Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Blauwe Draak Luxurious!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juli 2010 om 20:47 #17684051
lampjes die er in zijn gezet…
mistlampen
stadslicht
kenteken leds wit
interieurlampjes blauw led
werklampen in kofferbak
:kewlpics:angel
16 juli 2010 om 08:43 #17684052Ziet er goed uit! :thumbup
28 augustus 2010 om 20:34 #17684053Tja dames en heren, ben een hele tijd al niet online geweest, maar hier even een snelle update…
ben van 01-08 tot en met 16-08 in oostenrijk op vakantie geweest… en daarna nog anderhalve week bij mijn ouders…
Geen goede vakantie geweest, veel te veel regen gehad… dreven bijna weg op de camping, relatie stuk na 2,5 jaar EN
AANRIJDING met mijn geliefde toto…
midden in de stad Innsbruck in Tirol, Oostenrijk, in de rij voor het stoplicht in de binnenstad, met een smerige regenbui over me heen… het stoplicht springt op groen… iedereen begint op te trekken maar meneer voor me blijft staan… :o :swear
dus ik schuif lekker met mijn voorkantje onder zijn achterkant met ongeveer 5km per uur (Meneer de spanjaard had een dikke Kia Sorento EX (SUV))
Gevolg:
- Motorkap dubbel/krom/gebogen
- grille krom
- slot ontzet
- dwarsbalk boven krom
- dwarsbalk onder verbogen/gedeukt
- airco koelvin behuizing beschadigd.
- bumper los
- koplampen onderste bevestigingsteunen afgebroken…
- logo er vanaf
- nummerplaathouder stuk/los
Helaas heb ik geen foto’s meer van de schade direct na het ongeluk, maar wel een dag later op de camping de hele voorkant van de auto af… de boel rechtkloppen en timmeren en vastzetten…
even een paar foto’s…
Ik ben onder andere boven op de motorkap gaan zitten om hem weer dicht te krijgen… kreeg hem zelfs weer sluitend…
Bij thuiskomst schade maar eens goed opgenomen en bij Van Kessel in Schinnen daarna meteen nieuwe Motorkap, Dwarsbalk En bumper gaan halen… die zitten er nu op… foto’s volgen nog..!!!
stay tuned!!!
28 augustus 2010 om 22:29 #17684054Hoe had je die bochtenverlichting in gedachten??
29 augustus 2010 om 08:13 #17684055das een mindere!
sterkte !
29 augustus 2010 om 13:32 #17684056wow, das minder. Zelf toch niets aan over gehouden, ondanks dat het op lage snelheid was?
29 augustus 2010 om 13:44 #17684057Niks aan over gehouden nee, al misschien wel een kapotte relatie… :( maar dat kan ook andere oorzaken hebben…
zoals gezegd, gaat de auto in oktober naar de spuiter,
(ben dan pas weer in limburg, afspraak staat al… soort van…!)
Ik ben wel nog op zoek naar een Vauxhall of Holden Grille
en 2 originele koplampen met electrische verstelling voor astra G, aangezien beide koplampen het benedenste bevestigingspunt zijn afgebroken en van de linker, ook de binnenste bovenste bevestiging.. (zitten nu met een dot kit en tie-wraps vast…als de auto naar de spuiter gaat, meteen de externe receptacle in de voorbumper bouwen (auto aan lader tijdens het kloten er aan…)
zodat de accu niet meer leeg loopt als ie op contact staat… of voor accessoires aan te sluiten of gewoon voor een nachtje laden…(receptacles van C-TEK accu- laders)
stay tuned…29 augustus 2010 om 13:51 #17684058niet gelijk een coupe bumper ? :P wel klote man de schade.. ziet niemand op te wachten
30 augustus 2010 om 23:20 #17684059zo man!! zie nu je topic pas…. je was goed bezig!!! werd echt ‘n mooie station en ook’n hele mooie kleur!!!
echt jammer van je vakantie en alles wat daarbij hoorde… sterkte met alles!!
ik blijf het volgen, kan ik alvast ideeen opdoen… ;)
15 november 2010 om 18:46 #17684060Heey Hallo, beste mensen, hier ben ik weer, met een nieuwe update!
Ik ben een hele tijd afwezig geweest omdat ik even mentaal tot rust moest komen na mijn kutvakantie en break-up met vriendin…
ik ben nu een stuk beter er aan toe,
maar ben inmiddels weer aan de auto aan het werken!Inmiddels besteld:
Devileyes koplampen met led knipperlicht en led stadslicht
(audi R8 look)
nieuw grilletje zonder logo..
Beiden komen morgen als het goed is per post!grilletje gaan we laten mee spuiten met de nieuwe motorkap,
dus motorkap en grilletje in kleur… zal wel apart gaan uitzien,verder updates komen heel snel weer!
Groeten Jos!
9 december 2010 om 21:59 #17684061Hey,
Zie je projectje nu pas…
Mooi kleurtje, ik heb dezelfde kleur :wors.
Ben benieuwd naar je verdere veranderingen… en pics…
Gr. Theo
11 december 2010 om 13:02 #17684062:kewlpics
ZO ziet mijn auto er nu uit, de embleemloze grille er in, nieuwe koplampen er in, en gespoten afgelopen maandag…
spuiter heeft fantastisch werk verricht voor maar E,-350 (sorry euroteken werkt niet meer :( )
Zoals :vertag :wors:wors :thumbup :P NIET afgesproken heeft ie meteen voor het spuiten de motorkap ook nog helemaal afgekit vanbinnen, en de bumper en motorkap helemaal van binnen gespoten, zelfs t sleep oog kapje er nog uit…
de plaatwerkers de frontplaat nog recht laten buigen en motorkap en het slot daarvan helemaal opnieuw laten stellen, en ik kreeg nog een kwart liter verf mee om bij te tippen (had ie over)…
KLASSE WERK! :wors king:
nu de achterkant nog een keer… maar dat komt later…!:angel
13 december 2010 om 19:11 #17684063
Zo hier nog even wat :kewlpics…
2 nachtshots met de lampen aan,
auto vandaag op keuring geweest, niks op aan te merken…
en degene die dat voor me deed was zeer onder de indruk:
1. de koplampen, audi-style vond ie erg cool :wors
2. de auto in zijn algemeen was in uitzonderlijk goede staat :angelking:ben weer me helemaal de koning te rijk en verliefd op die auto!:wub
morgen even verwarmingselementje weer inbouwen, nog wat andere dingen “recht zetten” en inladen… :P
voor zover staat het project weer even stop > geld is momenteel gereserveerd voor nieuwe camera accessoires!
Tot laters…!!!:P
13 december 2010 om 20:44 #17684064Ziet er weer mooi uit zo :thumbup Waar maak je je foto’s mee? :D
19 december 2010 om 16:02 #17684065Foto’s gemaakt met Canon EOS 500D…
:P en nog wat andere toebehoren ;) :P
haha,dat is mijn andere hobby, die misschien nog wel veel meer geld opslokt als de auto doet…
22 december 2010 om 16:11 #17684066ken het, zelf ben ik meer van de nikon familie. gaat altijd zo veel geld in zitten helaas. je wagen ziet er weer top uit!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.