Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › blusapparaat !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 juli 2010 om 15:30 #17223800
Een domme vraag misschien maar waar hebben jullie je blusapparaat ergens hangen,liggen ????
moet hem toch ergens op een degelijke manier kwijt ;)22 juli 2010 om 15:36 #17702702Denk dat de meeste hem bij de bijrijders kant hebben zitten.
Ik ben zelf ook nog opzoek na een leuk plekje want heb van me moeder:wtf Zo’n blussertje gekregen voor in de auto:jerry
22 juli 2010 om 15:50 #17702703bij mijn astra GTC zit ie in de koffer gevezen en daar hangt hij helemaal niet in de weg. Gaat mss ook wel gaan bij jullie calibra
22 juli 2010 om 17:08 #17702704Quote:origineel gepost door Maurice89
Denk dat de meeste hem bij de bijrijders kant hebben zitten.Dat is het juist :thumbup maar waar en hoe ?
Zoals bij een astra kan je het niet plaatsen ,zit namelijk het rol hendeltje van de zetel in de weg22 juli 2010 om 17:57 #17702705Mijne naast de handrem, tussen de stoelen in.
Kan je zo pakken als het echt moet, maar tis een 1 liter ding. Daar heb je niet veel aan. Dus nog 1 van 3L achter in binnenkort.
Je weet maar nooit als je op carbjes rijdt :P25 juli 2010 om 09:11 #17702706Mijn 2 liter schuim pas precies in een van de twee holle ruimtes achterin de kofferbak. Ligt nooit in de weg. Ik heb nagedacht om hem voorin te plaatsen, maar dan ligt hij soms in de weg, wordt het levensgevaarlijk bij een botsing en mocht je auto vlam vatten terwijl jij d’r niet in zit kan het zelfs gevaarlijk worden om hem te pakken. Brand onstaat niet alleen vaak in de motorruimte, maar ook vaak onder het dashbord.
25 juli 2010 om 17:41 #17702707Automatisch blussysteem.. Geen gehannes met zo’n ding in de wagen meer :thumbup
Ontwikkeld in ruimtevaart. Techniek leunt sterk op die van die in de luchtvaart en scheepsvaart wordt gebruikt.
de plekken waar je brand echt niet kunt gebruiken, en ze dus ook wel weten hoe je een (beginnende) brand effectief te lijf kan gaan.Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
2 augustus 2010 om 20:21 #17702708origineel gepost door Jerremy
Automatisch blussysteem.. Geen gehannes met zo’n ding in de wagen meer :thumbupOntwikkeld in ruimtevaart. Techniek leunt sterk op die van die in de luchtvaart en scheepsvaart wordt gebruikt.
de plekken waar je brand echt niet kunt gebruiken, en ze dus ook wel weten hoe je een (beginnende) brand effectief te lijf kan gaan.Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
wat.. kwist niet eens dat dat bestond :’) Ik dacht eerst die zit te geinen.. komt ie met een sprinkelinstallatie installatiebedrijf aan.. blijkt het ook nog serieus een site te zijn voor een automatisch blussysteem :P :jerry
7 augustus 2010 om 10:38 #17702709ja natuurlijk..
Idd. misschien voor automotive is het vrij nieuw.
Ruimte-, lucht- & scheepvaart zijn koploper met dit soort zaken, en ontwikkelingen komen vaak daarvandaan.Wat dat aangaat zijn daar grote sprongen gemaakt. Dus ook voor automotive.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.