Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 maart 2009 om 12:06 #17392804
Zo gister nieuw speelgoed op gehaald, 5.0 V12 :vertag
10 maart 2009 om 12:13 #17392805heb je die beemer eindelijk binnen? :jerry:kewlpics
10 maart 2009 om 12:45 #17392806:kewlpics king:
11 maart 2009 om 14:51 #1739280711 maart 2009 om 15:00 #17392808:o
ZZOOOOOOOOHH HEEY dat is me toch een blok, zal ook wel wat lusten :P
11 maart 2009 om 19:50 #17392809Hoest met de rally Astratjes? Niet meer mee bezig of staan ze al een tijdje klaar voort nieuwe seizoen? :)
11 maart 2009 om 20:06 #17392810Zon ding heb ik vandaag ff mee genomen om remblokken te halen:P
11 maart 2009 om 21:30 #173928116 cilinders geen uitdaging meer voor in een opel:o
ben wel benieuwd wat je hier mee gaat doen.
Dit zijn nog is leuke dingen, net als die mercedes:thumbupWat heb je volgende week staan? ferrari, lamborgini.:jerry
In ieder geval goed voor je dat je genoeg werk hebt.
11 maart 2009 om 21:31 #17392812leuke spielerei:D haha
groeten Twan
11 maart 2009 om 22:09 #17392813origineel gepost door mayhem
origineel gepost door rallyastra
Ik laat me niet snel over iemand uit maar verbocht is gewoon een oplichter. 14.000 euro is er betaald voor deze motor en hij is na 50 kilometer stuk gelopen. Je had de auto moeten zien, overal deuken en special paint beschadigd. Inlaat heeft 900 euro gekost, 900 euro schroot. Allemaal leuk en aardig maar als je er geen verstand van hebt blijf er dan AUB met je poten vanaf.Iemand die iemand zo naait mag van mij verbannen worden naar Siberië :argue Toen de eigenaar de auto ging ophalen, was Jurgen Verbocht vertrokken. De auto was gewoon buiten het hek gedrukt en dat was het. Inmiddels is i niet meer ingeschreven bij de kvk, vraag me altijd af wat zo iemand bezielt :hmmz
site is ook uit de lucht, en hij adverteerd niet meer met tuning spul op marktplaats, en by wat ie heeft staan staat enkel verbocht ipv verbocht motorsport.
volgens mij is ie ermee genokt.toch zonde dat ie t zo heeft laten lopen. was opzich wel een geschikte kerel. had een leuk pandje ook.
maargoed, daar bouw je geen goede auto’s mee, zeker niet als we over zulke bedragen praten.. :thumbdown
Hij is er inderdaad meegestopt, wat hij tegen mij zei toen ik zen Kadett kwam ophalen was dat ie 2 banen niet meer aankon ( voor een baas, hij is receptionist bij een volvo dealer ) en zen eigen zaak… Daarom ging volgens hem de zaak en de hobby aan de kant. begin dat verhaal nu wel een beetje in twijvel te trekken, via google krijg je nog wel meer van dit soort verhalen. Maargoed ! Die C Kadett zal nu wel heeuul netjes worden herbouwt in iedergeval ^^ !
11 maart 2009 om 22:20 #17392814Originally posted by GlennGSI
origineel gepost door mayhem
Ik laat me niet snel over iemand uit maar verbocht is gewoon een oplichter. 14.000 euro is er betaald voor deze motor en hij is na 50 kilometer stuk gelopen. Je had de auto moeten zien, overal deuken en special paint beschadigd. Inlaat heeft 900 euro gekost, 900 euro schroot. Allemaal leuk en aardig maar als je er geen verstand van hebt blijf er dan AUB met je poten vanaf.Iemand die iemand zo naait mag van mij verbannen worden naar Siberië :argue Toen de eigenaar de auto ging ophalen, was Jurgen Verbocht vertrokken. De auto was gewoon buiten het hek gedrukt en dat was het. Inmiddels is i niet meer ingeschreven bij de kvk, vraag me altijd af wat zo iemand bezielt :hmmz
site is ook uit de lucht, en hij adverteerd niet meer met tuning spul op marktplaats, en by wat ie heeft staan staat enkel verbocht ipv verbocht motorsport.
