid van een calibra is?
Of de bodemvrijheid van een calibra die rondom 60-40mm verlaagd is?
Of boeveel ik een calibra max mag/kan verlagen in belgië dat ik geen problemen met de keuring krijg?
Heb al eens gezocht op internet maar vind dit nergens..
Toch niet zo moeilijk, in België mag je minimum hoogte van de weg 11 cm zijn, 9 cm met persoon in de auto.
Ja dat wist ik wel maar mijn vraag was hoeveel een staandaard cali van de grond hangt maar weet het ondertussen al hoeveel ik mijn cali ga verlagen dus topic is niet meer nodig ;)
Ja dat wist ik wel maar mijn vraag was hoeveel een staandaard cali van de grond hangt maar weet het ondertussen al hoeveel ik mijn cali ga verlagen dus topic is niet meer nodig ;)
Dan is het toch niet zo moeilijk, je meet en dan weet je hoeveel je kunt verlagen.
Dan is het toch niet zo moeilijk, je meet en dan weet je hoeveel je kunt verlagen.
Als hij nog standaard zou zijn maar hij is verlaagd, maar weet niet precies hoeveel…
Maar ze gaan er deze week onderuit en komen 60-40 veren onder met gele koni’s king: