Blue Tooth Samsung S5

Forumindex Forums Modellen Corsa Blue Tooth Samsung S5

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    pjer

Heb 2 dagen een bijna nieuwe Corsa 1.4 Blitz (november 2014) met inteĺi….
      Onze 2 Samsungs S5 met Android 5.0, wil niet pairen met de auto. Mijn dealer lukt het ook niet.
      Nu kunnen wij de B.T. niet gebruiken Zijn er Corsa rijders met B.T problemen? Weet iemand een oplossing?
      Onze vorige Corsa (2013) had dit probleem niet. :(

cees64

Hallo,

Corsa nieuw model neem ik aan?

groet
        Kees

pjer

Corsa Blitz 1.4 uit november 2014, week 13 gekocht bij Opel dealer “van Kouwen”.
          Wij gebruiken allebei een Samsung S5, recent geupdated naar android 5..
          Maar de B.T. met intell. van deze Corsa, weigert te koppelen met S5.
          Mijn draadloos keyboard (B.T. 3.0) werkt gewoon met de S5.
          Wie weet wat het probleem kan zijn en mogelijke oplossing. :(

ivartje
          Deelnemer

lijkt mij dat er dan wel iets aan de hand is want dat systeem is er namelijk voor gemaakt om met telefoons verbinding te maken en al helemaal moet t werken met de 2 best verkochte telefoons (iphone en samsung) ik zou het niet weten maar een oplossing moet er zoiezo wel zijn

pjer

Bedankt voor je post. Vette Corsa heb je.
              Ik zoek mij rot op internet naar bruikbare info voor dit probleem. Wil wel graag mijn B.T. gebruiken. :(
              Dus Corsa rijders met Samsung S5, laat mij svp. weten hoe het met jullie BT. gaat.

ivartje
              Deelnemer

dankje man! even geduld hebben en dan komt het vanzelf goed ! :thumb

cees64

hallo,

En zonder de update van je S5?

benoben
                  Deelnemer

Wat voor foutmelding geeft hij juist?
                    Of kan de radio de gsm gewoon niet vinden?

cees64

Hejj,
                      Ik heb een samsung ace van 1,5 jaar oud.
                      Deze heb ik effe laten proberen bij een nieuwe corsa. Als ik ging bellen met mijn telefoon zag ik de naam staan van de persoon die ik gebeld had.
                      Als ik gebeld werd….. zag ik alleen het nummer staan van diegene die me belde, dus niet de naam??
                      Verkoper verzekerde me dat het bij een nieuwe samsung niet het geval zou zijn……

Maar er is nogal wat ellende over geschreven wat betreft intellilink en het telefoneren. Voornamelijk de 1e intellilink systemen.

Over 2 weken krijg ik mijn nieuwe corsa. Ik “hoop” voor de verkoper dat het intellilink goed werkt :argue

pjer

Hoi lezers,
                        Na niet bruikbare adviezen van de dealer, heb contact opgenomen met Samsung. Zij waren op de hoogte met o.a. BT. problemen met hun nieuwe GSMs.
                        Er komt een update van Android die problemen oplost.
                        Na alles gehoord en gelezen te bebben,heb ik besloten om het Samsung advies ui te voeren. De ee backup van de software te maken en via Kies opnieuw terug te zetten. En voila , BT werkt.
                        Wel een tijd rovende klus. Was alleen de afspraken kwijt van de agenda. Zorg voor een backup van de agenda. ;)

pjer

Cees64,
                          Veel plezier met je nieuwe Corsa. De onze rijdt heerlijk.
                          Merkte onlangs op dat de AB. Functies heeft om ramen open te zetten en licht aan te zette als je in het donker naar je auto loopt. Best handig.
                          Wel twijfel ik aan de duurzaamheid van de bedienings knoppen op de AB.
                          Grt. Pjer

cees64

@pjer wrote:

Cees64,
                            Veel plezier met je nieuwe Corsa. De onze rijdt heerlijk.
                            Merkte onlangs op dat de AB. Functies heeft om ramen open te zetten en licht aan te zette als je in het donker naar je auto loopt. Best handig.
                            Wel twijfel ik aan de duurzaamheid van de bedienings knoppen op de AB.
                            Grt. Pjer

Nu rij ik in een Zafira Cosmo van 5 jaar oud….. dus wordt dadelijk een paar maatjes kleiner.
                            De zafira is met wat rijden betreft echt tegen gevallen. Had daarvoor een Vectra C elegance….. Fijnste auto die ik gehad heb.
                            Ben ervan overtuigd dat de Corsa me veel plezier zal bieden!!

Groet
                            Kees

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.