BI-Xenon

Forumindex Forums Modellen Insignia BI-Xenon

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Remonija
    Deelnemer

Hoi

Op MP staat deze xenon set voor de Insignia, is dit plug&play of moet er qua aansluiting het een en ander aangepast gaan worden?

http://link.marktplaats.nl/763802019″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Gr. Rene

Vannos
      Deelnemer

Het is een optie zo te zien. Dus heb je kans dat het een kwestie is van monteren daarna inleren
        maar durf ik niet 100% zeker te zeggen

GM-Tuningparts
        Deelnemer

is achteraf niet zomaar even in te bouwen de originele AFL koplampen.
          Komt heel wat bij kijken om deze werkend te gaan krijgen en dan heb je het nog niet gehad over
          evt bijkomende kosten om het werkend te krijgen.

http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/5005/koplampen-opel-insignia-xenon-look-plug-play-h7-led-dagrijverlichting” onclick=”window.open(this.href);return false;

is dit een hele mooie optie!
          zijn nagenoeg 100% dezelfde koplampen maar dan gewoon plug-play op de originele stekker
          zonder evt programmeren en extra bijkomende kosten om de originele werkend te krijgen.
          h7 xenonsetje erin en klaar ben je.

Remonija
          Deelnemer

Thanks, die lampen heb ik al gezien op je site, maar om eerlijk te zijn ben ik niet kapot van de zwarte “omlijsting”, heb je er nog duidelijkere foto’s van?

calibra-power

@ remonija,
              Deze advertentie staat er al heeeel lang op. Tenminste wordt steeds opnieuw geplaatst.
              Wat jij wil, wil ik ook maar is niet zo makkelijk. (kijk maar eens in mijn topic)

Ja je kunt xenon lampen kopen en ze zullen werken maar…
              * je krijgt continu een melding op je boordcomputer dat je stadslichten defect zijn.
              * Groot licht werkt niet meer
              * de lampen zullen niet bewegen in de bocht.

Wil je het wel werkend krijgen dan heb je een sloper nodig.
              Je hebt 2 sensoren nodig (1 op de achteras 1 op de veerpoot voor)
              nieuwe binnenspiegel met tunnel/tegenligger detectie
              Nieuwe licht schakelaar
              AFL module
              Interieur computer
              Kabelboom
              Licentie om alles te laten programmeren.

Je ziet dus dat het niet even te monteren is. Het kan wel maar is echt een projectje.
              Persoonlijk vind ik die 750 euro voor die koplampen echt belachelijk duur. Zoek al heel lang naar een net setje maar de meeste zijn of stuk of missen de balasten.

Succes.

GM-Tuningparts
              Deelnemer

@Remonija wrote:

Thanks, die lampen heb ik al gezien op je site, maar om eerlijk te zijn ben ik niet kapot van de zwarte “omlijsting”, heb je er nog duidelijkere foto’s van?

Dat is natuurlijk puur smaak. :D
                De koplampen zijn net niew en andere foto’s hebben we momenteel helaas nog niet.
                Volgen binnenkort.

Mvg eugene

Remonija
                Deelnemer

@calibra-power thanks voor de uitleg, dat gaat me een beetje teveel werk opleveren dus :(

@Eugene
                  , Over smaak valt niet te twisten idd, miss als er foto’s zijn van de lampen geplaatst in een Insignia dat ik het wel mooi vind, even afwachten dus.

GM-Tuningparts
                  Deelnemer

@Remonija wrote:

@calibra-power thanks voor de uitleg, dat gaat me een beetje teveel werk opleveren dus :(

@Eugene
                    , Over smaak valt niet te twisten idd, miss als er foto’s zijn van de lampen geplaatst in een Insignia dat ik het wel mooi vind, even afwachten dus.

zodra ze dadelijk in februari leverbaar zijn zal ik wel wat foto’s plaatsen hier.
                    geen probleem.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.