bluedevil stelt zich dan toch eens voor

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum bluedevil stelt zich dan toch eens voor

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253252
    bluedevil
      Lid sinds:
      6 August 2004

      Laatst zitten zoeken achter foto’s en berichten die ik reeds had gepost, en kwam ik der op uit dat ik me nog niet heb voorgesteld bij deze dus.

      Ik ben Frederik Ledeine woon in west vlaanderen belgie en ben reeds al 12jaar in het bezit van dezelfde vectra nl een 2.0 dth 2000 edition.

      Da wagen heeft verschillende metamorfose’s ondergaan dus zal ik alles in vlugtempo overlopen met jullie met de foto’s enzo.

      Toen ik em kocht was die standaard 2000 editie dus met ecc, 15 inch velgen en enkel voorste electrische ruiten de stoelen het gekende noppenmotief.

      Lang heeft die niet zo gelopen want de eerste week begon ik al aan het slijpen en polyesteren van de wagen namelijk luchthappers en boze blik

      dit was het voorlopige resultaat

      na een jaartje iets anders kwa kleur erop gezet iets gewaagde marble paint maar von ik niet echt dat toch nit in gewone combinatie.

      dus terug aan het werk met andere ideen combinaties
      en kwam ik ongeveer een 3 tal jater op deze combinatie uit




      ik heb toen in deze situatie welgeteld 4 tal weken kunnen rijdn voor het noodlod toesloeg nl een astratje f kende de regel voorrang van recht nog niet ik stop dus voor mijn voorligger had de andere niet gezien dat de wagen stiltond en klapte er zonder remmen tegenaan







      met als gevolg een hele procedure om eerst de wagen uit het technische per total te houden en voldoende centen te verkrijgen om die te herstellen.
      net na het ongeval

      op de cellette na goedkeuring van de advokaten het was dit of dezelfde wagen met evenveel km op de teller wat zogoed als onmogelijk ging zijn zijn ze toen akkoord gegaan voor het herstellen plaatwerk en rechten van de wagen plus de reeningen van de op maat gemaakte bumpers om en bij de 6000 euro (wat ik bij per total zou terug zien was een schaemlijke 3500)
      Dus de carossier rechten (is ook een goede vriend van me dus vandaar ik al de rest zelf kon doen gezien deze een devie had opgesteld ) daarna ik de rest maken kwestie bumper uitbreidingen enz volgens zin.



      Morgen meer foto’s en beschrijving van de werken die volgden na dit ongeluk en de zotte hersenkronkels die opkwamen om te doen met deze wagen

      Greets Blu

      #18079448
      Maurice89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2009

        Succes met dit project en welkom :thumb

        #18079449
        bluedevil
          Lid sinds:
          6 August 2004

          Tzal dus toch iets vroeger zijn dan morgen want de foto’s hebbek al kunnen oplouden dus hierbij foto en uitleg

          Mijn gedacht was dit maal een unieke eenmalige versie te maken die bijna volledig custom made is.
          Ik weet niet iedereen is hiervoor te vinden maar daar zijn ook smaken en kleuren verschillend bij elk individu.

          Het eerste die me in de gedachte kwma was zeker al de wagen extreem verbreden zwaar verlagen xenon inbouwen ( is dus versie met h7 lampen) maar dan moest voor mij de xenon wel officieel gebeuren dus met alle toeters en bellen werkend.
          tot op heden ben ik nog altijd bezig aan de wagen maar kan ik dooe ziekte en verbouwing niet snel verder werken.

          De wagen is reeds verbreed heeft de xenon lampen erin zitten en werkend enkel nog de koplampsproeiers. sensoren zitten er reeds in (ondertussen wel al mogen vervangen door te lang stilstaan) en alles is afgesteld en gecalibreed.

          nu effe misschien gene tekst meer maar foto’s
          Voorkant reeds aangepakt bumpert een goede 5 cm richting aarde laten zakken


          De volledige wettelijke inbouw van de xenonn verlichting met sproeiers ( grotere reservoir voor nodig en andere pom)
          alsook de sensoren voor en achteras en de volledige bekabeling voor alle aanbouwdelen (serieus stukje werk om dit allemaal goed te steken )










