BLIJF MET JE POTEN VAN DE AUTO!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer BLIJF MET JE POTEN VAN DE AUTO!

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 91)
  • Auteur
    robertszone

Ook ik val in de leeftijd die deze kutgrappen uithaalt.. maar ben er zeker niet trots op.
      Vorig jaar stond mn corsaatje geparkeerd bij de discotheek, zag ik er ook één op mn motorkap staan!. Heb mezelf redelijk ingehouden, politie gebeld (die meestal binnen 5minuten aanrijden er is) en het verhaal gedaan.. Gelukkig was de jongen in zo’n staat dat hij toch wel alles toegaf (na enig opdringen :angel) en is alles vergoed.

8klepper

bij mn vriendin,
        wij waren ff boodschappen aant uitladen
        komen 2 min later terug, radio gejat,
        komen we ee half een later bij de mac een politie auto tegen,
        ik vraag van ja hoe zit dat met aangifte,
        vragen ze weet je wie t was?
        ik zeg dat had je m morgen wel in de sloot gevonden,
        vonden ze t nog vreemd ook dat ze zon antwoord kregen

moonlight_700

Op vakantie in kroatie, ook de mooie allu ventieldopjes van mn coupe gejat, hufters :fy1

boerbeun

origineel gepost door brobbel1
            ik zou er een topic over openen.
            maar het past hier ook wel bij.

vorige week kwam ik bij de astra en zag det de antenne raar stond dus ik kijk er naar.
            ja hoor afgebroken.
            helaas geen dader.
            deze week ging ik met de kadett en fam ff naar het begraafplaats.
            ik kon er niet komen i.v.m de sneeuw dus zette ik de kadett op het fietspad.
            na een minuut of 10 gingen we terug naar de kadett.
            zag ik dar 4 man op de bij de kadett.
            waarvan er 2 op de kofferbak zaten dus werd ik al pissig om.
            dus ik zeg er wat van krijg een grote bek op de koop toe.
            kom ik bij de auto hadden ze van alles op de auto geschreven.
            maar geen schade.
            toen zag ik dat de antenne in gedruk was.
            die wou ik weer uittrekken en je raad het.
            toen had ik de antenne in de hand ook gesloopt.
            toen was ik dus heel erg pissig ik achter die jongens aan.
            heb er 1 bij zij jas gepakt.
            en wou zijn adres maar hij zei dat hij het niet gedaan had.
            en ik werd steeds maar kwaaier.
            net voor dat ik hem op de grond wou werken en een paar klappen wou verkopen is mijn vrouw er tussen gesprongen om erger te voorkomen.
            het liefst had ik hem een paar goed klappen verkocht.
            net als de andere 3.
            zo ver is het niet gekomen.
            maar ik zit nu wel met de kosten van 2 kapotte antenne’s
            en wat slopen ze de volgende keer.
            en welke wagen nemen ze nu onder handen.
            nu vraag ik me af is mijn reactie normaal of iets wat te overdreven geweest.
            wat zouden jullie doen in zo’n geval als je 1 op heterdaad betrapt die je auto molt.
            ik denk als ik de volgende keer weer 1 betrapt dat hij eerst uit een slangetje eet.
            aals ze weer aan de astra manta of kadett zitten.

waarom trek je hem dan niet de identiteitskaart uit de broek.
            bel je de politie, niet jou schuld? wijs ze maar aan dan wie het waren. Als je dat niet kan, jou fout..

arjontje
            Deelnemer

Bij mijn broer van de week de buiten spiegels van zijn astra er af getrapt.:argue :fy1
              Het is maar goed dat mijn broer het niet gezien heeft.
              Zou niet willen weten wat er met die klootzakken gebeurd zal zijn.

Destruction
              Deelnemer

Ik zeg altijd maar zo: Als ik ooit iemand betrap die aan mn auto komt, hoop ik dat diegene harder kan rennen dan mijn hond… :cool: Anders heeft-ie een hond aan zn ballen hangen, en een koevoet in zn nek :(

Strafbaar? Neehoor.. Gewoon een briefje achter je raam leggen “Als u deze auto zonder toestemming aanraakt, staat u mij, eigenaar van de auto, toe u ernstig te verwonden. Letselschade word niet vergoed!! Bij aanraken gaat u hiermee accoord.” :P

MIJN spullen, JOUW spullen. Daar zit verschil in.. Ik sloop ook niet de auto van een ander, dus ik verwacht ook niet dat een ander dat bij mij doet.

