Forumindex › Forums › Overige › 4×4 › Bodemplaat Calibra/Calibra turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2008 om 21:08 #17206499
Ik heb nu een normale calibra gekocht. Maar nu heb ik van mijn oude auto nog een c20let over, die omgebouwd was naar FWD. Maar was nou eigenlijk benieuwd of de bodemplaat van calibra turbo hetzelfde is?
dus kan je er gewoon een 4×4 van maken zonder steunen erop te lassen ed?
en kan zo het achterdiff eronder gehangen worden?alvast bedankt
11 januari 2008 om 10:01 #17383470ik dacht het wel.
anders zet je de cali op de brug, en kijk je het even na.groeten.
11 januari 2008 om 10:57 #17383471De bodemplaat zit behoorlijk wat verschil in hoor, Achterwielophanging is wel redelijk hetzelfde dus je diff past er zo onder. Aandijfas aansluiting op je naaf past ook niet
11 januari 2008 om 21:05 #17383472waar zit het verschil in dan ? daar ben ik wel benieuwd naar. en dat van die naven dat kan wel kloppen omdat je natuurlijk 5 gaats naven achterop moet hebben.
11 januari 2008 om 21:19 #17383473de tunnel waar de achterste aandrijfas in moet zit niet in een gewone calibra
kijk maar voor de bestuurders stoel zit een bult deze zit niet in de gewone11 januari 2008 om 21:22 #17383474ok wist dat er met die tunnel wat anders was maar wilde het zeker weten, maar die bult die zal wel voor de uitlaat zijn denk ik
12 januari 2008 om 01:18 #17383475Onder die “lelijke” bult zit de kat
18 januari 2008 om 19:37 #17383476origineel gepost door a-manta-turbo
de tunnel waar de achterste aandrijfas in moet zit niet in een gewone calibra
kijk maar voor de bestuurders stoel zit een bult deze zit niet in de gewone:hmmz:hmmz:hmmzdie”bult” zat in mijn calibra 2.0 8v van 93 ook hoor.
groeten.
18 januari 2008 om 19:45 #17383477origineel gepost door kadett4x4
origineel gepost door a-manta-turbo
de tunnel waar de achterste aandrijfas in moet zit niet in een gewone calibra
kijk maar voor de bestuurders stoel zit een bult deze zit niet in de gewone:hmmz:hmmz:hmmzdie”bult” zat in mijn calibra 2.0 8v van 93 ook hoor.
groeten.
Als dat geen 4×4 is/was hebben ze deze vast op maandag ochtend gebouwd:P
20 januari 2008 om 19:27 #17383478nee, die was van vrijdag:D:D.
ik zal eens bij mijn maat zijn cali v6 kijken, of hij dat ook heeft.groeten.
28 januari 2008 om 19:43 #17383479mijn maat zijn v6 heeft ook die bult bij zijn stoel.
ik denk dat die er standaard in zit.groeten.
28 januari 2008 om 20:27 #17383480Ik denk het toch echt wel niet. Bestel maar eens een mattenset.
30 januari 2008 om 19:03 #17383481vertel ons dan eens waarom een 2.0 8v bj 93, en een 2.5 v6 bj 95, dan wel een bult hebben, en beide geen 4×4 zijn.
als iemand het weet, graag het antwoord en/of uitleg.groeten.
30 januari 2008 om 19:13 #17383482het is niet helemaal hetzelfde, maar mijn oude vectra 2000 was ook voor bereid op 4wd, was duidelijk te zien onder de auto. en aangezien de bodemplaat hetzelfde is? maar aan de andere kant zijn de gewone vectra’s niet zo uitgevoerd. uh, hier heb je dus niets aan:D
30 januari 2008 om 21:48 #17383483Tja. Misschien waren op een zekere maandagochtend de 2WD-bodemplaten op in de fabriek. Heel vreemd in elk geval!
9 februari 2008 om 17:29 #17383484Ik heb ook altijd ooit een c20ne calibra gezien, waar een bult in de bodem zat. Dus het is helemaal niet zo raar dat er sommige rondrijden, met een 4×4 bodemplaat.
10 februari 2008 om 09:32 #17383485Waarom haal je niet gewoon een 4×4 wagen dan carlo.
Nu wil je het helemaal om gaan bouwen etc..
Het bespaart je denk zowel tijd, geld en ergenis.. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.