          Hier de verbredingen te zien op de achterkant en de opbouw van de mallen van de voorvleugels deze komen in latere instantie in polyester





          tijdens de inbouw ook de wagen beginnen verbreden aan de wielkasten deze zijn zowel voor als achter 8 cm verbreed en er kan dus makkelijk een breede velg onder alleen niet volgens de toegestane spoorbreedte op dit moment spoorverbreder achteraan 3 cm op deze foto nopg niet aanwezig de spoorverbreder en met velg 16/225/55) op de verdere foto’s velg 18/225/45 et 38 dit lukt net velgen zijn 8,5 breed



          Dan de inbouw van de custom deurgrendels van Larry’s ( toen nog in testfase nu reeds verkrijgbaar op maat voor corsa en tigra b



          #18079450
          bluedevil
            Lid sinds:
            6 August 2004

            en dan de foto’s van hoe die er momenteel staat te wachten op zijn verdere afwerking en ik hoop dat dit snel kan gebeuren.

            Laatste inbouwwijzigingen waren electrische inklappende spiegels
            en volledige inbouw van ncdr en gid scherm
            samen met recaro zetels uit een engelse vrx

            greets blue

            #18079451
            sw_reijnders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 October 2005

              respect voor het werk wat je er in steekt!!!
              al is het niet helemaal mijn smaak en materiaalkeuze (denk aan wielranden).

              maar hoe heb je die achterwielen zo ver naar buiten gekregen??
              zijn dat inmense spacers???

              #18079452
              GTS2.2DTI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 October 2006

                Wat een werk, niet mijn smaak maar dat doet niets af aan het respect wat ik hiervoor heb.

                Was ook wel een gaaf idee geweest om er een twee deurs van te maken, dus de achterdeuren helemaal dicht lassen..

                Ben heel benieuwd naar het eindresultaat :thumb

                #18079453
                FKsport
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 February 2010

                  Ik denk als deze klaar is bij de spuiter het er onwijs gaaf uitziet! Respect voor het werk en het volhouden om toch door te gaan ondanks het ongeluk :thumb

                  #18079454
                  Seth
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 September 2009

                    Idd; beetje extreem maar als dat jou smaak is moet je het doen :thumb respect hiervoor. Hoop wel dat je niet teveel pech gaat krijgen met de verbreding mits deze plamuursel is en dit mettertijd wel barsten kan (maar niet perse gaat) geven. Andere optie zou altijd lassen zijn hé ;)

                    Koplampsproeiers zijn niet verplicht op auto’s voor bouwjaar 2007 maar het geeft toch altijd die luxe uitstraling. king:

                    Ben je trouwens van Ekeren-Antwerpen? Denk dat ik je daar 3 jaar geleden veel heb zien rijden :hmmz

                    Grtz Seth

                    #18079455
                    bluedevil
                      Lid sinds:
                      6 August 2004

                      Om toch enkele zaken uit de wereld te halen de achterste zijn eigenlijk gelast op de originele met daarover nog een laag polyster .
                      De foto’s hiervan vind ik nu niet onmiddelijk maar de achterste en de deuren zijn metaal die nadien mooi oververpolyesterd zijn om alles heel mooi en glad te krijgen
                      ik zoek deze wel nog eens op want hiervoor heb ik toch aardig wat laswerk gehad om dit te doen.

                      De voorste spatborden zijn volledig opnieuw gemaakt uit polyester net om scheuren tegen te gaan.





                      heb wel geen foto(s toen ze uit de mal kwamen maar ze waren spiegelglad

                      Maar eigenlijk kan je poly met de juist verlijming rotsvast zetten zodat deze niet kraakt bij de eerste slag of stoot.
                      Dit kan je trouwens goed zien op de foto bij het ongeluk waar de wielkas is gebarsten dit volledig na de lijmvoeg is de rest +- 5 cm polyester hangt gewoon nog vast op de carosserie en plooit zelf mee met deze.

