Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Boddy Kit
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 juni 2008 om 10:53 #17207224
Hey jongens,
Ik ben momenteel op zoek naar een passende boddy voor mijn Tigra omdat mijn baas bij mijn auto langs is geschaaft en er nu toch gespoten moet gaan worden.
Wat is belangrijk en waar moet ik op gaan letten qua matriaal ? Ik heb een hoop “spook” verhalen gehoord over erg slechte “goedkope” sets die zo dun zijn dat het al haast niet te monteren valt maar wel als topper worden verkocht.
Ik kan mij voorstellen dat er eventueel iets aan de ophang punten van de bumpers iets veranderd zou moeten worden ? of is dit afhankelijk van de “pasvorm” ?
Ik heb n blauwe Tig, iemand surgesties over wat hij/zei mooi vind ? Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt :wub;)
24 juni 2008 om 16:45 #17413777Kijk maar eens ff op de site van NL Power. Daar staat zowat alles op wat er voor de Tigra te verkrijgen is.
24 juni 2008 om 16:59 #17413778origineel gepost door Maus010
Kijk maar eens ff op de site van NL Power. Daar staat zowat alles op wat er voor de Tigra te verkrijgen is.kga morgen bij een bumper kit kijken. afhankelijk van de
stevigheid neem ik die mee. even Afwachten dus king:24 juni 2008 om 19:22 #17413779het beste is om zo’n bumper van abs kunstof te kopen..
die zijn meestal wat prijziger maar die geven wel ietsje mee als je de grond zou raken..
polyester bumpers scheuren dan meteen..25 juni 2008 om 06:53 #17413780Ja ze zijn wel sterker, alleen is de pas vorm niet altijd even goed. 2 auto’s van 2 verschillende maatjes hadden ook abs kunstof bumpers op de auto en die zag je werken (krimpen/uitzetten) zodra het wat warmer en/of kouder werd waardoor de pasvorm erug slecht werd.
Ik ga vanavond even gluren en als het wat is neem ik ze
direct mee en post ik wel foto’s zodra ze op de Tig zitten ! king:origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C
het beste is om zo’n bumper van abs kunstof te kopen..
die zijn meestal wat prijziger maar die geven wel ietsje mee als je de grond zou raken..
polyester bumpers scheuren dan meteen..26 juni 2008 om 08:43 #17413781OEWHHHHHH !!!
gisteren de voor en achtebumper opgehaald …
:wub zo mooi :wubZodra ik tijd heb direct monteren om te zien of er nog wat aangepast moet worden en dan naar de spuiter zodra ik geld van de verzekering heb ! :D
Dan ben ik ook eindelijk weer van de krassen van mijn baas af :jerry ook leuk ! nu tekend hij eens wat papieren voor mij !!! :angel
6 juli 2008 om 22:38 #17413782foto’s? :agent
7 juli 2008 om 09:48 #17413783origineel gepost door TigrAlpheNoord
foto’s? :agentwas ik helemaal vergeten :wub
Tmoet zoiezo nog gespoten gaan worden, Maar zal zsm even fotos hier neer zetten !!!
7 juli 2008 om 10:11 #17413784rear
Natuurlijk moet er nog een kleurtje op !!!
Mijn wens is om er net als de auto van Shibby alle lijnen
uit de spatborden en motorkap te halen, motorkap verlengen
en dan natuurlijk nog andere koplampen. Ik ben er alleen
nog niet over uit of het zwarte of spiegel/chrome koplampen
gaan wordenSide skirds ben ik nog niet helemaal over uit. ik heb tot nu
toe weinig gezien wat mij aan sprak. Verder zit er her en der
nog wel wat spuit werk aan de auto, dus als dit door gaat is
binnen kort de hele auto gespoten.:o7 juli 2008 om 10:49 #17413785hehe nice :agent
7 juli 2008 om 10:56 #17413786origineel gepost door TigrAlpheNoord
hehe nice :agentach het is een leuk begin, alleen weet ik het nog allemaal niet.
