Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › BLIJF MET JE POTEN VAN DE AUTO!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 december 2009 om 21:08 #17498917
Ook ik val in de leeftijd die deze kutgrappen uithaalt.. maar ben er zeker niet trots op.
Vorig jaar stond mn corsaatje geparkeerd bij de discotheek, zag ik er ook één op mn motorkap staan!. Heb mezelf redelijk ingehouden, politie gebeld (die meestal binnen 5minuten aanrijden er is) en het verhaal gedaan.. Gelukkig was de jongen in zo’n staat dat hij toch wel alles toegaf (na enig opdringen :angel) en is alles vergoed.22 december 2009 om 21:16 #17498918bij mn vriendin,
wij waren ff boodschappen aant uitladen
komen 2 min later terug, radio gejat,
komen we ee half een later bij de mac een politie auto tegen,
ik vraag van ja hoe zit dat met aangifte,
vragen ze weet je wie t was?
ik zeg dat had je m morgen wel in de sloot gevonden,
vonden ze t nog vreemd ook dat ze zon antwoord kregen23 december 2009 om 20:53 #17498919Op vakantie in kroatie, ook de mooie allu ventieldopjes van mn coupe gejat, hufters :fy1
24 december 2009 om 14:49 #17498920origineel gepost door brobbel1
ik zou er een topic over openen.
maar het past hier ook wel bij.vorige week kwam ik bij de astra en zag det de antenne raar stond dus ik kijk er naar.
ja hoor afgebroken.
helaas geen dader.
deze week ging ik met de kadett en fam ff naar het begraafplaats.
ik kon er niet komen i.v.m de sneeuw dus zette ik de kadett op het fietspad.
na een minuut of 10 gingen we terug naar de kadett.
zag ik dar 4 man op de bij de kadett.
waarvan er 2 op de kofferbak zaten dus werd ik al pissig om.
dus ik zeg er wat van krijg een grote bek op de koop toe.
kom ik bij de auto hadden ze van alles op de auto geschreven.
maar geen schade.
toen zag ik dat de antenne in gedruk was.
die wou ik weer uittrekken en je raad het.
toen had ik de antenne in de hand ook gesloopt.
toen was ik dus heel erg pissig ik achter die jongens aan.
heb er 1 bij zij jas gepakt.
en wou zijn adres maar hij zei dat hij het niet gedaan had.
en ik werd steeds maar kwaaier.
net voor dat ik hem op de grond wou werken en een paar klappen wou verkopen is mijn vrouw er tussen gesprongen om erger te voorkomen.
het liefst had ik hem een paar goed klappen verkocht.
net als de andere 3.
zo ver is het niet gekomen.
maar ik zit nu wel met de kosten van 2 kapotte antenne’s
en wat slopen ze de volgende keer.
en welke wagen nemen ze nu onder handen.
nu vraag ik me af is mijn reactie normaal of iets wat te overdreven geweest.
wat zouden jullie doen in zo’n geval als je 1 op heterdaad betrapt die je auto molt.
ik denk als ik de volgende keer weer 1 betrapt dat hij eerst uit een slangetje eet.
aals ze weer aan de astra manta of kadett zitten.waarom trek je hem dan niet de identiteitskaart uit de broek.
bel je de politie, niet jou schuld? wijs ze maar aan dan wie het waren. Als je dat niet kan, jou fout..26 december 2009 om 12:54 #17498921Bij mijn broer van de week de buiten spiegels van zijn astra er af getrapt.:argue :fy1
Het is maar goed dat mijn broer het niet gezien heeft.
Zou niet willen weten wat er met die klootzakken gebeurd zal zijn.26 december 2009 om 15:06 #17498922Ik zeg altijd maar zo: Als ik ooit iemand betrap die aan mn auto komt, hoop ik dat diegene harder kan rennen dan mijn hond… :cool: Anders heeft-ie een hond aan zn ballen hangen, en een koevoet in zn nek :(
Strafbaar? Neehoor.. Gewoon een briefje achter je raam leggen “Als u deze auto zonder toestemming aanraakt, staat u mij, eigenaar van de auto, toe u ernstig te verwonden. Letselschade word niet vergoed!! Bij aanraken gaat u hiermee accoord.” :P
MIJN spullen, JOUW spullen. Daar zit verschil in.. Ik sloop ook niet de auto van een ander, dus ik verwacht ook niet dat een ander dat bij mij doet.