                      hier zie je de gelijmde zijlijst van vroeger terug losgscheven van de wagen

                      hier zie je de gelijmde zijlijst van vroeger terug losgscheven van de wagen er bestaan veel te veel soorten polyester om te beweren dat het niet kan verlijmen op metaal kijk maar naar de rally uitvoeringen ofwwel poly of abs beide gelijmd en gerevet en vaak afgewerkt die barsten ook niet door gebruik.
                      Hie thuis heb ik een 5 tal verschillende soorten staan voor de juiste doeleinden klamineerharsen om te lamineren herstelharsen om te herstellen verlijharsten om samen met vezels te verlijmen enz . Almoet ik zeggen dat ik zweer op mijn lijm die ik gebruik voor het verlijmen na uitharding is het mogelijk om er te vijzen draad in te tappen e toch sterk genoeg te blijven

                      mocht hier de verlijming niet goed zijn geweest lag de volledige bumper zijkant en zijlijst naast de wagen want de kreukelzone werd ver geraakt wielen zijn trouwens door de slag tot de toen eraan hangende zijlijsten geslagen deze heb ik zelf met de slijptol moeten afhalen want even trekken ging niet kon zelf de wagen op het poly omhoog krikken enkel waar de krik stond brak de onderkant van de poly (indrukken dus van de krik)


                      @Seth
                      in belgie zijn bij de koplampen met xenon regeleenheden (sensoren ) en wasinstalatie nodig op elke wagen die xenon heeft.

                      Greets blue

                      #18079456
                      bluedevil
                        Lid sinds:
                        6 August 2004

                        @sw_reijnders wrote:

                        respect voor het werk wat je er in steekt!!!
                        al is het niet helemaal mijn smaak en materiaalkeuze (denk aan wielranden).

                        maar hoe heb je die achterwielen zo ver naar buiten gekregen??
                        zijn dat inmense spacers???

                        Hey begrijp ik volledig niet iedereen kiest voor poly en je moet al veel fouten gemaakt hebben om het goed te doen :-)

                        De achterkant daar zitten spacers onder van 3 cm onder de voorkant 2.5 cm.
                        Maar eens me andere wiellen zijn opgemaakt komen deze eronder en geen spacer meer die hebben een andere et waarde waardoor ze ongeveer een cm tje binnen de kas blijven.

                        greets blue

                        #18079457
                        bluedevil
                          Lid sinds:
                          6 August 2004

                          @Seth wrote:

                          Idd; beetje extreem maar als dat jou smaak is moet je het doen :thumb respect hiervoor. Hoop wel dat je niet teveel pech gaat krijgen met de verbreding mits deze plamuursel is en dit mettertijd wel barsten kan (maar niet perse gaat) geven. Andere optie zou altijd lassen zijn hé ;)

                          Koplampsproeiers zijn niet verplicht op auto’s voor bouwjaar 2007 maar het geeft toch altijd die luxe uitstraling. king:

                          Ben je trouwens van Ekeren-Antwerpen? Denk dat ik je daar 3 jaar geleden veel heb zien rijden :hmmz

                          Grtz Seth

                          Hey seth nee van W Vl oosnieuwkerke meer bepaald ben ik en drie jaar terug stond de wagen nog steeds op zen plekkje in de garage ( ja zo lang ben ik bezig:-) )
                          wat betreft het barsten maak ik me er geen zorgen over de voorste kassen volledig opnieuw gemaakt in polyester met brace’s erin ter versteviging.
                          En de acherste in eerste instantie enorm uitgeklopt daarna nog een 2 tal cm erbij opgelast en vertind en dan nadien afgewerkt met 2 lagen poly dus hier zal al serieus tegen geslagen moeten worden , wij heffen met 4 man de achterkant op aan de randen zonder dat deze verbuigen of barsten.
                          En het is zeker niet men eerste verbrede wagen hoor de eerste dateert van een 7 tal jar terug en heeft tot nog toe geen berst zitten dus ik heb er vertrouwen in .

                          Greets blue

                          #18079458
                          sw_reijnders
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            27 October 2005

                            @bluedevil wrote:

                            @sw_reijnders wrote:

                            respect voor het werk wat je er in steekt!!!
                            al is het niet helemaal mijn smaak en materiaalkeuze (denk aan wielranden).

                            maar hoe heb je die achterwielen zo ver naar buiten gekregen??
                            zijn dat inmense spacers???