Ik ken hier wel een paar leipo’s in de wijk overigens, maar als die aan mn auto zitten, zal ik wel met mn motor over hun auto heenrijden.. Eens zien wat ze daarvan zeggen.. Kijken of het dak van hun ouwe BMW een motor van 200kg kan dragen…. ;)

De stap van aangifte doen sla ik over.. Want de heren en dames bij de politie hebben allang bewezen, dat dat zonde van de tijd is..

Overigens kan ik zonder liegen zeggen, dat er – gelukkig – nog nooit iets met mn Assie is gebeurd :)

brobbel1

als ik weer 1 betrapt wordt het ala
                  american history x.
                  ff de tandje’s op de stoeprand

wim-v6
                  Deelnemer

Tis allemaal prachtig en mooi, en vooral stoer om andermans spullen te slopen voor dit soort gasten…

totdat ze zelf een auto hebben welke door eenzelfde type figuren word vernield, dan is ineens de wereld te klein, ik heb dit type personen mee gemaakt, en zielig dat ze waren nadat hun eigen bakkie beschadigd was door andere vandalen…

Ik zo, heb je dubbel betaald voor wat je bij mij hebt gesloopt…. (heb deze jongens even herrinerd dat ik bij PA en MOE was langsgeweest midden in de nacht nadat ik vanuit het huisraam had gezien dat mijn spiegel vliegles gekregen had, gelukkig herkende ik de heren…

Adres bekend, probleem opgelost.

Ik kreeg 1 nieuwe originele zwarte spiegel vergoed, kocht 2 gebruikte in kleur spiegels op de sloop voor 25 gulden en hield dus 190 gulden in de zak haha..

Vreemd geneog is het toen helemaal niet meer voorgekomen bij ons dat er spiegels werden afgetrapt in de straat, zal dat dan iedere week dat zelfde groepje geweest zijn???

Willem

Destruction
                    Deelnemer

Hele goede kans van ja.. :)

Te kansloos voor woorden.. :(

eddepet007

ja das mooi waardeloos ik had het vorig jaar en nog wel bij een meeting zon gast tegen mijn auto

nog te beroerd om excuus aan te bieden toen heeft ie ook stoot voor zijn hazes gehad tolde ie mooi op de grond

eerst op iemands auto s zitten dan nog grote bek dr bij

deze had ik eerst gewaarschuwd volgende keer waarschuw ik niet eens

Erwin_Astra
                        Deelnemer

gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt:angel

maar hopen dat ze morgen van mijn nieuwe velgen kunnen afblijven:)

InjectTheVenom
                          Deelnemer

Nou het is hier in Limburg ook weer bijna carnaval hoor :mad:…
                            Gisteravond gooide er 1 of andere teringmongool een steen naar de auto, gevolg: diepe kras in de kofferklepspoiler, krassen en een deuk in de kofferklep, gat in de achterruit die nu alleen nog aan de blinderingsfolie hangt, kras en deuk in het schuif/kanteldak, 3 krassen in de voorruit en een tot op het blanke metaal bekraste/geschaafde/gedeukte motorkap, baksteen lag voor de auto.
                            Nu maar hopen dat het waarborgfonds zich eens nuttig maakt want de kraai was al gevlogen toen ik buiten stond.

brobbel1

wat een verekte koek wous :argue
                              verbieden die hele shit
                              bah bah

InjectTheVenom
                              Deelnemer

origineel gepost door brobbel1
                                wat een verekte koek wous :argue
                                verbieden die hele shit
                                bah bah

Roerend mee eens :fy1

Bart Hoedemaker

Agressie in het verkeer is anders ook leuk.

Ik zet zelf mijn auto niet eens meer in de stad, je voelt gewoon dat ie bekrast wordt of iets afgebroken, en meestal is dat zo het geval als je terugkomt.