Ik ken hier wel een paar leipo’s in de wijk overigens, maar als die aan mn auto zitten, zal ik wel met mn motor over hun auto heenrijden.. Eens zien wat ze daarvan zeggen.. Kijken of het dak van hun ouwe BMW een motor van 200kg kan dragen…. ;)
De stap van aangifte doen sla ik over.. Want de heren en dames bij de politie hebben allang bewezen, dat dat zonde van de tijd is..
Overigens kan ik zonder liegen zeggen, dat er – gelukkig – nog nooit iets met mn Assie is gebeurd :)
27 december 2009 om 02:05 #17498923als ik weer 1 betrapt wordt het ala
american history x.
ff de tandje’s op de stoeprand27 december 2009 om 14:36 #17498924Tis allemaal prachtig en mooi, en vooral stoer om andermans spullen te slopen voor dit soort gasten…
totdat ze zelf een auto hebben welke door eenzelfde type figuren word vernield, dan is ineens de wereld te klein, ik heb dit type personen mee gemaakt, en zielig dat ze waren nadat hun eigen bakkie beschadigd was door andere vandalen…
Ik zo, heb je dubbel betaald voor wat je bij mij hebt gesloopt…. (heb deze jongens even herrinerd dat ik bij PA en MOE was langsgeweest midden in de nacht nadat ik vanuit het huisraam had gezien dat mijn spiegel vliegles gekregen had, gelukkig herkende ik de heren…
Adres bekend, probleem opgelost.
Ik kreeg 1 nieuwe originele zwarte spiegel vergoed, kocht 2 gebruikte in kleur spiegels op de sloop voor 25 gulden en hield dus 190 gulden in de zak haha..
Vreemd geneog is het toen helemaal niet meer voorgekomen bij ons dat er spiegels werden afgetrapt in de straat, zal dat dan iedere week dat zelfde groepje geweest zijn???
Willem
27 december 2009 om 19:46 #17498925Hele goede kans van ja.. :)
Te kansloos voor woorden.. :(
20 januari 2010 om 15:07 #17498926ja das mooi waardeloos ik had het vorig jaar en nog wel bij een meeting zon gast tegen mijn auto
nog te beroerd om excuus aan te bieden toen heeft ie ook stoot voor zijn hazes gehad tolde ie mooi op de grond
eerst op iemands auto s zitten dan nog grote bek dr bij
deze had ik eerst gewaarschuwd volgende keer waarschuw ik niet eens
20 januari 2010 om 17:28 #17498927gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt:angel
maar hopen dat ze morgen van mijn nieuwe velgen kunnen afblijven:)
6 februari 2010 om 12:19 #17498928Nou het is hier in Limburg ook weer bijna carnaval hoor :mad:…
Gisteravond gooide er 1 of andere teringmongool een steen naar de auto, gevolg: diepe kras in de kofferklepspoiler, krassen en een deuk in de kofferklep, gat in de achterruit die nu alleen nog aan de blinderingsfolie hangt, kras en deuk in het schuif/kanteldak, 3 krassen in de voorruit en een tot op het blanke metaal bekraste/geschaafde/gedeukte motorkap, baksteen lag voor de auto.
Nu maar hopen dat het waarborgfonds zich eens nuttig maakt want de kraai was al gevlogen toen ik buiten stond.6 februari 2010 om 12:24 #17498929wat een verekte koek wous :argue
verbieden die hele shit
bah bah6 februari 2010 om 12:31 #17498930origineel gepost door brobbel1
wat een verekte koek wous :argue
verbieden die hele shit
bah bahRoerend mee eens :fy1
6 februari 2010 om 12:45 #17498931Agressie in het verkeer is anders ook leuk.
Ik zet zelf mijn auto niet eens meer in de stad, je voelt gewoon dat ie bekrast wordt of iets afgebroken, en meestal is dat zo het geval als je terugkomt.
Je kan beter een afgetrapt hok rijden, gebeurt er ook niks.
