blusapparaat !

Forumindex Forums Modellen Calibra blusapparaat !

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    makke
    Deelnemer

Een domme vraag misschien maar waar hebben jullie je blusapparaat ergens hangen,liggen ????
      moet hem toch ergens op een degelijke manier kwijt ;)

Maurice89
      Deelnemer

Denk dat de meeste hem bij de bijrijders kant hebben zitten.

Ik ben zelf ook nog opzoek na een leuk plekje want heb van me moeder:wtf Zo’n blussertje gekregen voor in de auto:jerry

Opel_Bjorn
        Deelnemer

bij mijn astra GTC zit ie in de koffer gevezen en daar hangt hij helemaal niet in de weg. Gaat mss ook wel gaan bij jullie calibra

makke
          Deelnemer
            Quote:
            origineel gepost door Maurice89
            Denk dat de meeste hem bij de bijrijders kant hebben zitten.

Dat is het juist :thumbup maar waar en hoe ?
            Zoals bij een astra kan je het niet plaatsen ,zit namelijk het rol hendeltje van de zetel in de weg

Fearless
            Deelnemer

Mijne naast de handrem, tussen de stoelen in.
              Kan je zo pakken als het echt moet, maar tis een 1 liter ding. Daar heb je niet veel aan. Dus nog 1 van 3L achter in binnenkort.
              Je weet maar nooit als je op carbjes rijdt :P

Opaul
              Deelnemer

Mijn 2 liter schuim pas precies in een van de twee holle ruimtes achterin de kofferbak. Ligt nooit in de weg. Ik heb nagedacht om hem voorin te plaatsen, maar dan ligt hij soms in de weg, wordt het levensgevaarlijk bij een botsing en mocht je auto vlam vatten terwijl jij d’r niet in zit kan het zelfs gevaarlijk worden om hem te pakken. Brand onstaat niet alleen vaak in de motorruimte, maar ook vaak onder het dashbord.

Jerremy
                Deelnemer

Automatisch blussysteem.. Geen gehannes met zo’n ding in de wagen meer :thumbup

Ontwikkeld in ruimtevaart. Techniek leunt sterk op die van die in de luchtvaart en scheepsvaart wordt gebruikt.
                  de plekken waar je brand echt niet kunt gebruiken, en ze dus ook wel weten hoe je een (beginnende) brand effectief te lijf kan gaan.

Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

http://www.firepro.nl/

GlennGSI
                  Deelnemer

origineel gepost door Jerremy
                    Automatisch blussysteem.. Geen gehannes met zo’n ding in de wagen meer :thumbup

Ontwikkeld in ruimtevaart. Techniek leunt sterk op die van die in de luchtvaart en scheepsvaart wordt gebruikt.
                    de plekken waar je brand echt niet kunt gebruiken, en ze dus ook wel weten hoe je een (beginnende) brand effectief te lijf kan gaan.

Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

http://www.firepro.nl/

wat.. kwist niet eens dat dat bestond :’) Ik dacht eerst die zit te geinen.. komt ie met een sprinkelinstallatie installatiebedrijf aan.. blijkt het ook nog serieus een site te zijn voor een automatisch blussysteem :P :jerry

Jerremy
                    Deelnemer

ja natuurlijk..
                      Idd. misschien voor automotive is het vrij nieuw.
                      Ruimte-, lucht- & scheepvaart zijn koploper met dit soort zaken, en ontwikkelingen komen vaak daarvandaan.

Wat dat aangaat zijn daar grote sprongen gemaakt. Dus ook voor automotive.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.