                            Hey begrijp ik volledig niet iedereen kiest voor poly en je moet al veel fouten gemaakt hebben om het goed te doen :-)

                            De achterkant daar zitten spacers onder van 3 cm onder de voorkant 2.5 cm.
                            Maar eens me andere wiellen zijn opgemaakt komen deze eronder en geen spacer meer die hebben een andere et waarde waardoor ze ongeveer een cm tje binnen de kas blijven.

                            greets blue

                            ik zou inderdaad geen poly hebben gebruikt, maar gewoon een stuk inlassen.
                            2 verschillende materialen gaat toch altijd werken.

                            en hou je wiellagers goed in de gaten ;)
                            die houden niet zo van die grote spacers ;)

                            #18079459
                            bluedevil
                              Lid sinds:
                              6 August 2004

                              @sw_reijnders wrote:

                              @bluedevil wrote:

                              @sw_reijnders wrote:

                              respect voor het werk wat je er in steekt!!!
                              al is het niet helemaal mijn smaak en materiaalkeuze (denk aan wielranden).

                              maar hoe heb je die achterwielen zo ver naar buiten gekregen??
                              zijn dat inmense spacers???

                              Hey begrijp ik volledig niet iedereen kiest voor poly en je moet al veel fouten gemaakt hebben om het goed te doen :-)

                              De achterkant daar zitten spacers onder van 3 cm onder de voorkant 2.5 cm.
                              Maar eens me andere wiellen zijn opgemaakt komen deze eronder en geen spacer meer die hebben een andere et waarde waardoor ze ongeveer een cm tje binnen de kas blijven.

                              greets blue

                              ik zou inderdaad geen poly hebben gebruikt, maar gewoon een stuk inlassen.
                              2 verschillende materialen gaat toch altijd werken.

                              en hou je wiellagers goed in de gaten ;)
                              die houden niet zo van die grote spacers ;)

                              wiellagers zullen me worst wezen als je weet da deze auto nu nog maar 51000 km op de teller heeft staan na 12 jaar weet je dat die niet vaak op de baan komt.
                              Voor mij is het pure ontspanning liefhebberij om dit te doen en je moet weten dat poly en metaal wel samen gaan op de goede manier niet dik enkel 1 laagje rest zoveel mogelijk in metaal en tin/lood dan krijg je ook geen verzakkingen nadien zoals je bij gelaste stukken wel krijgt als je gewoon plamuurd want dit is de grootste fout die men maakt plmuur nooit dikker dan 1,5 mm anders gegarandeerd problemen nadien met invallen kraken scheuren enz.

                              Nu die poly is voor ieder anders en een eindeloze discutie (het kan ,het kan niet) ieder daarover zijn mening maar ik werk al zeer lang met poly en weet heel goed waar de fouten zitten als ze scheuren of inzakken 1 juiste materiaal 2 mengvrhoudingen respecteeren dan heb je de minst kans om problemen te krijgen nadien.
                              Ik zie het wel als ze barsten dan heb ik terug een reden om nog meer te gaan doen :-)

                              Greets blue

                              #18079460
                              sw_reijnders
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                27 October 2005

                                @bluedevil wrote:

                                @sw_reijnders wrote:

                                Ik zie het wel als ze barsten dan heb ik terug een reden om nog meer te gaan doen :-)

                                Greets blue

                                ja zo kan je het ook zien :lol:

                                #18079461
                                Gupy
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  8 June 2006

                                  Dacht dat jij allang gestopt was met dit project Blue!
                                  Ik volgde je topic al jaren terug op TB (Tuned Belgium) en dacht dat je geen tijd meer had na
                                  de geboorte van Lara (moest ik ff opzoeken)

                                  Hoe dan ook, blij weer iets van je te zien hier!

                                  Je frontje was dan ook mijn inspiratiebron!

                                  Jij:

                                  Ik:

                                  #18079462
                                  bluedevil
                                    Lid sinds:
                                    6 August 2004

                                    hoi Gupy, nee gestopt ben ik er niet mee had alleen na de geboorte van mijn dochter grote verbouwingen op het schema staan waar ik een zwaar rugltsel heb aan overgehouden vandaar deze dus wat (iets meer dan 2 jaar) niet meer veranderde.

                                    Nu zit ik momenteel in de afbouwfase van de verbouwingen hier thuis en kan die terug komen om afgewerkt te worden.

                                    Wel tof te horen dat ik je inpiratiebron was alleen zit jou booskijker wel een stuk lager geen problemen met de keuring hierdoor?

