binnenverlichting aan bij uit/instappen hoe ?

Forumindex Forums Modellen Corsa binnenverlichting aan bij uit/instappen hoe ?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    bert.
    Deelnemer

Mijn vrouw rijd in ‘n Corsa-B. Omdat ik er zelf ook wel in rijd is me iets opgevallen. De binnen-verlichting gaat direkt uit nadat je instapt/uitstapt. Ik heb al op t forum gezocht. Misschien is het makkelijk, maar ik zou hier iets tussen willen zetten om de verlichting langer te laten branden. Bij latere uitvoeringen is dit al wel zo, maar helaas bij deze niet. Kan dit met ‘n ander relais of zoiets ??
      Kan iemand me hiermee helpen?
      m.vr.gr., bert.

XtremeCorsaRacer

Even bij conrad.nl een binnenverlichting vertrager kopen voor 5.99.. 2 draadjes solderen en klaar :D

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/853242?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=CL799rv51bwCFZHJtAodaTMA_g&WT.srch=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

is indd erg makkelijk :thumb

.B4R7.
        Deelnemer

Deze hebben ze ook bij de heuts volgens mij. Geen idee wat ze daar kosten, maar om alleen daarvoor verzendkosten te betalen is ook zo jammer.

AstraF23

Klopt, deze heb je bij de heuts.
            Daar heb ik er een gekocht voor in mijn astra f, deze koste iets van 7 euro ;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.