Bodem reinigen wasstraat

Forumindex Forums Modellen Astra Bodem reinigen wasstraat

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    xladage
    Deelnemer

Ik heb een bon gekregen voor de Anac wasstraat voor het meest uitgebreide programma, dus ook met bodem reinigen.
      Normaal geef ik ze altijd weg, want ik doe mijn auto nooit door de wasstraat.
      Nu heb ik een lekkende brandstofpomp gehad, dus de bodem van mijn auto is helemaal voorzien van een laag diesel.
      Dus ik dacht, misschien toch goed om het nu te doen.
      Maar nu heb ik even op het forum zitten lezen, zit nu sterk te twijfelen of, en zo ja wanneer ik het moet doen.

De volgende vragen heb ik nu…
      1. elektronica problemen door bodemreiniging, is dat serieus? Moet ik het daarom niet doen?
      2. men zegt dat het beter is om na de winter te doen ivm pekel en zo, kan ik misschien beter wachten?
      3. Die diesel geeft misschien een mooie coating tegen de pekel, lekker laten zitten…
      4. Die diesel is slecht voor de bodemplaat, zo snel mogelijk er af halen…
      ik maak er ook maar even een polletje bij….

Uitleg bij je keuze in de poll vind ik fijn!

vinc diesel

persoonlijk zouik het laten zitten de diesel is toch een beetje vetig en dun dus gaat overal in zitten gelijk een goede laag bescherming lijk mij

Basgsi
        Deelnemer

bodemreinigen werkt niet echt, ik had een corsa c20xe die bij aankoop al veel olie lekte, op de brug bekeken en was zon zooi, dacht eerst ff door de wasstraat met bodemreinigen, maar was bijna niks schoon. toen maar met een of andere reiniger erop gespoten en toen met de hoge druk er zelf onder mee gewest toen was het schoon.

waarschijnlijk waarvoor het bedoeld is de pekel te verwijderen zal het wel werken misshcien

de wit

schoonmaken.. diesel is rotzooi, wij gebruikten het vroeger om tectiel en bodyshutz van de bodem van een auto op te lossen.

TheGeneral

Net wat de wit zegt schoonmaken diesel is slecht voor rubbers en dergelijke gewoon met een hoge druk spuit er onderdoor

xladage
              Deelnemer

ik ben door de wasstraat heen gegaan.
                Hopelijk is het schoon genoeg geworden nu.
                Anders kan ik altijd nog een keer zelf de hoge druk er onder gooien.
                Ik vind hogedruk altijd beetje eng. Bang dat ik dingen sloop ofzo, of dingen wegsluit die er horen
                bedankt voor de reacties iig

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.