Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Bleu Tacho Maken
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 januari 2010 om 18:37 #17216084
Hoi Allemaal
Ik heb een opel omega 1993
zo graag mijn display van het verbruik in het blauw willen zetten en mijn tacho compleet welke lampjes heb je daar voor nodig aub zo er blauwe willen zetten dat mijn tacho blauw schijnt ??waar kan ik die bestellen en hoeveel stuks heb ik nodig
GTRZ Bleuopel
11 januari 2010 om 18:44 #17588404Je hebt ze ook goedkoper maar dat kan je zelf wel verder vinden dacht ik zo;)
Vind het persoonlijk niet mooi maar smaken verschillen:D
gr
Danny
11 januari 2010 om 19:53 #17588405Ik heb ze ook gekocht bij bleuer tacho. heb alleen de boardcomp rood gemaakt. Komt er ongeveer zo uit te zien..
ik heb gelijk de verlichting knop,binnenverlichting en verwarmings knoppen ook gedaan..
11 januari 2010 om 21:22 #17588406origineel gepost door Botho
Ik heb ze ook gekocht bij bleuer tacho. heb alleen de boardcomp rood gemaakt. Komt er ongeveer zo uit te zien..ik heb gelijk de verlichting knop,binnenverlichting en verwarmings knoppen ook gedaan..
Veel werk gehad voor te plaatsen
waar heb je uw gekocht heb een opel omega a 1993
hoeveel lampjes heb je nodig in totaal en is alles erbij voor alles te plaatsen ??GTRZ Bleuopel
12 januari 2010 om 12:26 #17588407hoi, je kunt ze hier kopen…
Ik zelf heb ze hier vandaan….
http://stores.shop.ebay.nl/BlauerTacho4u__W0QQ_armrsZ1
Dashboard was 15 minuten werk. Verlichtings knop 10. Verwarming dik een half uur maar alleen omdat ik het moeilijk los kreeg. Al met al is alles met een uurtje gedaan….
succes
12 januari 2010 om 13:09 #17588408origineel gepost door Botho
hoi, je kunt ze hier kopen…Ik zelf heb ze hier vandaan….
http://stores.shop.ebay.nl/BlauerTacho4u__W0QQ_armrsZ1
Dashboard was 15 minuten werk. Verlichtings knop 10. Verwarming dik een half uur maar alleen omdat ik het moeilijk los kreeg. Al met al is alles met een uurtje gedaan….
succes
Heb je dan alle lampjes voor alles te doen ,,??
Lieferumfang:
11x 5mm Led´s blau
3x 3mm Led´s blau
14 Widerstände
Schrumpfschläuche
1 Stück Diffusionsfolie
EinbauanleitungDaar moet toch niet gesoldeerd worden ofwel
12 januari 2010 om 16:11 #17588409@blueopel stop aub eens met dat quoten van teksten die erboven staan. Is zeer storend en niet nodig omdat de tekst erboven staat.
Gr jack
12 januari 2010 om 16:47 #17588410Ik denk dat je er niet eens aan moet beginnen. Er staat duidelijk bij je beschrijving dat er een handleiding bij staat. Het zijn lampjes die je er in moet draaien. Geen gesoldeer, gewoon vervangen. Maar ik maak erop uit dat als een beetje solderen te veel voor je is , in dat geval zou ik er niet aan beginnen waarschijnlijk sloop je je hele dash… ik heb ze gekocht bij de onderste link. lampen zijn kant en klaar.. 2 pasten niet helemaal goed dus ik heb die led’s uit hun socket gehaald en in de originele gedaan en tada ….licht….. Je moet gewoon voorzichtig doen en kant en klaar spul kopen. Als je moet gaan solderen gaat de boel naar de kl*te. Altijd met zo origineel gelijkend spul werken. Nooit in je dash kloten met solderen(tenzij je weet wat je doet) of kroonsteentjes of dat soort troep:puke minder kans op ellende
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.