Zoals je kan zien is de auto momenteel alles behalve functioneel. het is nu letterlijk de boodschappen + schijtwijf dr uit bij iedere drempel
:jerry
Kben dr nog over aan het na denken. maar ik zie wel
7 juli 2008 om 11:08 #17413787ja hij ligt vrij laag, die ga je zeker raken ja :hmmz
dikke kans ook dat je hem aan gort rijdt :thumbdown
7 juli 2008 om 12:09 #17413788origineel gepost door TigrAlpheNoord
ja hij ligt vrij laag, die ga je zeker raken ja :hmmzdikke kans ook dat je hem aan gort rijdt :thumbdown
haha, met 2 oprij platen de parkeer plaats op moeten bij kantoor.
Dat is toch echt wel het top punt dacht ik. Tis dat Airride iets te
duur is momenteel … Maar anders ;)Ik ga nog ma ff goed na denke en we zien wel :wub
Tenslotte: Wie laag wil zijn moet omrijden !!! Maar daar is wel een grens bij :jerry
31 juli 2008 om 19:36 #17413789volgens mij zijn dat die bumpers die op marktplaats aangeboden word…je hebt ze ook voor de calibra, alleen groter natuurlijk…
mij leek het toen goedkope rommel, maar k heb er geen ervaringen mee…En bij mij komt er rieger op…
staat de tijger wel goed trouwens!!!
Groeten,
Pastra
31 juli 2008 om 20:03 #17413790origineel gepost door Pastra
volgens mij zijn dat die bumpers die op marktplaats aangeboden word…je hebt ze ook voor de calibra, alleen groter natuurlijk…
mij leek het toen goedkope rommel, maar k heb er geen ervaringen mee…En bij mij komt er rieger op…
staat de tijger wel goed trouwens!!!
Groeten,
Pastra
Niets is natuurlijk met Reiger te vergelijken ;)
Maar ik heb hier zelf extra matten in gelijmt waardoor het
stevig genoeg is om eens “een keer” over de grond te kunnen
schaven ! Dit gebeurd en zal je ook NIET tegen houden !!!Waneer je dagelijks in een Tigra rijd met deze bumpers zou
ik hem NIET verlagen, maar grote velgen + Platte banden er
onder leggen zodat je op een “normale” hoogte blijft maar het
toch uber laag lijkt !Mijn Tigra is al 50/40 verlaagd, en omdat ik er mee door het
hele land kom voor mijn werk is het “laten we zeggen” niet
helemaal ideaal ;)Waneer je Reiger wil betaal je aan 1 bumper zo beetje het
bedrag als waar je nu een voor en achterbumper voor kan halen.Set is trouwens te koop, dus mocht iemand een goed bod willen doen :)
1 augustus 2008 om 00:00 #17413791verkoop je het weer:O
Zonde man…
Zou je niet beter je veren c.g. dempers verkopen en een leuk setje velgen er voor terug kopen?? Want dat maakt het wel weer extra uber dik!!!Ik wacht met verlagen of wat dan ook totdat de riegerset er op zit…en daarna andere velgen…maarje de centen he:hmmz
1 augustus 2008 om 07:15 #17413792origineel gepost door Pastra
verkoop je het weer:O
Zonde man…
Zou je niet beter je veren c.g. dempers verkopen en een leuk setje velgen er voor terug kopen?? Want dat maakt het wel weer extra uber dik!!!Ik wacht met verlagen of wat dan ook totdat de riegerset er op zit…en daarna andere velgen…maarje de centen he:hmmz
Verlagen moet je idd altijd achteraf doen !!;)
Alleen had ik mijn Tigra gekocht om afgelopen winter woon werk
mee te doen. Nu bij mijn nieuwe werkgever is dat toch nogal
veranderd helaas.Maar de set hoeft niet weg. Er komt anders van zelf weer een tijd ;) hij ligt vdr gelukkig niet in de weg.
21 april 2010 om 17:38 #17413793he waar heb je die set vandaan vind hem wel stoer op een tig
21 april 2010 om 19:38 #17413794Hiervoor zou ik niet helemaal een topic van 2jaar terug opnieuw ophoog gooien :sleeping
Beter stuur je 1985 even een u2u;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.