BLIJF MET JE POTEN VAN DE AUTO!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer BLIJF MET JE POTEN VAN DE AUTO!

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 76 tot 91 (van in totaal 91)
  • Auteur
    InjectTheVenom
    Deelnemer

origineel gepost door Emiel-Manta
      zou wel goed kl*te zijn wanneer je te horen krijgt dat ‘t maar een stel kale kippen zijn.
      mooi verhalen op pappie en mammie, zou toch een schande zijn wanneer je hier niets voor vergoed krijgt?!

Precies! Anders moeten de ouders idd maar voor hun kroost opdraaien :argue

KadAstra-EF
      Deelnemer

‘onbekenden’ hebben in 2000 in mijn auto ingebroken en hebben een Feyenoord-sjaal meegenomen.
        Toen had ik nog de Kadett E GT uit 1986

Ik had toen voor 300 gulden schade en die sjaal kostte 25 gulden.

Rik

TheGeneral

Tegen de muur zetten zulk volk!! Heb al teveel krassen en deuken opgelopen doordat slooplustige K*T volk moet je eens bij hun doen dan gaan ze heel hard janken

En die klote junkies die weer zonodig een radio eruit moeten gappen of iets anders omdat ze dan weer een beetje drugs kunnen kopen:swear
          geef die lui een lekkere overdosis en opgeruimd staat netjes

zo dat lucht op…..

Barrythefirst

origineel gepost door Bart Hoedemaker
            Ik zet me wagen niet eens meer in de stad, alleen evt parkeergarages, 75% kans dat ie ondergekrast is als je terugkomt. Kunnen nergens vanaf blijven :thumbdown

Ik weet er alles van want ik woon en werk in hartje Amsterdam
            Mijn zeldzame Astra OPC station is in een jaartje
            veranderd van auto in mintstaat tot rijdende poffertjespan(heb echt meer dan 50 kleine deurputjes en 10 grote waar
            de lak zelfs gescheurd is)
            Ook komt het regelmatig voor dat iemand z’n trekhaak in
            mijn bumper boort of de hoeken van mijn auto raakt omdat
            ze een Sprinterbus op een plek proberen te parkeren waar net met moeite een Smart in past

Tegenwoordig ben ik nog maar 5min boos waar ik vroeger
            een week ziek er van was maarja leuk is anders

miesgeri

daar heb ik speciaal een ragbakkie voor
              om m op parkeerplaatsen te zetten in grote stad

de record blijft dan veilig thuis

groet michel

Astraman
              Deelnemer

origineel gepost door KadAstra-EF
                ‘onbekenden’ hebben in 2000 in mijn auto ingebroken en hebben een Feyenoord-sjaal meegenomen.
                Toen had ik nog de Kadett E GT uit 1986

Ik had toen voor 300 gulden schade en die sjaal kostte 25 gulden.

Rik

Jah idd, een jaar erna hetzelfde met mijn corsa meegemaakt. 2 Kenwood speakertjes erin gezet. Week ervoor overgenomen van een maatje van me voor 15 gulden ofzo, had ik beter geluid, slot naar de kloten, hebben ze niet open gekregen, ruitje achter ingetikt. Was aan de linkerkant, en net die periode waren de blauw getinte ruiten links niet meer leverbaar, rechts was er zat want die sneuvelde nogal vaak.

Maar 2 weken gewacht op ruit, het gezeik dat je ermee hebt voor 2 speakertjes van 15 gulden :fy1

Barrythefirst

Zat ik ook aan te denken maar thuis is het jammergenoeg net zo erg

Ik vond een Unimog wel leuk voor de stad
                  (dit heb ik serieus overwogen maar die dingen zijn zeldzaam op autokenteken, meestal
                  zijn het vrachtwagens of tractoren en als ze op kenteken staan zijn ze te duur)

miesgeri

origineel gepost door Astraman

Jah idd, een jaar erna hetzelfde met mijn corsa meegemaakt. 2 Kenwood speakertjes erin gezet. Week ervoor overgenomen van een maatje van me voor 15 gulden ofzo, had ik beter geluid, slot naar de kloten, hebben ze niet open gekregen, ruitje achter ingetikt. Was aan de linkerkant, en net die periode waren de blauw getinte ruiten links niet meer leverbaar, rechts was er zat want die sneuvelde nogal vaak.

