Blijf probleem hebben met kachelventilator?? Astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Blijf probleem hebben met kachelventilator?? Astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277734
    mik83
      Lid sinds:
      10 June 2009

      Hallo leden,

      Ik heb hier al een keer naargevraagd, zeker weer goed geholpen :thumb, maar helaas nog steeds problemen.

      Het verhaal, enige weken last van dat me ventilator soms wel,aangaat bij starten auto, en soms springt ie pas aan tijdens het rijden. Als ie het dan doet dan werkt ie ook helemaal maar behoren dus alle 4 de standen.

      Wat gedaan ondertussen,

      Weerstand vervangen voor nieuwe, en interieurfilter
      Motorje achter dashboard nagekeken, draait goed voor zo er mijn kennis gaat.

      Nu vertelde andere menses mij, doordat het motortje op accu zet, doet ie het altijd goed, ivm hoge voltage ?

      En dat me paneel in het midden waar bij de snelheid regelt op zie einde komt ?

      Heb ook gelijk de kleine lampjes vervangen in het paneel, 2 stuks, viel me nog wat op, nu lichtten in het donker, de airco en achteruit verwarmings knopje niet op.

      Misschien een aanwijzing ??

      Ik baal hier best van, vooral met komende weer, en gewoon algemeen balen, je wil toch dat alles werkt.

      Hopelijk hebben jullie nog ideeen ??

      Meg mik83

      #18325091
      omegast
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 December 2014

        misschien een plakkende motor ? had ik ook in me Omega.en me huidige Vectra doet het ook. vooral als ze een dagje stil staan .

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.