bluedevil stelt zich dan toch eens voor

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum bluedevil stelt zich dan toch eens voor

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Seth
    Deelnemer

Wagen ken ik niet. Daar zit precies ook genoeg werk in :D

bluedevil

die ging eerst ook een widebody zetten de meest gekende met de hoekige boorden maar heft het toen gelaten voor wat het was ging teveel werk zijn en hij kon de wagen ook niet altijd missen dus.
        Maar inderdaad ind die wagen zaten ettelijke uren werk in samen met hem was altijd mooi zicht ik 1 m 64 hij over de 2 m iedere keer int frituur ach de twins zijn daar (naar de film ) hebben vaak zitten lachen en grollen.

je moet nog maar eens kijken bij vorige post heb ik nog een foto bijgezet.

greets blue

Seth
        Deelnemer

Dewelke bedoel je?

Ik had de 2e gekocht maar die pastte voor geen meter en om die volledig pas en strak te laten maken zou het me €5000 kosten exclusief spuiten. Vind het spijtig dat ze die achterbumper niet verkopen in niet-widebody. Anders had ik hem al ^^

Mooi effectje in de zon! Zal je wel koppen mee hebben laten draaien. Hier had iemand van Ekeren ook zoiets gedaan met zijn originele lak. Enkel vond ik het op zijn donkerblauwe lak niet zo mooi staan. Dan vind ik dit veel beter :thumb

Grtz Seth

bluedevil

was inderdaad de 2 de stukken die we hier liggen hebben pasten wel op de zijkant enkel had hij de bumpers niet ervan.
            de eerste heeft heel wat mee van de mijne maar heb er nog geen enkele zien mee rondrijden dus vrees ik dat deze niet echt gemaakt word en een intressepeiling was om deze al dan niet te maken.

Die achterbumper is verkrijgbaar of was verkrijgbaar als non wide body heb hem zelf namelijk nog gehad maar deze zat niet onder hetzelfde merk.

Zowieso bumpers weet je op voorhand dat die voor geen meter passen in poly das openschijven stukken verpplaatsen en terug polyen en derna een goede mal trekken .

Dat komt omdat die stukken in grote oplage gemaakt werden en dus uit de mallen gingen voor ze droog waren duurt minimum 14 dagen om poly doorhard te hebben.
            Het voelt hard aan maar je moet maar eens schuren merk je vanzelf dat de kern zeker niet droog is.

Bij miojn wagen en deze van mijn kameraad hebben we ook alles gepast opengescheven en terug samengevoegd voor een betere vorm te verkrijgen maar het is een hels werkje geloof me kan je makkelijk je bumper in 30 stukken moeten schijven om em te doen passen.

effe voorbeeld

deze bumper past nu maar ligt te wachten op zolder om de mal ervan te kunnen trekken en opniuew te maken.

Zo ging het ook bij mijn voorbumper, achterbumper is nog ander verhaal deze word namelijk eerst met pur platen gevormd kan je al zien dat er enige vorm inzit op de mijne en daarna een vaste mal op de wagen met brace’s getrokken dat de mal niet meer kan krullen plooien of eender na het afhalen van de wagen en dan de nieuwe maken en zeker 14 dagen laten rusten.
            Zelfde systeem als de voorvleugels bij mij zijn ook op deze manier gemaakt
            voor de hobby moet je soms wel es :wtf roepen :fy1 maken en derna doorgaan :agent alsof niks gebeurt was :D maw goed gek zijn
            greets blue

Seth
            Deelnemer

Daar heb ik (hoogstwaarschijnlijk omdat ik er ook niets van ken) veel te weinig geduld voor. Geef mij dan maar elektriciteit om mee te spelen :D

Des te meer respect voor je werk man :wors En mocht je die achterbumper ooit terugvinden in non-widebody mag je me altijd iets laten weten ;)

Grtz Seth

prs

yow frederik, de foto’s die hier staan, zijn volgens mij nog uit de tijd van p4t! en das toch al een jaar of 3/4 geleden! is de ibiza van webbie al af?

gr. barry

bluedevil

hoi Barry

De ibiza van de webbie is klaar en de vectra van dieter was ook klaar enkel de mijne niet.
                  Hier en daar staan nieuwe foto’s tussen maar de meeste zijn al van een jaar of 3 terug.
                  En de garage is bijna af vandaag nog verder doen aan het gebinte en dan kunnen we eindafwerken . dus dit komt wel in orde .
                  Heb meer dan 1,5 jaar haast niks kunnen doen door rugletsel die nu stillaan verbeterd maar niet helemaal opgelost zal worden moet waarschijnlijk binnen enkele jaren teru onder het mes ervoor.

Maar de moed zit er terug in dus we beginnen aan het verder afwerken van de mijne nu .

Greets blue

bluedevil

@GTS2.2DTI wrote:

Wat een werk, niet mijn smaak maar dat doet niets af aan het respect wat ik hiervoor heb.

Was ook wel een gaaf idee geweest om er een twee deurs van te maken, dus de achterdeuren helemaal dicht lassen..

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat :thumb

Er een tweedeurs van maken zou hier al onmogelijk zijn om gekeurd te krijgen en eerlijk is dat niet echt men ding een duidtser heft dit gedaan vond het wel mooi maar nie voor mij

Dit is eerder wat ik voor ogen heb om te bouwen van de vectra (die van mij dan )

Seth
                    Deelnemer

Het probleem ik echt storend vindt om van een 4/5 deurs een 2/3 deurs te maken is puur dat je voorste deuren dan zo klein zijn… maakt je achterste zijkant zo lelijk :puke

Mijn pers smaak uiteraard :D

soepkiepe
                      Deelnemer

@Seth wrote:

Het probleem ik echt storend vindt om van een 4/5 deurs een 2/3 deurs te maken is puur dat je voorste deuren dan zo klein zijn… maakt je achterste zijkant zo lelijk :puke

Mijn pers smaak uiteraard :D

dat hoeft niet perse hoor ;)
                        er is ook iemand die van een a vectra een 2 deurs heeft gemaakt, maar die heeft de deuren ook gelijk verlengt ;)

bluedevil

dan ben je terug bezig met de volledige kreukelzone te veranderen aan de wagen en de stijlen verplaatsen das ook een heel werkje zal je niet zomaa gaan doen.
                          Voor mij persoonlijk is het allesinds niet mijn smaak en zou ik het nooit doen.
                          Ik vind de 4/5 deurs gewoon mooi zoals die ontworpen is alleen moest die sportiever gebouwd zijn en dat is wat ik probeer te vormen van de wagen in het uiterlijk dan.
                          Zwaardere motor is in belgie te duur voor enkel maar mee rond te rijden als je eens zin hebt want daat word deze bij mij voor gebouwd niet om vaak op meetings te staan maar vooral voor het plezier eraan.

greets blue

teungts
                          Deelnemer

@Seth wrote:

Dewelke bedoel je?

welke set is dit eigelijk?? vind die wie randen we gaaf

Seth
                            Deelnemer

Die zou je bij racedesign.nl kunnen kopen :) maar ik ken het bedrijf niet :)

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.