Bezwaarschrift beukeuring gordel

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Bezwaarschrift beukeuring gordel

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Destruction
    Deelnemer

Zo te horen is die etterbak je aan het stalken Fearless, ik zou een klacht indienen..

Dat soort volk heb ik sowieso geen pardon mee.

Laatst ben ik ook aangehouden met de auto van een klant (APK en diesel, even de roet eruit rijden dus..), ik neem in dit soort gevallen mn keurmeesterpas altijd mee, zo ook nu. Ik krijg een stopteken, want ik zou gevaarlijk rijgedrag hebben vertoont (de oprit naar de snelweg oprijden en bij elke versnelling flink doortrekken..). Vlakbij mn garage word ik aan de kant gezet..

“Wat zijn wij aan het doen? Asociaal”
      ‘Nou, ik ben keurmeester en garagist, deze auto is een diesel moet voor APK. Diesels zitten altijd vol roet, dus daar ga ik altijd een stukje mee rijden, ten eerste zodat de auto bij de roetmeting al op tempratuur is, en ten tweede omdat ik dan minder lawaai hoef te maken in mn garage, nu is de 1e meting zometeen gewoon goed’
      Ik laat mn keurmeesterpas zien en na enkele seconden stop ik hem weer in mn zak..
      “Rijbewijs en papieren, je krijgt een bekeuring.”
      ‘Van mij krijg je niets.’
      “Als ik erom vraag geef jij GRRRRR!!* je papieren af!”
      ‘Van mij krijg je niets. De beschuldiging slaat nergens op, een boete is onterecht en bovendien wens ik op een normale manier aangesproken te worden. Of je nou de buurman, een agent of Beatrix bent.’
      “Rijbewijs en papieren, NU!”
      ‘Eerst wil ik zien wie jij bent, of wie je denkt te zijn. Dan ga ik bellen met je meerdere, om een klacht in te dienen’
      “Ik legitimeer mij niet.”
      ‘Dat ben jij verplicht als ik erom vraag’
      “Ohja? Denk jij dat?”
      ‘Dat weet ik wel zeker. Roep een van je collega’s maar op’

En jahoor, even later een 2e politie-auto met wederom 2 agenten erin. Deze agenten doen normaal en mijn toon richting hun is dan ook anders.

“Ik hoor dat u zich verzet bij aanhouding, klopt dat?”
      Ik leg wederom uit wat ik aan het doen was..
      “Oh, u bent van die garage verderop? Ik zag u laatst ook, een keer flink optrekken, fijne roetwolk erachter en u reed rustig weer verder”
      ‘Dat is precies wat ik net ook aan het doen was’

Na kort overleg tussen de agenten (die in de auto waren gaan zitten…), komt 1 van die 2e auto naar me toe.
      “Mag ik dan wel even uw rijbewijs zien?”
      Ik geef mn rijbewijs aan de agent..
      “In orde. Ik keur uw houding tegen mijn collega niet goed, maar hij moet zich legitimeren als u erom vraagt, en deed dat ook niet. We laten het erbij.”

Nooit meer iets van gehoord.. Wat een held zeg, bah. En wat vinden ze het raar dat mensen een hekel aan de politie krijgen….

(*censuur?)

RonaldH

Tja ze moeten hun quota halen, en wat is nou makkelijker dan de hele dag rondjes rijden.

Pastra
        Deelnemer

Ze moeten allemaal eens op cursus bij die lui in Engeland!
          Wat nou niet stoppen voor de politie? Bijdehand doen? ga dan het asfalt maar kussen…

Daar hebben 9 vd 10 nog echt respect voor de agenten, die daar niet eens echt vuurwapens hebben! Ook de straffen van daar moeten ze hier invoeren!