6 februari 2010 om 12:47 #17498932origineel gepost door InjectTheVenom
Nou het is hier in Limburg ook weer bijna carnaval hoor :mad:…
Gisteravond gooide er 1 of andere teringmongool een steen naar de auto, gevolg: diepe kras in de kofferklepspoiler, krassen en een deuk in de kofferklep, gat in de achterruit die nu alleen nog aan de blinderingsfolie hangt, kras en deuk in het schuif/kanteldak, 3 krassen in de voorruit en een tot op het blanke metaal bekraste/geschaafde/gedeukte motorkap, baksteen lag voor de auto.
Nu maar hopen dat het waarborgfonds zich eens nuttig maakt want de kraai was al gevlogen toen ik buiten stond.Jezus man! En dan ben je zuinig op je spullen :(
6 februari 2010 om 13:01 #17498933Idd :argue Was hem regelmatig met om de zoveel tijd een verse laag wax, het interieur heb ik sinds kort ook een paar uitstekende spullen voor, en dan krijg je dit….
6 februari 2010 om 15:12 #17498934Suc6 met eventueel herstel.
6 februari 2010 om 16:11 #17498935ja het is triest, zulke lui. maar ook met de ‘sterke’ arm der wet. aangifte doen, veel tijd en werk en je hoort er bijna nooit meer wat van. zelfs als je de daders betrapt hebt, lopen ze gewoon weer rond en wij zitten met de schade. maar als je er zelf eentje op z’n stomme smoel slaat, dan is de ‘sterke’ arm der wet er wel in eens om je het halve weekend vast te houden. rara, hoe zit dat?
6 februari 2010 om 17:21 #17498936origineel gepost door InjectTheVenom
Idd :argue Was hem regelmatig met om de zoveel tijd een verse laag wax, het interieur heb ik sinds kort ook een paar uitstekende spullen voor, en dan krijg je dit….erg verneukt man..
vat me nu niet verkeerd op hoor, maar ik dacht dat je van bergen/nieuw bergen kwam?
als ‘t nieuw bergen betreft dan kan ik me er wel iets bij voorstellen, en bij die jeugd daar hoeft het er geen carnaval voor te zijn.. kutapen zijn ‘t!
succes met je eventuele herstel ;)
6 februari 2010 om 17:37 #17498937Van Wanssum om precies te zijn maar werk in Nieuw Bergen, en dat van die Nieuw Bergense jeugd kan ik geheel inkomen (volwassenen kun je wat mij betreft mee over dezelfde kam scheren) ;) Wanssum is al helemaal niets trouwens, een paar enkelen uitgezonderd.
6 februari 2010 om 17:59 #17498938Vandaag stond er een BMW bij mij in de straat (centrum van Nijmegen)
Hadden ze ff op stenen gezet en zo 2 voorvelgen van gejat.kansloze figuren…
6 februari 2010 om 19:43 #17498939origineel gepost door Dualramfreak
ja het is triest, zulke lui. maar ook met de ‘sterke’ arm der wet. aangifte doen, veel tijd en werk en je hoort er bijna nooit meer wat van. zelfs als je de daders betrapt hebt, lopen ze gewoon weer rond en wij zitten met de schade. maar als je er zelf eentje op z’n stomme smoel slaat, dan is de ‘sterke’ arm der wet er wel in eens om je het halve weekend vast te houden. rara, hoe zit dat?nee je mag je eigen spul niet beschermen.
maar andermans spul slopen geen probleem hoor.
niet normaal meerin het land.
mischien kun je ze beter aanrijden als ze oversteken.
oeps foutje ik werd veblind.
(verblind door woede)7 februari 2010 om 16:18 #17498940ik moet er niet bij uitkomen dat ze aan mijn of een andere auto zitten:argueis niet goed voor hun gezondheid:P
7 februari 2010 om 17:10 #17498941origineel gepost door InjectTheVenom
Nu maar hopen dat het waarborgfonds zich eens nuttig maakt want de kraai was al gevlogen toen ik buiten stond.Daar hoef je niet op te rekenen. Dat is alleen voor schade die een andere automobilist heeft veroorzaakt. Alleen een volledig casco autoverzekering zal bij vandalisme uitkeren.
In ieder geval succes met de reparatie! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.