                                    Greets blue

                                    #18079463
                                    SvenVectraB
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      14 September 2012

                                      mooi werk bleu!!! ben benieuwd na het spuitwerk,..
                                      Gupy, zou nog wel wat meer foto’s van jouwe willen sien. is ook break zie ik. heb zelf ook een break.

                                      #18079464
                                      Seth
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        16 September 2009

                                        @bluedevil wrote:


                                        @Seth
                                        in belgie zijn bij de koplampen met xenon regeleenheden (sensoren ) en wasinstalatie nodig op elke wagen die xenon heeft.

                                        Greets blue

                                        Ja naart schijnt wel. Maar ben zelf ook van België (nabij Antwerpen) en op mijn Xenon hebben ze indertijd nooit iets gezegd. Hoop dat het dit jaar niet anders gaat worden :)

                                        Zou ook eerder geneigd zijn om te lassen omdat de wet van Murphy bij mij van toepassing is :swear Maar niettemin een prachtig mooi resultaat dat je neerzet.

                                        Grtz Seth

                                        #18079465
                                        bluedevil
                                          Lid sinds:
                                          6 August 2004

                                          als je geluk hebt zien ze er inderdaad over echter in extreme gevallen zoals met deze wagen doe je een goede 3 uur voor een keuring en word alles maar dan ook alle nagekeken kan ik over meespreken.

                                          Hoe meer je opvalt des te meer S’murfies je hebt heb, al vaak met die mannen zitten lachen gezien ik een Tuv uitlaad zitten heb zonder E keurmerk .
                                          Mag ook niet volgens de wet proberen ze iedere keer op af te keuren tot ik men briefje van de federale overheid bovenhaal staat wettelijk met stempel en al op dat deze uitlaat eeenmalig op dit chassisnummer is goedgekeurd heb ik in totaal wel 2 jaar moeten voor knokken en bellen mailen en tot in brussel gaan maar uiteindelijk heb ik het toch voor elkaar gekregen door aan te tonen dat de uitstoot bij deze uitlaad lager zijn dan origineel en zelf 2 decibels lager zitten dan origineel.

                                          Das pas om je bek open te trekken en te schaterlachen want dan hebben ze eindelijk iets gevonden heeft de overheid er dan nog een stokje voorgestoken :-)

                                          Grtz blue

                                          #18079466
                                          Seth
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            16 September 2009

                                            @bluedevil wrote:

                                            als je geluk hebt zien ze er inderdaad over echter in extreme gevallen zoals met deze wagen doe je een goede 3 uur voor een keuring en word alles maar dan ook alle nagekeken kan ik over meespreken.

                                            Hoe meer je opvalt des te meer S’murfies je hebt heb, al vaak met die mannen zitten lachen gezien ik een Tuv uitlaad zitten heb zonder E keurmerk .
                                            Mag ook niet volgens de wet proberen ze iedere keer op af te keuren tot ik men briefje van de federale overheid bovenhaal staat wettelijk met stempel en al op dat deze uitlaat eeenmalig op dit chassisnummer is goedgekeurd heb ik in totaal wel 2 jaar moeten voor knokken en bellen mailen en tot in brussel gaan maar uiteindelijk heb ik het toch voor elkaar gekregen door aan te tonen dat de uitstoot bij deze uitlaad lager zijn dan origineel en zelf 2 decibels lager zitten dan origineel.

                                            Das pas om je bek open te trekken en te schaterlachen want dan hebben ze eindelijk iets gevonden heeft de overheid er dan nog een stokje voorgestoken :-)

                                            Grtz blue

                                            Heb het dit jaar ook meegemaakt met mijn keuring hoor. Meerdere keren mogen terugkomen voor belachelijke redenen (zelfs van de garagisten gehoord) en de laatste keer wilden ze terug rood geven voor een nummer dat ze niet vonden op mijn schokdemper van mijn verlagingskit terwijl die er de vorige dag wel opstond en alles perfect in orde was van papieren. Daar stonden toen ook 3 keurmeesters en een stationchef bij om hem te keuren.

