Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Binnenkort mijn Astra in de Autoweek. va. morgen 01-09 in he
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 september 2010 om 14:08 #17693315
:wtf Ligt ie ook al in de winkel dan?? Dan ga ik straks nog ff naar de appie om te kijken, vanmorgen was ie er nog niet namelijk en bij me vriendin op ‘t werk ook niet.
1 september 2010 om 15:04 #17693316:hmmz Zo, de Blz. had hem al wel in de schappen, heb hem gelezen, maar zit wel een fout in. Ik zou 75 pk hebben :wtf zeker geen 2020 gedaan ofzo ;)
1 september 2010 om 16:28 #17693317Autoweek zal is een keer niet een fout maken in een artikel.
Als het geen stukje is met taalfouten dan zijn het wel foutieve technische gegevens.1 september 2010 om 18:14 #17693318Mooie auto :thumbup
Heb de zelfde
1 september 2010 om 18:42 #17693319Dank u voor de leuke reacties allemaal.
Dat hele VAG verhaal klopt ook wel een beetje, al moet ik wel zeggen dat dat ook wel een beetje het beeld is dat mensen hebben bij Opel, dat roesten, het is cliché, en heel rationeel gezien valt het wel mee, maar het komt omdat het wagens zijn waar je niets over kunt zeggen, ze zijn eerlijk, alles doet wat het beloofd, en gaat er dan wat fout, door een verkeerde materiaal keuze dan word dat enorm uitvergroot. Vandaar dat ze daar nu over doorzagen.
Let maar op dat verhaal van Toyota en z’n terugroepacties, Toyota’s zijn net als Opels, tikkeltje saai, en d’r is eigenlijk nooit echt iets aan. Nu is er stront aan de knikker omdat er twee priussen op hol geslagen zijn en nu word elke terugroepactie breed uitgemolken in de pers terwijl elk merk wel van die acties heeft. Maar over Toyota dat hoor je over 20 jaar nog.
Heb de journalist ook wel beetje op z’n plek gezet toen hij mij ondervroeg…toen mijn kadett ter sprake van, vroeg hij of hij niet roestte, ik zei ja, maar heb hem wel onder z n neus gewreven dat dat heel gewoon is voor een 31 jaar oude auto in originele staat doe altijd buiten staat, en in die verhouding valt het wel weer mee, want hij roest wel maar na 31 jaar issie er nog steeds en hij roest maar rot issie niet.
1 september 2010 om 21:38 #17693320leuk dat je in de autoweek staat ben benieuwd naar het filmpje :)
ugh ugh wat vinden we van deze dan: http://www.autoweek.nl/autonieuws/14853/Terugroepactie-Ferrari-458-Italia:)
3 september 2010 om 08:28 #17693321AnoniemLid sinds:
1 January 1970http://www.autoweek.nl/video/2007/Klokje-Rond-Opel-Astra
Flimpje.
Leuke reacties al gelijk.. :S”typische sjappen bak, zo’n disastra ”
Gelukkig ook een paar leuke reacties :)
3 september 2010 om 10:44 #17693322Heb de autoweek in de bus gehad en het stukje over je wagen gelezen. Leuk zo’n verhaal en keuring van je wagen.:thumbup
Je wagen was dus weinig op aan te merken en dat is natuurlijk mooi meegenomen maar dat kan ook niet anders van een auto van iemand met opelbloed in zijn aderen.3 september 2010 om 10:59 #17693323Nette auto hoor!
Heb het artikel gelezen, zag er goed uit!Nu nog ff je bumper oppoetsen! die zwarte plekken…. :S
3 september 2010 om 11:51 #17693324ziet er inderdaad goed uit na 12jaar maar je kan ook niet anders verwachten van een liefhebber;)
en die reacties tja beetje sneue gasten allemaal:sleeping
3 september 2010 om 20:45 #17693325Mja die reacties trek ik me helemaal niks van aan, gasten zijn ‘t nie waard. Fietsen waarschijnlijk nog elke dag naar de mavo ofzo.
Oww die zwarte plekjes, das parkeerschade, geen plekjes, heb de dag ervoor me 4,5 uur int zweet staan werken om hem toonbaar te krijgen (was sowieso aan poetsbeurt toe :P)
3 september 2010 om 20:52 #17693326origineel gepost door Astraman
Mja die reacties trek ik me helemaal niks van aan, gasten zijn ‘t nie waard. Fietsen waarschijnlijk nog elke dag naar de mavo ofzo.Oww die zwarte plekjes, das parkeerschade, geen plekjes, heb de dag ervoor me 4,5 uur int zweet staan werken om hem toonbaar te krijgen (was sowieso aan poetsbeurt toe :P)
haha groot gelijk heb je kerel..
er zijn ALTIJD zeikerds… en dan vooral tussen de normale merken..
maarja dat zijn geen echte auto liefhebbers! ;)
hoezo is het zwart dan? lak van de andere auto ofzo? of paaltje?4 september 2010 om 18:42 #17693327Dat is zwart van het kunstof van de bumper zelf. De lak is er daar helemaal af. Je had het moeten ziet hoe het eruit zag toen het net gebeurd was. Had schade zelf gemaakt, een mitsubishi carisma ff aangetikt. Heb het toen niet opgegeven aan de verzekering ivm no-claim, zou kwa extra premie hoger uitkomen dan zelf betalen dus andere schade betaald en deze, mja die moest toen nog, maar ja ging toen op vakantie, toen weer dit en dat….dus jah nu zijn we 4 jaar verder ofzo :P
4 september 2010 om 19:09 #17693328origineel gepost door Astraman
:hmmz Zo, de Blz. had hem al wel in de schappen, heb hem gelezen, maar zit wel een fout in. Ik zou 75 pk hebben :wtf zeker geen 2020 gedaan ofzo ;)ag er klopt wel vaker iets niet.
