Forumindex › Forums › Overige › Meetings › BITBURG 2013 !!!! 1/4 mile & Slalom
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 januari 2012 om 06:14 #17834783
haha. Idd die caravan kom nog uit de tijd voor Bassie & Adriaan. Ben benieuwd wat ouder is: Me Kadett of die Caravan??? En tja die printer, die is nog veel ouder!!!
Ik heb er in iig weer zin in, dus kom maar op met die kalender.
king:
27 januari 2012 om 12:50 #17834784@sw16v wrote:
:jerry
ik moet nog even zien hoe en wat het dit jaar gaat.
misschien kom ik ook alleen even kijken.Grote verbouwing aan de corsa?
27 januari 2012 om 17:57 #17834785nee eigenlijk helemaal niet, ‘s winters raakt de motivatie altijd een beetje weg :???: maar als het dan weer eenmaal zover is… :shock: maar moet wellicht een andere koppeling, iig de bak moet er nog achter vandaan ivm slippende koppeling (billit steel kom vliegwiel, sinterbrons plaat, versterkte druk groep) :fy1
Weet nog niet of ik verder ga met de corsa, of de kadett als opvolgend project pak.
want daar heb/had ik een rotte sloper bij gekregen waar ik iets in pas heb gemaakt…27 januari 2012 om 18:57 #17834786Ik snap het niet, geef je zoveel geld uit slipt het nog. Ik rij met standaard xe plaat en let drukgroep dat slipt niet ook niet met slicks.
Wat voor kadett? En wat zit erin, of ga je het blok overbouwen? En geen zin in de winter hahaha je hebt gewoon een schop onder je reet nodig!
27 januari 2012 om 21:16 #17834787ik reed eerst tijd ook met XE plaat, en LET vliegwiel/drukgroep. ging goed totdat de fase3 er in kwam. begon die af en toe te slippen met volle laaddruk. deze set was echt helemaal op….toen alles gewisseld voor dit.
dus dit moet er weer uit en bekijken/nameten waarom. de duitsers hadden het er over dat de vliegwielen vaak verkeerd gemaakt worden. dat het aanlegvlak waar de drukgroep op bevestigd word iets te hoog ligt tov origineel. het euvel is dat als ik paar keer heb gekoppeld of paar keer ‘slippend’ vooruit rij bijv. in de line-up dat hij goed is, maar heb ik paar km gereden zonder te koppelen ga ik er vol door heen bij gasgeven.
kan me niet voorstellen dat dit een karakteristieke eigenschap is van de sinterbrons koppeling.het is niet dat ik stil zit deze winter hehe, druk zat. maar niet met de corsa!
De kadett is een heuse 1.2s op lpg! maar staat al sinds 1998 stil :D
7 februari 2012 om 20:56 #17834788Ik heb er een mail aan gewaagd, en ik kreeg nog antwoord ook vanuit die ouwe duitse sexcaravan!
Guten Abend,
Wir haben fur 5 Termine gefragt: im Mai (19), Juni (9), Juli (7), September
(22), October (6).Aber das sind KEINE festen Termine, noch KEIN OK vom Flugplatz, die Termine
konnen sich verschieben!Gruss,
Silke BeerZoals je kan lezen er staat NIKS vast!!!
8 februari 2012 om 06:09 #17834789pfff.
Dus we weten eigenlijk nog geen ruk!
:(
9 februari 2012 om 10:50 #17834790Nog even geduld.
9 februari 2012 om 10:53 #17834791Even geduld hebben
10 februari 2012 om 20:39 #17834792@sw16v wrote:
ik reed eerst tijd ook met XE plaat, en LET vliegwiel/drukgroep. ging goed totdat de fase3 er in kwam. begon die af en toe te slippen met volle laaddruk. deze set was echt helemaal op….toen alles gewisseld voor dit.
dus dit moet er weer uit en bekijken/nameten waarom. de duitsers hadden het er over dat de vliegwielen vaak verkeerd gemaakt worden. dat het aanlegvlak waar de drukgroep op bevestigd word iets te hoog ligt tov origineel. het euvel is dat als ik paar keer heb gekoppeld of paar keer ‘slippend’ vooruit rij bijv. in de line-up dat hij goed is, maar heb ik paar km gereden zonder te koppelen ga ik er vol door heen bij gasgeven.
kan me niet voorstellen dat dit een karakteristieke eigenschap is van de sinterbrons koppeling.het is niet dat ik stil zit deze winter hehe, druk zat. maar niet met de corsa!
De kadett is een heuse 1.2s op lpg! maar staat al sinds 1998 stil :D
had een maat van ook met een vliegwiel voor de v6, ook het aanlegvlak waar de drukgroep op bevestigd wordt iets te hoog en ook slippende koppeling. Spul eraf gehaald, laten testen en aanpassen en nu gaat het perfect.
28 maart 2012 om 10:23 #17834793Mei en Juni gaan zeker weten door, dus neem maar alvast vrij!
28 maart 2012 om 20:06 #17834794Weet je al welke datum Ruben?
29 maart 2012 om 07:27 #17834795Zaterdag 19mei en zaterdag 9 juni, uiteraard neem ik vrijdag vrij en ben ik er zo vroeg mogelijk! Heb er zin in!
8 april 2012 om 11:53 #17834796En wie gaat er 18,19,20 mei?
8 april 2012 om 11:56 #17834797Ikke
8 april 2012 om 16:34 #17834798Zoals het nu lijkt, ik ook.
8 april 2012 om 16:56 #17834799Gezellig, en met wat voor auto’s? Ook wel leuk om te weten.
8 april 2012 om 18:33 #17834800Ben er ook bij
9 april 2012 om 07:54 #17834801@Corsa16V wrote:
Gezellig, en met wat voor auto’s? Ook wel leuk om te weten.
Ik hoop dat ik met deze auto kan komen.
http://corsaa.forum2go.nl/drag-race-circuit-hok-a1-corsa-project-t802.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hopelijk rijdt de auto dan ook op E85 ;)
9 april 2012 om 17:41 #17834802Met de Corsa B en hopelijk zit dan de airwater intercooler erin.
9 april 2012 om 19:18 #17834803Leuk! Veel turbomotoren.
@ Freek waar hangt dat vanaf (e85), kom je met een trailer of rijdend?
@ Axel dat word krap of kom je sowieso met je corsa b?Ik ga er vanuit dat mijn auto dan wel klaar is, nog een goede zaterdag werk en tussendoor nog weekje op vakantie moet lukken! Me broertje gaat ook mee met zijn corsa A.
10 april 2012 om 18:25 #17834804heb sinds ‘t weekend de motor naast de corsa liggen. dus als ik kom is het zonder corsa…. :(
10 april 2012 om 18:45 #17834805Ik kom zeker met de Corsa B, intercooler inbouwen is een max een half dagje werk. Zit het nog niet erin, dan gaan we de M&H’s uittesten
12 april 2012 om 19:32 #17834806@Corsa16V wrote:
Leuk! Veel turbomotoren.
@ Freek waar hangt dat vanaf (e85), kom je met een trailer of rijdend?Ik wil rijdend komen, maar het lijkt me verstandiger om met een trailer te gaan.
13 mei 2012 om 18:30 #17834807http://1on1-motorsports.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Datums zijn bekend, op naar goede 400 meter tijden!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.