Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › boardcomputer bediening
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 augustus 2012 om 09:50 #17251314
Hallo,
Ik heb een BC ingebouwd, Hij werkt perfect, Echter heb ik geen flauw idee waar ik die knoppen moet plaatsen, Kan iemand mij hier aan helpen,
Ik las dat er onder de handrem een witte kabel moest lopen die van de bedoening was, Maar er lopen zo veel draden dat ik geen flauw idee heb welke het is,
Is het bij de meeste Plug en Play of moet ik draden daar voor aanleggen?Is het mogelijk dat alleen de stekker van de BC er in zit en van de bediening niet, Lijkt me wel een beetje raar,
hoop dat ik hier iets wijzer wordt,12 augustus 2012 om 10:31 #18055609topic kan gesloten worden, Zie dat niemand het weet,
Ik ga wel naar de Opel dealer, Die weten het wel,12 augustus 2012 om 11:02 #18055610succes
12 augustus 2012 om 13:13 #18055611dank je wel, zal het nodig hebben, Heb de auto helemaal uit elkaar gehad zo’n beetje, Maar die stekker zit werkelijk nergens, Ook weer zo’n goed lekker makertje van Opel, Ga nu op zoek naar een custom boardcomputer, Hoop dat het bestaat, een met knopjes :P Of een die ik er zelf ik kan zetten met een ander stekker,
Maar nogmaals bedankt,
12 augustus 2012 om 16:43 #18055612bij de handrem zit een stukje met gleufjes waar munten in passen , dat is
normaal de plaats van de BC bediening , als he geluk heb ligt de stekker waar de
bediening op past daar ook ( of onder de bekleding van stoel ) in mijn calibra zat ook nergens een stekker
voor de bediening , dus heb gewoon de draden op gelengt naar de draden van de BC en daar tussen gemaakt
toen deed die het ook
maar veel suc6 met je BCgrtz lenny
12 augustus 2012 om 16:49 #18055613Helaas vrees ik dat ik die stekker zelf moet maken,
Ik ga morgen nog even onder de stoelen kijken, Ik moet tenslotte toch nog mijn bestuurdersstoel er uit hebben, want de kabel zit niet goed,
Maar mocht die stekker er niet zijn, Kun jij mij vertellen welke draden ik moet hebben, Zwart en rood heb ik reeds gevonden, Die zijn aarde en stroom, Lijkt me logies,
Maar de rest van de draden is voor mij een raadsel, En die van de knoppen zijn wit, En helaas zit er geen witte kabel in verwerkt haha,alvast bedankt,
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.