                                            Dat heeft mij ook meer als 3 uur gekost en veel discussiegenot maar ik had uiteindelijk mijn gelijk gekregen. Maar van mijn US-lightmodule, mijn DRL-functie, mijn rode pinkers, mijn (toen) te kleine banden, … daar kwam ik allemaal zonder probleem mee door :wtf

                                            En wat ome agent betreft. Heb zelf een middendempervervanger icm een uni sporteinddemper, zwart gespoten achterlichten, rij veel met mijn interieurneon aan, … Als je al geen scène van The Fast & The Furious aan het nabootsen bent, normaal meedraait in het verkeer en je hebt normaal gezinde politie (dat vooral ;)) houden ze je niet tegen en krijg je er ook niet al te veel last van. Das toch mijn ervaring ermee…

                                            Grtz Seth

                                            #18079467
                                            bluedevil
                                              Lid sinds:
                                              6 August 2004

                                              @Seth wrote:

                                              En wat ome agent betreft. Heb zelf een middendempervervanger icm een uni sporteinddemper, zwart gespoten achterlichten, rij veel met mijn interieurneon aan, … Als je al geen scène van The Fast & The Furious aan het nabootsen bent, normaal meedraait in het verkeer en je hebt normaal gezinde politie (dat vooral ;)) houden ze je niet tegen en krijg je er ook niet al te veel last van. Das toch mijn ervaring ermee…

                                              Grtz Seth

                                              Seth wat ome agent hier is das om krullen van in je haren te krijgen mag je mooi rijden net als de anderen komen ze in tegengestelde richiting af dan weet je flikkerlichten aan en aan de kant staan.
                                              Hier zijn enkele heel antituningminded en net die doen vaak de baan.
                                              Er zitten natuurlijk overal beunhazen bij maar bij ons is het toch sterk veranderd hoor vroeger was het meer uit intresse en effe kijken en terug de baan op nu is het echt zoeken om toch iets te vinden (hebben zelf een houten balke bij zich om over te rijden :shock: en elke keer terug de discutie hier bij ons vaste delen niet lager dan 11 cm met tolerantie van 2 cm (vaste delen zijn chassis, uitlaad draagarmen enz dit gaat em niet over poly stukken die aan en wagen hangen en iedere keer moet je ze kunnen overtuigen hiervan want volgens hun telt alles mee terwijl in de omzendbrieven die ik ook krijg via een vriend die agent is er altijd beschreven staat dat bumpers en zijlijsten/schorten niet meetellen op dit vlak .
                                              Ikzelf rijdt met een 100pk tje 2 liter diesel dus dat ding gaat niet als een speer moet je ook niet proberen is ie gewoon te zwaar voor.
                                              Plus als ik rij is dat extreem laag en kan je niet effe over gelijk welk opstakel geen rijden. ( dan begrijp ik ze nog als ze dan nakomen maar hij staat wettelijk gezien op hoogte de 11 cm met 2 cm tolerantie bodemvrijheid en ik raak net het balkje niet enkel hangen de bumpers en de zijkanten een stuk lager maar dit is geen vast materiaal (polyester) en kunnen ze dus niets over zeggen.
                                              laagste poly punt zit em op 5 cm dus best laag genoeg om te schrepen.
                                              Nu ik moet wel eerlijk zeggen ze doen hun job wel want momenteel rijd de wagen niet ( is wel verzekerd en heeft de rijtaksen betaald) kan je genoeg zien op de foto’s waarom en heb ik ze zelf aan de deur gekregen om te horen waarom hij nog niet gekeurd is (heb ik ze gewoon de wagen laten zien, keken effe raar naar elkaar en klaar was kees) sinds toen niks meer van ze gehoord :-) maar toch vreemd vind ik het wel dat ze bij mij komen kijken en niet bij de sjacherraar die hier wat verderop woont en waarvan ik zeker ben dat die zijn wagens niet kan gekeurd zijn rijdt bijna elke week met een andere wagen zelfde platen( en geen garageplaten dus toch wat raar) die haast uiteen valt en toch stoppen ze er nooit .

                                              greets blue

                                              #18079468
                                              Seth
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                16 September 2009

                                                Nou dan heb jij wel kl*tesmurfen met een sportstreep. :D In Antwerpen nog niet echt last van gehad.