Drank op? Rijbewijs inleveren, 2 jaar rij-ontzegging en nog een leuk gevangenisstrafje er bij, we hebben hier in NL toch cellen over:jerry
          Die straffen hier in NL gaan NERGENS over… Zie elke keer weer bij wegmisbruikers echt de meest misselijkmakende figuren die in Engeland al 10x hun rijbewijs in moesten leveren, en hier de 2 kleinste boetes krijgen en een wijzend vingertje:puke

Wat mij trouwens ook verbaasd op de 1 of andere manier: onze niet-allochtone medemens(??) van Noord-Africa kan zich op de 1 of andere VAGE manier toch voorzien van een dikke X5, nog grotere Mercedes, of Audi… Hoe doen die lui dat toch:wtf? Ik werk 45-50 uur per week, met een riant salaris, en moet het dagelijks doen met een oude corsa:vertag

champo
          Deelnemer

origineel gepost door Destruction
            Zo te horen is die etterbak je aan het stalken Fearless, ik zou een klacht indienen..

Dat soort volk heb ik sowieso geen pardon mee.

Laatst ben ik ook aangehouden met de auto van een klant (APK en diesel, even de roet eruit rijden dus..), ik neem in dit soort gevallen mn keurmeesterpas altijd mee, zo ook nu. Ik krijg een stopteken, want ik zou gevaarlijk rijgedrag hebben vertoont (de oprit naar de snelweg oprijden en bij elke versnelling flink doortrekken..). Vlakbij mn garage word ik aan de kant gezet..

“Wat zijn wij aan het doen? Asociaal”
            ‘Nou, ik ben keurmeester en garagist, deze auto is een diesel moet voor APK. Diesels zitten altijd vol roet, dus daar ga ik altijd een stukje mee rijden, ten eerste zodat de auto bij de roetmeting al op tempratuur is, en ten tweede omdat ik dan minder lawaai hoef te maken in mn garage, nu is de 1e meting zometeen gewoon goed’
            Ik laat mn keurmeesterpas zien en na enkele seconden stop ik hem weer in mn zak..
            “Rijbewijs en papieren, je krijgt een bekeuring.”
            ‘Van mij krijg je niets.’
            “Als ik erom vraag geef jij GRRRRR!!* je papieren af!”
            ‘Van mij krijg je niets. De beschuldiging slaat nergens op, een boete is onterecht en bovendien wens ik op een normale manier aangesproken te worden. Of je nou de buurman, een agent of Beatrix bent.’
            “Rijbewijs en papieren, NU!”
            ‘Eerst wil ik zien wie jij bent, of wie je denkt te zijn. Dan ga ik bellen met je meerdere, om een klacht in te dienen’
            “Ik legitimeer mij niet.”
            ‘Dat ben jij verplicht als ik erom vraag’
            “Ohja? Denk jij dat?”
            ‘Dat weet ik wel zeker. Roep een van je collega’s maar op’

En jahoor, even later een 2e politie-auto met wederom 2 agenten erin. Deze agenten doen normaal en mijn toon richting hun is dan ook anders.

“Ik hoor dat u zich verzet bij aanhouding, klopt dat?”
            Ik leg wederom uit wat ik aan het doen was..
            “Oh, u bent van die garage verderop? Ik zag u laatst ook, een keer flink optrekken, fijne roetwolk erachter en u reed rustig weer verder”
            ‘Dat is precies wat ik net ook aan het doen was’

Na kort overleg tussen de agenten (die in de auto waren gaan zitten…), komt 1 van die 2e auto naar me toe.
            “Mag ik dan wel even uw rijbewijs zien?”
            Ik geef mn rijbewijs aan de agent..
            “In orde. Ik keur uw houding tegen mijn collega niet goed, maar hij moet zich legitimeren als u erom vraagt, en deed dat ook niet. We laten het erbij.”

Nooit meer iets van gehoord.. Wat een held zeg, bah. En wat vinden ze het raar dat mensen een hekel aan de politie krijgen….

(*censuur?)

Eigenlijk evengoed zijn legitimatie eisen en een klacht in dienen. Die collega’s hielden gewoon een hand boven zijn hoofd.

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.