Hallo,
Ben sinds korte tijd trotse eigenaar van een Opel Corsa B, nu wil ik graag mijn binnenverlichting gaan vervangen, hiermee bedoel ik de lampjes in de TID en achter de wijzerplaten en achter de kachelknoppen. Deze wil ik gaan vervangen voor gekleurde LED lampjes. Heb hier op het forum al een mooie how-to gezien.
Wilde graag voor de zekerheid even nog wat dingen weten, en hoop dat iemand mij dat duidelijk kan maken.
Voor de TID en de wijzerplaten moet ik osram fitting lampjes gebruiken (3 voor wijzerplaten, 2 voor TID) Dit is zoals ik het heb begrepen uit de how-to. Moet ik letten op een bepaald voltage of is dat allemaal hetzelfde?
Tenslotte heb ik nog de lampjes nodig voor achter de kachelknoppen, hiervoor heb ik 3 T5 fitting lampjes voor nodig? Moet ik ook hier weer letten op een bepaald voltage?
Als iemand eventueel nog een goede tip heeft voor een plek waar ik aan deze lampjes kan komen zou dat helemaal mooi zijn. Heb al gezocht op verschillende sites en de T5 lampjes zijn vrij simpel te vinden alleen de osram fitting lampjes vind ik wat lastiger. Hebben deze misschien nog een speciale andere benaming?
Hopelijk kan iemand mij verder helpen, alvast bedankt!