Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Blower van de kachel werkt niet meer
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2010 om 16:17 #17627017
Ok bedankt,
Renegade316 heb je een foto van waar deze precies zit onder de moterkap ?
13 maart 2010 om 19:09 #17627018als het rubber goed gemonteerd zit kijk dan in ieder geval even of hij niet vol met troep zit dit kun je zien als je de plastickap van je interrieurfilter net onder je ruitenwissers opent of door het rubber aan de onderkant even open te knijpen en te voelen met je vinger hier de foto’s
Succes
15 maart 2010 om 12:57 #17627019Hoi bedankt ! dit interieur filter zat inderdaad vol met modder.
Er uit gehaald en schoongemaakt. alles er om heen schoon gemaakt.Vervolgens pollen filter bekeken ook vol met bladeren en dergelijke.
Er uit gehaald, me auto op die plaats even met de stofzuigen er door.
Pollen filter even schoon geblazen. (en nieuwe besteld)Maar terug komend op de aanjager.
Deze was inderdaad nat + er zat modder in.
Schoongemaakt. en ja hij werkte weer !
Tot ik zag hoe scheef hij liep:swear. het “wiel” had een breuk.maar een nieuwe besteld!
De how to’s komen zodra me nieuwe “aanjager” er is.
:wors15 maart 2010 om 15:07 #17627020netjes man:thumbup
maar pollenfilter en interieurfilter is hetzelfde, wat heb jij nog schoongemakt bedoelje lucht filter?
15 maart 2010 om 15:59 #17627021Ik bedoelde het afvoer rubber. plus de filter.
Als het goed is komt morgen of over morgen alles binnen, dan nog tijd vinden en dan komt alles in orde.18 maart 2010 om 23:12 #17627022He, hij is vervangen.
Haha nu kan ik hem binnen een uur geheel vervangen.De handleidingen zijn in de maak!
19 maart 2010 om 19:20 #17627023mooi man kun je eindelijk weer genieten van je vectra
17 juli 2016 om 13:31 #17627024Hallo allemaal,
Ik heb een vectra 3.2 v6 gts uit 2003
Enkele weken geleden deed mijn aanjager niks meer. Ik heb alles schoongemaakt en weer in elkaar gezet hierna 3 weken geen problemen gehad.
Vanmorgen heb ik mijn auto gewassen in de wasstraat en toen hield de aanjager er weer mee op. Op de terugweg naar huis sprong die ineens weer aan op volle snelheid en hield niet op toen ik de sleutel eruit haalde.
Ik heb weer alles schoon gemaakt en zag dat de afvoer bij het interieur filter ook verstopt zat. Na ik alles schoongemaakt had deed de aanjager het nog steeds niet. Soms gaat ie even aan en dan weer uit maar de snelheid of wanneer die aanslaat is niet te regelen.
Kan iemand mij helpen bij welk onderdeel ik dit probleem moet zoeken? Betekent dit het vervangen van de weerstand?
Misha
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.