Bi xenon koplampen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Ceessie

Hallo ik heb n Opel antara van 2008. Wie kan mij vertellen hoe ik andere koplampen kan komen met prisma glas. Dus de xenon koplampen. Ik vind dat mooier als ik een xenon kit k6000 erop zet. En wat kan ik t beste voor lamp nemen voor t grootlicht? Ook zou ik op den duur ook voor de mistlampen voor richting xenon gaan. Bestaat daar ook iets voor.

Ceessie

@Ceessie wrote:

Hallo ik heb n Opel antara van 2008. Wie kan mij vertellen hoe ik andere koplampen kan komen met prisma glas. Dus de xenon koplampen. Ik vind dat mooier als ik een xenon kit k6000 erop zet. En wat kan ik t beste voor lamp nemen voor t grootlicht? Ook zou ik op den duur ook voor de mistlampen voor richting xenon gaan. Bestaat daar ook iets voor.

midnight black
        Deelnemer

Je bedoelt de originele lampen met lens in plaats van reflector? Gezien de zeldzaamheid van de Antara en de Xenon lampen in het bijzonder denk ik dat je op de dealer bent aangewezen. Je kun ze misschien ook retrofitten: zelf een lens in de bestaande koplamp bouwen.

Ceessie

Nou zo technisch ben ik niet voor n lens in te bouwen , kan men dat ook ergens laten doen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.