Forumindex › Forums › Overige › Meetings › BITBURG 2009!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 juli 2009 om 20:48 #17463575
heb het ooit erger onder de kap gezien.
niet belangrijk spag of clean als het maar hard gaat!
erg vette kadett.
18 september 2009 om 07:35 #17463576gaat er nog iemand van hier dit weekend…?:angel
18 september 2009 om 14:52 #17463577spijtig dat ik een klep ergens krom heb en men blok nog uit elkaar schroeven.
Dus jammer genoeg niet
greetz
11 oktober 2009 om 18:26 #17463578Was het nog leuk van het weekend?
volgens mij niet zulk denderend weer ofwel?
12 oktober 2009 om 10:51 #17463579Ik ben zaterdag nog geweest, na veel twijfelen toch maar gegaan. Het was de laatste keer van het seizoen. Weersvoorspelling was 95% kans op neerslag vanaf 12 uur zou het naar 30% gaan. We hebben even kunnen rijden 3 of 4 runs. Was best leuk, maar niet me tijd kunnen verbeteren 13,4. Heb nu ook een lachgascomputer heb er nog niet echt mee getest. Maar heb geen spijt zo voor de laatste keer, ik heb meerdere van het forum gezien was wel gezellig. Die senator van RTP was er ook maar volgens mij ging het niet echt goed. Er ging nog een Amerikaan kapot iets met koelvloeistof.
12 oktober 2009 om 12:02 #17463580Heb een 12.67 geredenop zondag na veel problemen op zaterdag.
12 oktober 2009 om 13:20 #17463581Ik kwam helaas niet lager dan 14,86 sec
1on1-motorsports.de
341 vs. 312
Winner
.591 R/T .496
2.23 60 ft 2.27
9.56 1/8 ET 10.84
14.86 1/4 ET 16.861.904 First
12 oktober 2009 om 14:34 #17463582Nog steeds een goede tijd ondanks je traktie problemen :D
12 oktober 2009 om 14:45 #17463583origineel gepost door Corsa_GSi
Heb een 12.67 geredenop zondag na veel problemen op zaterdag.wat waren de problemen Servaas?
ps nette tijd! :wors13 oktober 2009 om 07:29 #17463584De turbo is aan het overlijden volgens DP.
Hij wil geen druk meer draaien.
Vervolgens zien we op zaterdagavond na de races een losse bout die beide turbo helften aan elkaar moet houden.
Conclusie turbo intern waarschijnlijk beschadigt, niet te repareren.
Toen zijn Boris en Pieter naar huis gegaan.
Op zich hebben we op zaterdag nog best veel afstelwerk gedaan :thumbupZaterdagavond met Axel zitten brainstormen en toen besloten, we gaan vroeg naar de strip toe en gaan sleutelen, is kijken wat we kunnen doen…..
Bout vastgezet en de wastegate strakker gezet (ook het veertje daarvan)…
Toen gelijk een 13,0 en 13,1 op de klok…..
Vervolgens onder de noemer van hij is toch al stuk de bout nog vaster gezet en nog “iets” aan de wastegate gedraaid…. :P
En toen hoppa een 12,67 en 12,87 :vertag
Daarna helaas alleen nog maar regen, want ik had graag nog een 12 gereden die dag.13 oktober 2009 om 13:55 #17463585nou op naar een grotere turbo dan he… :angel
14 oktober 2009 om 07:32 #17463586lijken me nette tijden zo met de vems computer servaas! :thumbup
ik zeg op naar die big motherf#cking turbo! king:
15 oktober 2009 om 12:27 #17463587Zoals het er nu naar uitziet, blijf ik voorlopig nog met deze rijden…
Kost best veel centjes om naar een Garrett te gaan die ik wil hebben. :(15 oktober 2009 om 12:36 #17463588je hebt nog genoeg maanden om te sparen. Je moet iets minder geld aan die chickies uitbesteden ;)
19 oktober 2009 om 19:24 #17463589Originally posted by pastry
je hebt nog genoeg maanden om te sparen. Je moet iets minder geld aan die chickies uitbesteden ;)Welke chickies, had ik er maar 1 :o
19 oktober 2009 om 19:35 #17463590in Italie heb jij toch de casa nova uitgehangen ? ;)
Ik heb btw een flinke boete gehad van BB mei… 125 euri.14 november 2009 om 14:32 #17463591Originally posted by pastry
in Italie heb jij toch de casa nova uitgehangen ? ;)
Ik heb btw een flinke boete gehad van BB mei… 125 euri.Boete in mei?? :o
Wat dan :wtf -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.