Er staat al jaren op hun site dat de omega b 6 cil benzine lijn blokken zijn :fy1Verder wel een leuke reportage. :thumbup
5 september 2010 om 20:02 #17693329Ik deed de Autoweek open en ineens een bekende Astra :thumbup
Mooie foto’s, al is de journalistiek wederom niet om naar huis te schrijven.
5 september 2010 om 20:11 #17693330ik werk bij de VW moet je ze eens horen over opel:D
en het merendeel rijd zelf geen vw ,maar Seat want die kunnen ze wel betalen:jerry
er zijn maar weinig vw monteurs die echt vw rijden
6 september 2010 om 11:27 #17693331origineel gepost door 14XE
ik werk bij de VW moet je ze eens horen over opel:Den het merendeel rijd zelf geen vw ,maar Seat want die kunnen ze wel betalen:jerry
er zijn maar weinig vw monteurs die echt vw rijden
Wat zeggen zij dan?
En wat is dat met je plaatje? -offtopic
6 september 2010 om 12:23 #17693332Dat plaatje is zelfspot, vind um eigenlijk wel cool,
Heel veel merk monteurs zijn negatief over het merk waarvoor ze werken, maar das ook niet vreemd want je staat de hele dag problemen aan die auto’s op te lossen, maar dat zegt niet over het merk op zich. Ik zit bij een universele garage en die zijn redelijk positief over opel, lekker eenvoudig en goedkope onderdelen. En elke keer dat ik daar kom staat er wel een uit elkaar geschroefde frans geval met het blok half gedemonteerd of een of ander vaag electronisch iets, ben je mooi klaar mee.
6 september 2010 om 22:52 #17693333Hoe werkt het eigenlijk? Kan je jezelf opgeven voor het onderdeel klokje rond? of wordt je uitgenodigt?
6 september 2010 om 23:13 #17693334Beide, je geeft je op, en dan ist afwachten of je word uitgenodigt.
7 september 2010 om 08:24 #17693335ik heb de video op de site van AW ook bekeken,dat is wel een leuk stukje,alleen het commentaar is weer een beetje triest,van die Opel bashers.
Onderbouwen ook niks! het is een kutauto,waarom dan? omdat het een Opel is ! Beter een degelijke VW kopen,dat soort gewauwel.
En dat zijn meestal dan ook nog van die puitsterige pubertjes die zelf alles nog op de brommer doen.7 september 2010 om 08:36 #17693336Jah las dat jij er nog de moeite had genomen om te onderbouwen waarom het een sport was. Komen ze maar eens een keertje naast me zitten op een bochtig weggetje in de eifel, hangen ze binnen no-time kotsend buiten de auto, wellicht dat ze dan weten wat sport betekent. :P
Snappen ze niet joh, ik ga er gewoon heeeelemaal niet op in, want dan verlaag ik me tot hun niveau. Ene Papi, die beweert dat het een kamperbak is :wors is een vrouw van 43, wss niks beters te doen als de kids op school zitten. Staat consulente bij beroep, dat is dan leesmoeder zeker. Ach leven en laten leven. Ik hoor alleen maar positieve geluiden van de mensen die ertoe doen en waarvan ik weet dat ze oprecht zijn en das mij veel belangrijker. En daarbij, tis mijn auto, ik doe het op mijn manier.
Dus gewoon niks van aan trekken. Ik ben ook wel tevreden met het resultaat, en die 75 pk…mja als er iemand een stoplichtsprintje waagt met het idee, ow die heeft maar 75 pk want dat stond in de aw, die kan ik hebben met me golf één punt zes, dan komen ze van een koude kermis thuis. :jerry
7 september 2010 om 11:04 #17693337origineel gepost door asconahobbyist
puitsterige pubertjes die zelf alles nog op de brommer doen.Jij bent toch ook puber geweest:thumbdown
7 september 2010 om 11:47 #17693338origineel gepost door astraTD
origineel gepost door asconahobbyist
puitsterige pubertjes die zelf alles nog op de brommer doen.Jij bent toch ook puber geweest:thumbdown
uiteraard,maar toen zat ik niet te etteren op internet om andermans dingen af te zeiken.
8 september 2010 om 12:52 #17693339origineel gepost door asconahobbyist
origineel gepost door astraTD
origineel gepost door asconahobbyist
uiteraard,maar toen zat ik niet te etteren op internet om andermans dingen af te zeiken.
Toen had je nog geen internet:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.