Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › blok vectra a
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 januari 2011 om 09:56 #17230309
hoi hoi
ik heb eigenlijk een klein vraagje
ik heb nu een vectra a 1,8i GLS uit 1992
er staat momenteel 160.000 op de teller
nou is mijn vraag hoeveel kan een blok kwa km eigenlijk hebben als je hem gewoon netjes elk half jaar beurt laat geven en met de apk een grote beurt….???want ik heb wel wat plannen met me auto alleen jah als ie nog maar 1 ton ofzo mee kan dat schiet voor mij nie op
groetjes berry
2 januari 2011 om 10:11 #17786510Dat hangt helemaal van het onderhoud af, maar er zijn genoeg blokken met meer dan 4 ton of meer op de klok. Wij hebben een VW LT met een blok wat 7,5 ton heeft gelopen, daarna is de turbo stuk gelopen.
Let wel op als je onderhoud bij een garage laat doen, meestal als je vaak voor onderhoud komt, doen ze de 1ne x wel, andere x niet. (maar wel gewoon schrijven)
2 januari 2011 om 10:14 #17786511tja . . . je kan wel 500.000 km rijden met een auto . . . het is maar net hoeveel geld je er in wil steken om het rijdend te houden.
nu zijn die 8v blokjes wel redelijk hufterproof zeg maar :P, maar als die nog 100dkm gereden begin je er toch wel kosten aan te krijgen.
daarbij komt ook nog je rij gedrag.
veel korte stukken of veel lange stukken.kijk zoals tmug zegt met 750dkm . . . dat ding is altijd warm en warm slijt een motor bijna niets.
2 januari 2011 om 10:17 #17786512ik heb pas men koppakking laten vervangen en dis. riem en waterpomp enzo echt de dingen die vervangen moesten worden
en dat was gewoon omdat de vorige eigennaar er geen onderhoud aan heeft laten doen
en ik wil gewoon alle onderhoud eraan gedaan hebben en een maat van me die doet dat dus dat zit wel snor hij zal mij nie naaien want ik beheer namelijk ook zijn websitegroetjes berry
2 januari 2011 om 10:23 #17786513AnoniemLid sinds:
1 January 1970Er stond jaren geleden een Vectra A 1,8i op LPG in de autoweek met 703663 km.
( Datum autoweek Juli 2006 ) En hij is in Februari 2010 gesloopt..2 januari 2011 om 10:32 #17786514ik ben zelf ook heel zuinig op me auto en wil dat alles perfect is en die maat van me die hem onderhoud is zelf ook helemaal gek van dat type opel dus jah dat komt goed uit
en ik heb van kleins af aan al zo’n auto gewiltik wil alleen met de zomer de roestplekken op de wielkast achter helemaal strakwerken en vec 2000 bumpers erop en nieuwe vloerbedekking in me auto en sommige inetieur delen wil ik zilver-grijs spuiten puur omdat ik dat zelf wel mooi vind als je naar http://www.the-hornet.nl gaat en je kijkt dan bij rooidraakje daar staat me auto ook bij zoals die was en hoe dat ie op moment is
en mochten jullie nog meer foto’s willen zien dan roep maar dan zet ik ze er wel keertje op
groetjes berry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.