Beste Corsa forummers
Dit is mijn 1e post in het Corsa gedeelte omdat ik in de berichten zo snel niets kan vinden :cry
Is het mogelijk om net zo als bij mijn Astra H een UHP4 (bij) te plaatsen?
Is dit bij een Corsa D ook mogelijk ?
Ik neem aan niet met een UHP4 maar misschien is er voor de Corsa een andere module/oplossing
Zo ja: is dit veel geld/werk
ik heb nu een corsa D als leenauto op de oprit staan met zo’n ingebouwd audio / navigatiesysteem met touch screen en hier staat op het frame wel een bluetooth logo .
onder de radio waar normaal de asbak zit ( denk ik , zit er bij deze leenauto niet in ) zit een USB aansluiting .
Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd , maar ik denk dat je zoiets bedoeld ???
Dit moet wel mogelijk zijn. Ik heb er ook bluetooth in zitten. Dit werkt identiek aan de Astra h, Vectra c en zelfs de Antara van mijn ouders. Heb je wel een GID scherm op je Corsa zitten? Je moet namelijk die tabbladen hebben van, boordcomputer, radio en dus telefoon.
Allebei bedankt :thumb
Ik denk dat het t dan wel niet gaan worden wagen is voorzien van tidscherm :cry
Of op zoek naar een GID of ( als die er ook zijn ) een CID scherm :jerry word misschien vervolgd
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het kan werken met een TID scherm aangezien je de hele bluetooth aanstuurt vanuit de boordcomputer. Dan ontkom je, zoals je al zegt, niet aan de GID of nog mooier, een CID.