Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › BI-Xenon
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 januari 2014 om 19:46 #17263174
Hoi
Op MP staat deze xenon set voor de Insignia, is dit plug&play of moet er qua aansluiting het een en ander aangepast gaan worden?
http://link.marktplaats.nl/763802019″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Gr. Rene
7 januari 2014 om 20:31 #18205885Het is een optie zo te zien. Dus heb je kans dat het een kwestie is van monteren daarna inleren
maar durf ik niet 100% zeker te zeggen7 januari 2014 om 21:12 #18205884is achteraf niet zomaar even in te bouwen de originele AFL koplampen.
Komt heel wat bij kijken om deze werkend te gaan krijgen en dan heb je het nog niet gehad over
evt bijkomende kosten om het werkend te krijgen.http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/5005/koplampen-opel-insignia-xenon-look-plug-play-h7-led-dagrijverlichting” onclick=”window.open(this.href);return false;
is dit een hele mooie optie!
zijn nagenoeg 100% dezelfde koplampen maar dan gewoon plug-play op de originele stekker
zonder evt programmeren en extra bijkomende kosten om de originele werkend te krijgen.
h7 xenonsetje erin en klaar ben je.8 januari 2014 om 15:48 #18205886Thanks, die lampen heb ik al gezien op je site, maar om eerlijk te zijn ben ik niet kapot van de zwarte “omlijsting”, heb je er nog duidelijkere foto’s van?
8 januari 2014 om 21:14 #18205887@ remonija,
Deze advertentie staat er al heeeel lang op. Tenminste wordt steeds opnieuw geplaatst.
Wat jij wil, wil ik ook maar is niet zo makkelijk. (kijk maar eens in mijn topic)Ja je kunt xenon lampen kopen en ze zullen werken maar…
* je krijgt continu een melding op je boordcomputer dat je stadslichten defect zijn.
* Groot licht werkt niet meer
* de lampen zullen niet bewegen in de bocht.Wil je het wel werkend krijgen dan heb je een sloper nodig.
Je hebt 2 sensoren nodig (1 op de achteras 1 op de veerpoot voor)
nieuwe binnenspiegel met tunnel/tegenligger detectie
Nieuwe licht schakelaar
AFL module
Interieur computer
Kabelboom
Licentie om alles te laten programmeren.Je ziet dus dat het niet even te monteren is. Het kan wel maar is echt een projectje.
Persoonlijk vind ik die 750 euro voor die koplampen echt belachelijk duur. Zoek al heel lang naar een net setje maar de meeste zijn of stuk of missen de balasten.Succes.
8 januari 2014 om 22:01 #18205888@Remonija wrote:
Thanks, die lampen heb ik al gezien op je site, maar om eerlijk te zijn ben ik niet kapot van de zwarte “omlijsting”, heb je er nog duidelijkere foto’s van?
Dat is natuurlijk puur smaak. :D
De koplampen zijn net niew en andere foto’s hebben we momenteel helaas nog niet.
Volgen binnenkort.Mvg eugene
9 januari 2014 om 14:36 #18205889@calibra-power thanks voor de uitleg, dat gaat me een beetje teveel werk opleveren dus :(
@Eugene, Over smaak valt niet te twisten idd, miss als er foto’s zijn van de lampen geplaatst in een Insignia dat ik het wel mooi vind, even afwachten dus.9 januari 2014 om 21:21 #18205890@Remonija wrote:
@calibra-power thanks voor de uitleg, dat gaat me een beetje teveel werk opleveren dus :(
@Eugene, Over smaak valt niet te twisten idd, miss als er foto’s zijn van de lampen geplaatst in een Insignia dat ik het wel mooi vind, even afwachten dus.zodra ze dadelijk in februari leverbaar zijn zal ik wel wat foto’s plaatsen hier.
geen probleem. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.