Je kan beter een afgetrapt hok rijden, gebeurt er ook niks.

Bart Hoedemaker

origineel gepost door InjectTheVenom
                                    Nou het is hier in Limburg ook weer bijna carnaval hoor :mad:…
                                    Gisteravond gooide er 1 of andere teringmongool een steen naar de auto, gevolg: diepe kras in de kofferklepspoiler, krassen en een deuk in de kofferklep, gat in de achterruit die nu alleen nog aan de blinderingsfolie hangt, kras en deuk in het schuif/kanteldak, 3 krassen in de voorruit en een tot op het blanke metaal bekraste/geschaafde/gedeukte motorkap, baksteen lag voor de auto.
                                    Nu maar hopen dat het waarborgfonds zich eens nuttig maakt want de kraai was al gevlogen toen ik buiten stond.

Jezus man! En dan ben je zuinig op je spullen :(

InjectTheVenom
                                    Deelnemer

Idd :argue Was hem regelmatig met om de zoveel tijd een verse laag wax, het interieur heb ik sinds kort ook een paar uitstekende spullen voor, en dan krijg je dit….

Bart Hoedemaker

Suc6 met eventueel herstel.

Dualramfreak

ja het is triest, zulke lui. maar ook met de ‘sterke’ arm der wet. aangifte doen, veel tijd en werk en je hoort er bijna nooit meer wat van. zelfs als je de daders betrapt hebt, lopen ze gewoon weer rond en wij zitten met de schade. maar als je er zelf eentje op z’n stomme smoel slaat, dan is de ‘sterke’ arm der wet er wel in eens om je het halve weekend vast te houden. rara, hoe zit dat?

Emiel-Manta
                                          Deelnemer

Idd :argue Was hem regelmatig met om de zoveel tijd een verse laag wax, het interieur heb ik sinds kort ook een paar uitstekende spullen voor, en dan krijg je dit….

erg verneukt man..

vat me nu niet verkeerd op hoor, maar ik dacht dat je van bergen/nieuw bergen kwam?

als ‘t nieuw bergen betreft dan kan ik me er wel iets bij voorstellen, en bij die jeugd daar hoeft het er geen carnaval voor te zijn.. kutapen zijn ‘t!

succes met je eventuele herstel ;)

InjectTheVenom
                                            Deelnemer

Van Wanssum om precies te zijn maar werk in Nieuw Bergen, en dat van die Nieuw Bergense jeugd kan ik geheel inkomen (volwassenen kun je wat mij betreft mee over dezelfde kam scheren) ;) Wanssum is al helemaal niets trouwens, een paar enkelen uitgezonderd.

Kadettgek
                                              Deelnemer

Vandaag stond er een BMW bij mij in de straat (centrum van Nijmegen)
                                                Hadden ze ff op stenen gezet en zo 2 voorvelgen van gejat.

kansloze figuren…

brobbel1

origineel gepost door Dualramfreak
                                                  ja het is triest, zulke lui. maar ook met de ‘sterke’ arm der wet. aangifte doen, veel tijd en werk en je hoort er bijna nooit meer wat van. zelfs als je de daders betrapt hebt, lopen ze gewoon weer rond en wij zitten met de schade. maar als je er zelf eentje op z’n stomme smoel slaat, dan is de ‘sterke’ arm der wet er wel in eens om je het halve weekend vast te houden. rara, hoe zit dat?

nee je mag je eigen spul niet beschermen.
                                                  maar andermans spul slopen geen probleem hoor.
                                                  niet normaal meerin het land.
                                                  mischien kun je ze beter aanrijden als ze oversteken.
                                                  oeps foutje ik werd veblind.
                                                  (verblind door woede)

hanskadett

ik moet er niet bij uitkomen dat ze aan mijn of een andere auto zitten:argueis niet goed voor hun gezondheid:P

Opaul
                                                    Deelnemer

Daar hoef je niet op te rekenen. Dat is alleen voor schade die een andere automobilist heeft veroorzaakt. Alleen een volledig casco autoverzekering zal bij vandalisme uitkeren.
                                                      In ieder geval succes met de reparatie!

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 91)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.