boardcomputer sticker

Forumindex Forums Modellen Calibra boardcomputer sticker

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    drakos
    Deelnemer

weet iemand toevallig nog waar je de stickers kan bestellen voor je boardcomputer.
      had toendertijd een site die ze in verschillende kleuren en talen maakte.
      maar na een paar uur gegoogle enzo kan ik het nergens meer vinden. (of ik zoek verkeerd)

Hans V6

Hallo Drakos,

ik heb nog wel een goede boardcomputer voor je liggen evenueel. ik weet dat er ook stickers waren maar kan ik zo even niet meer vinden, stickers waren inderdaad in meerdere kleuren en talen te verkrijgen.

Mvgr. Hans V6

drakos
        Deelnemer

hoi,

boardcomputer heb ik al, maar in verhouding met mijn dashboard wat helemaal opgeknapt is ziet het eruit als ouwe bagger zeg maar.

en is knapper als hij meekleurd met de binnenkant en leesbaar nederlands kan ook geen kwaad.(weet wat alles betekend maar wat er staat???… :P )

2slow
          Deelnemer

1llusion die hier op het forum wel eens voorbij komt leverde die dingen altijd.

lemmuh

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Jeroen

marcelboukes

klopt heb ik hem ook weg.

marcel

[rquote=1863113&tid=142252&author=2slow]1llusion die hier op het forum wel eens voorbij komt leverde die dingen altijd.[/rquote]

drakos
                Deelnemer

voor iedereen hier;

ik ga deze stickers binnenkort laten printen bij een reclamebureau.(geen troep dus)
                  wie/hoeveel hebben er hier interesse in? dan weet ik globaal in welke omvang ik ze laat drukken namelijk.
                  ik zal deze dan gaan aanbieden tegen kostprijs/omkosten hier op het forum (en e.v. beetje duurder op marktplaats :P )

lucas-

Ik ben wel op zoek naar een boardcomputer voor een 8v, alleen vind ze nu alleen voor 16v’s en v6’en. Als ik er een gevonden heb zal ik ook wel een stickertje willen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.