Maar 2 weken gewacht op ruit, het gezeik dat je ermee hebt voor 2 speakertjes van 15 gulden :fy1

ze richten meer schade aan dan dat ze uiteindelijk meenemen

groet michel

SRLandgraaf
                    Deelnemer

mij hadden ze nu precies 2 maanden geleden de auto leeg gestolen ! installatie twv 1900 euro gejat , leer beschadigd dashbord beschadigd auto helemaal doorzocht en alles
                      vol glas .

ik was bij een BIOS in maasmechelen met een meisje toen we terugkwamen wist ik niet of het nou een grap was. 3 weken
                      ervoor had ik godzijdank de auto op accesoires tot 2000 euro verzekerd. na veel gezeik heb ik uiteindelijk intotaal 1900 euro terug gekregen. ben er wel goed ziek van geweest dat andere vreemde mensen in mn auto zaten en alles eruith hebben getrokken met geweld .

GidoR

ik vind het echt kansloos als je niet van iemands auto kan afblijven:swear
                        vinden ze stoer ofzo iets:wtf ik zit dan ook rond de leeftijd van de jongens die dit uitvoeren maar ik vind het gewoon triest:fy1

maar je hebt ook nog van de mensen die per ongeluk tegen je auto aan zitten en dan niet eens iets van een briefje ofzo achterlaten:mad: en dat vind ik nog net zo triest :(

brobbel1

het zijn niet alleen jongeren die het doen.

ook zijn er volwassenen die het doen.

of het nou jalouzie is of afgunst.
                          ik weet het niet maar het blijft diep triest.
                          en als je problemen hebt met 1 reageer het dan niet op een auto af.
                          maar op de persoon zelf.

maar ja dat durfen ze niet.
                          want dan krijgen ze klappen terug.

en een auto doet niets terug.
                          of andere dingen.
                          ben nu al weer bang voor oud en nieuw.

smileyspeedster
                          Deelnemer

Ik heb mijn speedsterspeeltje ook pas gekocht nadat ik een huis met garage had.
                            Als ik ergens naartoe ga, staat hij op een parkeerplaats, zo ver mogelijk van de ingang als mogelijk.
                            Bij parkeergarages zoek ik net zo lang tot ik een plaatsje heb, waar hij aan de zijkant kan staan, ipv in een rij.
                            Verder blijf ik in de buurt van de auto als ik de kans krijg.
                            Triest, maar het is niet anders in dit landje waar je de volle laag kunt krijgen, als je boven het maaiveld uitsteekt, op wat voor manier dan ook.

InjectTheVenom
                            Deelnemer

Nou maar even een soort van update van mijn kant, ik heb met de agent gebeld die mijn zaak in behandeling heeft. Hele aardige en begripvolle man maar helaas had hij nog niets gehoord van het OM in Roermond, gaf me meteen het zaaknummer en een telefoonnummer van waar ze me te woord konden staan.
                              Paar keer doorverbonden tot ik bij de juiste man terecht kwam die eerst pissed werd op de telefoniste dat ze mij doorverbonden had ondanks dat hij in een vergadering zat, moest na 11:00 terug bellen. Dit gedaan en ook hij bleek een goede, behulpzame man te zijn gelukkig die me wist te vertellen dat ze er absoluut nog alle aandacht voor hadden maar de stapel dusdanig groot was dat hij er niets van kon zeggen wanneer de rechter hem voorgelegd krijgt. Heb mijn begrip uitgesproken voor hun werkdrukte en hem bedankt voor de weinige informatie die hij me kon geven dus hopelijk heeft dat een beetje positief effect…. zou leuk zijn als ik voor kerst bericht krijg, dat is eigenlijk het enige wat ik ECHT als kerstkado zou willen hebben.

Roelof

Vergeet het maar, ik zit nu ook al 8 jaar te wachten op een schadevergoeding van 500 euro die justitie voor mij zou regelen. Omdat de veroordeelde de formulieren niet invult om de uitspraak rond te maken zal ook justitie er niet achteraan gaan.

Mijn hoop is op het nieuwe kabinet gevestigd…..

InjectTheVenom
                                Deelnemer

Oh dat is lekker dan :o Ik zal er absoluut voor gaan passen dat die 4 klootlijers mij dit ook flikken dat is zeker!

mattemaker

paar maanden terug .. deur naar buiten opengevouwen.. zo de deur opengemaakt . toen contact doorverbonden (witte blokje van contact) met de bedoeling mijn corsa te stelen.. helaas voor hun heb ik bij de inbouw van c20xe een startonderbreker gemaakt.. die niet op de kabelboom van het contact zit.. de hele kabel lag los dus ik denk dat ze wel gezocht hebben..

en de ruit nog heel.. kon echt mijn kop naar binnen steken..

16 berichten aan het bekijken - 76 tot 91 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.