Bleu Tacho Maken

Forumindex Forums Modellen Omega Bleu Tacho Maken

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    bleuopel
    Deelnemer

Hoi Allemaal

Ik heb een opel omega 1993
      zo graag mijn display van het verbruik in het blauw willen zetten en mijn tacho compleet welke lampjes heb je daar voor nodig aub zo er blauwe willen zetten dat mijn tacho blauw schijnt ??

waar kan ik die bestellen en hoeveel stuks heb ik nodig

GTRZ Bleuopel

Omega2.2-16v

Hierzo: http://cgi.ebay.de/Blauer-Tacho-LED-Komplettset-Opel-Vectra-B-Omega-B-P-P_W0QQitemZ190341578788QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2c513e0024

Je hebt ze ook goedkoper maar dat kan je zelf wel verder vinden dacht ik zo;)

Vind het persoonlijk niet mooi maar smaken verschillen:D

gr

Danny

Botho
        Deelnemer

Ik heb ze ook gekocht bij bleuer tacho. heb alleen de boardcomp rood gemaakt. Komt er ongeveer zo uit te zien..

ik heb gelijk de verlichting knop,binnenverlichting en verwarmings knoppen ook gedaan..

bleuopel
          Deelnemer

origineel gepost door Botho
            Ik heb ze ook gekocht bij bleuer tacho. heb alleen de boardcomp rood gemaakt. Komt er ongeveer zo uit te zien..

ik heb gelijk de verlichting knop,binnenverlichting en verwarmings knoppen ook gedaan..

Veel werk gehad voor te plaatsen
            waar heb je uw gekocht heb een opel omega a 1993
            hoeveel lampjes heb je nodig in totaal en is alles erbij voor alles te plaatsen ??

GTRZ Bleuopel

Botho
            Deelnemer

hoi, je kunt ze hier kopen…

http://cgi.ebay.nl/Blauer-Led-Tacho-Innenraum-fuer-Opel-Omega-A-B_W0QQitemZ160316369659QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item255399aafb

Ik zelf heb ze hier vandaan….

http://stores.shop.ebay.nl/BlauerTacho4u__W0QQ_armrsZ1

Dashboard was 15 minuten werk. Verlichtings knop 10. Verwarming dik een half uur maar alleen omdat ik het moeilijk los kreeg. Al met al is alles met een uurtje gedaan….

succes

bleuopel
              Deelnemer

origineel gepost door Botho
                hoi, je kunt ze hier kopen…

http://cgi.ebay.nl/Blauer-Led-Tacho-Innenraum-fuer-Opel-Omega-A-B_W0QQitemZ160316369659QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item255399aafb

Ik zelf heb ze hier vandaan….

http://stores.shop.ebay.nl/BlauerTacho4u__W0QQ_armrsZ1

Dashboard was 15 minuten werk. Verlichtings knop 10. Verwarming dik een half uur maar alleen omdat ik het moeilijk los kreeg. Al met al is alles met een uurtje gedaan….

succes

Heb je dan alle lampjes voor alles te doen ,,??

Lieferumfang:

11x 5mm Led´s blau
                3x 3mm Led´s blau
                14 Widerstände
                Schrumpfschläuche
                1 Stück Diffusionsfolie
                Einbauanleitung

Daar moet toch niet gesoldeerd worden ofwel

Jack-omegax3.0xe
                Deelnemer

@blueopel stop aub eens met dat quoten van teksten die erboven staan. Is zeer storend en niet nodig omdat de tekst erboven staat.

Gr jack

Botho
                  Deelnemer

Ik denk dat je er niet eens aan moet beginnen. Er staat duidelijk bij je beschrijving dat er een handleiding bij staat. Het zijn lampjes die je er in moet draaien. Geen gesoldeer, gewoon vervangen. Maar ik maak erop uit dat als een beetje solderen te veel voor je is , in dat geval zou ik er niet aan beginnen waarschijnlijk sloop je je hele dash… ik heb ze gekocht bij de onderste link. lampen zijn kant en klaar.. 2 pasten niet helemaal goed dus ik heb die led’s uit hun socket gehaald en in de originele gedaan en tada ….licht….. Je moet gewoon voorzichtig doen en kant en klaar spul kopen. Als je moet gaan solderen gaat de boel naar de kl*te. Altijd met zo origineel gelijkend spul werken. Nooit in je dash kloten met solderen(tenzij je weet wat je doet) of kroonsteentjes of dat soort troep:puke minder kans op ellende

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.