bikemaster stelt zich voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik bikemaster stelt zich voor

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215856
    bikemaster
      Lid sinds:
      5 January 2010

      Hallo Allemaal

      Ik ben Roel 39 jaar, en al jaren auto en motor gek, ik heb de wereld auto’s gehad, meer dan 45 zal ze wel weer eens precies tellen :hmmz
      Ik heb een hele hoop opels gehad, manta, rekord, senator, kadett D, kadett D GTE, vectra, ascona B,ascona C, en dan ben ik vast wel wat vergeten op opel gebied.
      Ik ben vaak nogal veranderlijk met auto’s heb nog een stel vw’s gehad golf, passat, audi, maar ik kan er niet aan wennen :P
      Toen ben ik over gegaan naar mercedes, heb een hoop 190 gehad, de 4 en de 5 cilinder diesel, een 190 5 cilinder turbo diesel, een paar 300D toen een c200,c220, c220 cdi, maar de c was niet mijn auto.
      heb me toen weer een 300d gekocht, nog belastingvrije gehad (trekstarter bj1976) en nog wat andere tussendoor gehad.

      Uiteindelijk heb ik een bmw 325TDS touring gekocht bj 1996, om te kijken als dat wat was, had nog nooit een bmw gehad,
      En daar ben ik aan blijven hangen 3 jaar en ik heb hem nog steeds, echt een super auto.
      Maar ik wil nu echt wat anders, en ben opel nooit vergeten, ik wil of een mooie senator hebben (a1 of a2) of een mooie kadett D, of wat er leuk op mijn pad komt.
      Ik zoek geen johnny auto, daar ben ik wat te oud voor :angel
      Verder vondt ik het tijd om me eens voor te stellen hier, want ik mag altijd graag op het forum zitten lezen.

      Ook op de motor forums zit ik veel ;) ook op motor gebied heb ik mijn voorkeur, en verschillende gehad, niet zoveel als auto’s natuurlijk.

      Maar ik zal ophouden op te noemen wat ik heb gehad, klinkt zo opschepperig en dat is niet de bedoeling.
      Ik wil ermee aangeven dat ik een gewone autogek ben :P

      #17584295
      Flpke
        Lid sinds:
        27 August 2008

        Welkom op het Opel-forum:thumbup

        #17584296
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          welkom :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘bikemaster stelt zich voor’ is gesloten voor nieuwe reacties.