BIjna opel (Suzukie Wagon R)

Forumindex Forums Overige Auto algemeen BIjna opel (Suzukie Wagon R)

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Maurice89
    Deelnemer

Hopelijk kan iemand me helpen,

Maar me vriendin en daar de moeder er van rijdt een Suzukie Wagon R. Bj is 2001.

De rechtste voor box is opgeblazen. Kan iemand mij vertellen welke ik moet bestellen? Of welke maten? Ze wil ook graag achterin twee boxen plaatsen. De kabels enzo liggen er gewoon. Want ze willen weer goed muziek kunnen luisteren:P

Hopelijk kan iemand mij helpen,

Groetjes Maurice

Maurice89
      Deelnemer

Niemand?

Maurice89
        Deelnemer

Wie o wie?

Cobus
          Deelnemer

Het is nu vakantie tijd, en het is momenteel vrij rustig op het forum.
            Maar misschien een domme vraag.
            Een Wagon R dat is geen opel.
            Dus ik denk dat je vraag hier niet echt beantwoord zal worden.
            Maar wie weet.

Maurice89
            Deelnemer

Ik heb er bij gezet bijna opel want zover ik weet is alleen het merk het verschil….

2e-c14nz

enige verschil is idd ook het merkje wat erop zit. Misschien is het het handigste om gewoon je paneel eraf te schroeven en op te meten. Denk zelf dat er 16.5 of 13 in zal zitten. Als je deze gaat vervangen kun je net zo goed gelijk voor een redelijk merk kijken. Als je niet zo veel om merken geeft kun je net zo goed naar de mediamarkt gaan en daar een leuk setje uit kiezen. Zelf ben ik een grote fan van MTX. Voor ieder budget hebben ze wel wat. Voor de speakers achter kun je het zelfde doen natuurlijk. Ik weet niet of de speakers voor achterin in de deuren zitten? Hier zullen de zelfde maat wel in zitten als voor. Let er alleen wel op, dat wanneer je nieuwe speakers wilt plaatsen van een ander merk, dat je ook rekening moet houden met de inbouwdiepte ivm je raam. Mocht je nu echt snel een antwoord willen, kun je natuurlijk de VOD (Vriendelijke opel dealer) ook even bellen voor de maten.

Gr

erwin78

Ga naar een automateriale zaak of carhifi zaak, die hebben boeken en kunnen daar zo opzoeken welke speaker maat er in past.

Dan is het aan jouw budget welk merk je wilt.

Succes

Njoy_Corsa

Het enige dat Opel is bij de Opel uitvoering is het logo…

Maurice89
                    Deelnemer

Hartelijk bedankt voor de antwoorden:thumbup:D

Ik ga hopelijk me moeders vriendin weer blij maken zodat ze weer lekker muziek kan luisteren. De boxen zitten voor bij het raam:P En achterin in de dakhemel, ik meet wel de maten op en neem denk de auto wel mee na een muziek zaak.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.