Binnenverlichting en instrumentenverlichting werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Binnenverlichting en instrumentenverlichting werkt niet meer

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    EddyVectra3.2V6
    Deelnemer

Beste mensen,

Ik ben de laatste maanden meer bezig met mijn nieuwe speeltje, een Calibra V6, dan met de Vec. Nu heb ik echter een probleempje met de Vec. Vorige week hoorde ik vanuit het dashboard constant een relais schakelen, althans zo klonk het een beetje en schakelde de binnenverlichting steeds aan en uit. Na enige tijd hield het op en heb ik het niet meer gehoord. Gisteravond kwam ik er echter achter dat de instrumentenverlichting en binnenverlichting niet meer werkt. Ik heb enkele zekeringen gecontroleerd, maar die lijken allemaal nog goed. Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

gekkegrry
      Deelnemer

Heb je led lampjes in je interieur verlichting zitten?
        Had ik namelijk ook, heb ze vervangen Door de gewone en mijn probleem was weg.

Gr

EddyVectra3.2V6
        Deelnemer

Ik heb alle led lampjes in het interieur verwijderd. Nog steeds geen oplossing. Opvallend is dat, zodra ik de verlichting aanzet, onder meer de stoelverwarming uitvalt.

Vandaag met de OP-COM de fouten uitgelezen. Dit is de lijst

Sommige meldingen zijn mij bekend maar een aantal zeggen mij helemaal niets. Wie weet raad?

Kano
          Deelnemer

System voltage low voltage lijkt mij een potentiele boosdoener.

Canbus schakelt dan de minder-belangrijke systemen uit om energie te besparen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.