                                                Heb vandaag nog voor een politiewagen gereden (wel zonder mijn neon op) en totaal geen problemen. Mijne is ook mooi afgesteld op 11 cm maar is niet ZO extreem uitgebouwd als de jouwe al moet ik ook al gaan oppassen voor de verkeersdrempels hier.

                                                Uiteraard zal het bij mij ook wel eens gebeuren dat ik aan de kant moet gaan staan en buiten het feit dat ik een niet gekeurde uitlaat en gespoten achterlichten heb kunnen ze niets zeggen. En mede het feit dat mijn reflectoren op mijn achterlichten nog goed zichtbaar zijn doet het ook al veel hoor.

                                                Zolang je met zo’n hobby zit zal je altijd in het vizier zitten. Zowel van de fans als van de politie.

                                                Grtz Seth

                                                #18079469
                                                bluedevil
                                                  Lid sinds:
                                                  6 August 2004

                                                  @Seth wrote:

                                                  Nou dan heb jij wel kl*tesmurfen met een sportstreep. :D In Antwerpen nog niet echt last van gehad.

                                                  Heb vandaag nog voor een politiewagen gereden (wel zonder mijn neon op) en totaal geen problemen. Mijne is ook mooi afgesteld op 11 cm maar is niet ZO extreem uitgebouwd als de jouwe al moet ik ook al gaan oppassen voor de verkeersdrempels hier.

                                                  Uiteraard zal het bij mij ook wel eens gebeuren dat ik aan de kant moet gaan staan en buiten het feit dat ik een niet gekeurde uitlaat en gespoten achterlichten heb kunnen ze niets zeggen. En mede het feit dat mijn reflectoren op mijn achterlichten nog goed zichtbaar zijn doet het ook al veel hoor.

                                                  Zolang je met zo’n hobby zit zal je altijd in het vizier zitten. Zowel van de fans als van de politie.

                                                  Grtz Seth

                                                  Ben ik het volledig mee overeens met je trouwens mooie vec mach best gezegd worden, enkel is ie iets te braaf voor me maar ik ben nu eenmaal een extreme in alles wat ik doe.
                                                  Momenteel vollop het dak aan het zetten op de vec zijn verblijf en dan kan ie terug komen en afgewerkt worden eens zover spreken we wel eens af.

                                                  greets blue

                                                  #18079470
                                                  Seth
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    16 September 2009

                                                    Vind ik een strak plan. :thumb Ineens shootje doen dan ;)

                                                    Was in het begin ook meer van het extreme (ook Widebodykit) maar ben daarvan afgestapt omdat het gewoon teveel miserie met zich meebracht omdat ik vrij weinig van carrosserie afken. En ook omdat het een dagelijkse wagen is. Daarbij vond ik Rieger een heel mooi bumperpakket hebben.

                                                    Ga binnenkort nog mijn stootstrips en deurklinken in carrosserie laten spuiten, een motorkapverlenger (en heel misschien een luchthapper) erop zetten;
                                                    Xenonkitje opnieuw installeren, parkeersensoren installeren; kuipzetels monteren en heel misschien nog 18″ velgen kopen (als ik er nog eens mooie vindt…) en dan is ie voor mij af.:)

                                                    Grtz Seth

                                                    #18079471
                                                    bluedevil
                                                      Lid sinds:
                                                      6 August 2004

                                                      misschien ken je de wagen van een vriend van mij die we samen hebben opgebouwd (al staat deze nu ook in de schuur te wachten hij heeft minder intresse dan vroeger en er moet toch het een en ander opnieuw worden gedaan motor ligt uiteen voor revisie motorkap is overgewaaid enkele spuitfouten die erin zaten)
                                                      Maar heb al met hem overlegd wagen komt terug naar hier doen we het rustig aan en maken er terug een topper van



                                                      o en om een voorbeeld te geven goe hij eigenlijk in de zon eruitzag heb ik nog even deze foto bijgevoegd er zaten namelijk gold flakes in de lak verwerkt.

                                                      Dit waren foto’s voor op een trouw die we normaal samen gingen rijden ik ben dan op de baan gegaan met zen 2 de wagen mijne was niet tijdig klaar toen spande op de laatste uren en hebben we samen besloten de zijne voorlopig af te werken en nadien verder te kijken.

                                                      grts blue

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 38)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.