Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › BMC Carbon Airbox
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 oktober 2011 om 15:09 #17236188
Heb even info genomen voor een BMC airbox voor op mijn astra g z20let , graag had ik geweten of hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben ?
Ook omdat het onderdeel nogal prijzig is 337€ !!
Graag jullie mening hier omtrend .Grtz :D
3 oktober 2011 om 16:39 #17863283Zou eerder een direct route kopen, beter en goedkoper.
3 oktober 2011 om 17:52 #17863284Direct route heb ik ook over na gedacht , waar kan ik die best kopen buiten M-Tech (349€) ?
3 oktober 2011 om 18:05 #17863285box bij dealer (100 euro), slangen gewoon bij autosport company oid.
4 oktober 2011 om 15:44 #17863286Of je koopt een ander merk BMC look a like:
http://www.txautosport.co.uk/carbon-fibre-cold-air-induction-kit-94-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;Als er genoeg mensen mee doen, dan kan ik wel een group buy regelen bij die gasten.
4 oktober 2011 om 22:05 #17863287Zopas direct route besteld bij klasen motors.
Nu nog de luchtfilter.5 oktober 2011 om 08:10 #17863288Fotoos :kewlpics
Of is dit de Opel diesel luchtfilter behuizing?
5 oktober 2011 om 16:00 #17863289Is de aanzuigdarm tussen de cdti airbox en de turbo .
Enkel is die van klasen motors gemaakt uit 1 stuk , en niet in verschillende delen zoals o.a. M-Tech .
Zodra ik het onderdeel heb plaats ik wat foto’s. :D5 oktober 2011 om 17:59 #17863290ik was laatst bij eds en daar zeiden ze de dat de beste box die van de corsa 1.6T opc is omdat het aansluit gat meer naar achter zit en dan hoef je ook je luchtmassameter draden niet te verlengen en scheen nog goedkoper te zijn ook dan de diesel box!
ik dacht laat t ff weten :)5 oktober 2011 om 18:52 #17863291royv10 , dat wist ik nog niet zat toch te denken aan iets anders dan de cdti box .
Mss toch eens luisteren voor zo een 1.6T opc box .
Thanks :D6 oktober 2011 om 14:50 #17863281@ belgium turbo
Heb je een 80mm luchtmassameter dan?
6 oktober 2011 om 15:09 #17863280graag gedaan! er past een 70mm luchtmassameterhuis op orgineel volgensmij en als je er een 80mm op wil moet je het gat wel wat uitvijlen. maar das makkelijk
6 oktober 2011 om 15:31 #17863278Ja wilde al zeggen…moest die cdti behoorlijk aanpassen voor 80mm.
6 oktober 2011 om 15:37 #17863277Heb eerst gevraagd of die past op de origineel luchtmassameter .
Heeft me bevestigd dat die zonder probleem past.6 oktober 2011 om 16:10 #17863292@Corsa_GSi wrote:
Of je koopt een ander merk BMC look a like:
http://www.txautosport.co.uk/carbon-fibre-cold-air-induction-kit-94-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;Als er genoeg mensen mee doen, dan kan ik wel een group buy regelen bij die gasten.
Die immitatie bmc box koop je op de beursen al voor 30 euro.
Zit er geen sticker bij maar voor de rest het zelfde.
Mischien dat het inwendige filter anders is.6 oktober 2011 om 17:33 #17863293Kwa filter ben ik er nog niet uit .
cdti box , 1.6T opc box , bmc , of de viper inductie kit .7 oktober 2011 om 07:25 #17863294Dat je op beurzen genoeg imitatie spul ziet dat klopt wel, maar dat is dan meestal plastic met een carbonprint als omhulsel.
Die van BMC en TX hebben “echt” carbon.Voordeel van een Opel behuizing is natuurlijk dat je een K&N paneelfilter daarvoor kan kopen en alles standaard lijkt.
De Viper kit vind ik echt te duur.
Als je dat overweegt, kijk dan ook is naar een Dbilas Flowmaster+pipe systeem.Daarmee haalde ik op een Corsa B GSi tov een Green Twister set nog 6 pk meer (gemeten op de rollenbank).
7 oktober 2011 om 12:31 #17863295de dbilas ziet er heel dik uit en is ook een goed systeem ik rij er ook mee, maar bij eds zeggen ze dat de corsa opc box beter is omdat het filter paneel 3x zo groot is invergelijking met een dbilas filter dus een betere flow, ik heb nu wel een pipercross foam matje erin zitten.
7 oktober 2011 om 12:34 #17863296je engine bay ziet der echt gruwelijk uit!!
7 oktober 2011 om 12:36 #17863297thnx :D
enigste wat mist is het fluor gele bobinegallerij kapje maar die vond de hitte niet zo leuk dus die moet ff opnieuw gespoten worden
7 oktober 2011 om 12:47 #17863298die zou ik gewoon van opc nemen als ik jou was, dat houd het lekker blauw :D
7 oktober 2011 om 12:57 #17863299het is een vxr motor daar wordt die niet blij van een opc cover ;)
7 oktober 2011 om 12:58 #17863300is dat niet gewoon 1 pot nat?
VXR is toch de engelse versie van een OPC?7 oktober 2011 om 13:03 #17863301ja dat klopt haha maar ik heb al een vxr badge achter op zitten en holden logo,
dus ik ga niet ook nog opel logo en opc logo erbij doen ;)hij wordt gewoon weer fluor ook staat t dikste anders wordt het weer te blauw allemaal
7 oktober 2011 om 13:27 #17863302oooh op die fiets, hahaha. ja dan snap ik het wel.
ik heb zelf ook zitten denken over holden emblemen. maar ga denk voor volledig badge-loos -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.