volgens mij is ie ermee genokt.toch zonde dat ie t zo heeft laten lopen. was opzich wel een geschikte kerel. had een leuk pandje ook.
maargoed, daar bouw je geen goede auto’s mee, zeker niet als we over zulke bedragen praten.. :thumbdown
Hij is er inderdaad meegestopt, wat hij tegen mij zei toen ik zen Kadett kwam ophalen was dat ie 2 banen niet meer aankon ( voor een baas, hij is receptionist bij een volvo dealer ) en zen eigen zaak… Daarom ging volgens hem de zaak en de hobby aan de kant. begin dat verhaal nu wel een beetje in twijvel te trekken, via google krijg je nog wel meer van dit soort verhalen. Maargoed ! Die C Kadett zal nu wel heeuul netjes worden herbouwt in iedergeval ^^ !
dat hij bij de volvo dealer werkt kan wel is kloppen hoor. ik zie zijn combo best vaak staan namelijk :)
11 maart 2009 om 22:22 #17392815origineel gepost door bd
Originally posted by GlennGSI
origineel gepost door mayhem
dat hij bij de volvo dealer werkt kan wel is kloppen hoor. ik zie zijn combo best vaak staan namelijk :)
Het staat ook op de site van die dealer :P Heel handig http://www.wieowie.nl :jerry Maargoed, ik zat net eens te kijken… maar volgens mij ben ik ouwe koeien uit de sloot aan het halen… dat was niet echt de bedoeling van me.
11 maart 2009 om 22:43 #17392816Laten de gedupeerden het maar niet te weten komen waar hij werkt dan… Niet het een of ander maar als je iemand voor 15 ruggen totaal oplicht.. Zijn al meerdere mensen die hem graag een keer over willen zien steken bij een voetpad. Maar goed daar ga ik me verder niet mee bemoeien.
@ Honza
Ik heb het te druk voor de rallyauto’s, bovendien verdient het ook niet zo goed op 1 klant na dan :angel Meeste teams zijn hobby rijders en kunnen het om het maar ff lomp te zeggen mij niet betalen.
15 maart 2009 om 09:21 #17392817komt die v12 toevallig in een astra met achterwiel aandrijving????????
dat zou wel weer eens iets anders zijn, of breng ik je nu op ideeen.groeten.
17 maart 2009 om 11:11 #17392818Haha mee komt in een Ford Sierra MK2 :vertag
17 maart 2009 om 17:48 #17392819origineel gepost door rallyastra
@ HonzaIk heb het te druk voor de rallyauto’s, bovendien verdient het ook niet zo goed op 1 klant na dan :angel Meeste teams zijn hobby rijders en kunnen het om het maar ff lomp te zeggen mij niet betalen.
:jerry
19 maart 2009 om 09:11 #1739282019 maart 2009 om 09:15 #17392821Doek je, doekje!!! :o
19 maart 2009 om 09:26 #17392822Let niet op het de voorpijp, spaghetti’s waren 2ehands en pasten voor de meter niet. Heb het voorste deel vervangen zodat het wel paste. Laswerk was namelijk niet echt om over naar huis te schrijven:o
19 maart 2009 om 23:07 #17392823dat klinkt wel wijs:wors:wors
20 maart 2009 om 00:35 #17392824origineel gepost door rallyastra
Let niet op het de voorpijp, spaghetti’s waren 2ehands en pasten voor de meter niet. Heb het voorste deel vervangen zodat het wel paste. Laswerk was namelijk niet echt om over naar huis te schrijven:oMja lekker belangrijk, als het met gaar spul al zo klinkt…..as ik de loterij win ben jij de eerste die het weet :P
Damn, das geen nep- kijk mij met me remus geluidje meer. Dat klinkt naar echt power.
20 maart 2009 om 06:30 #17392825:wors:wors
Zo’n geluid wil ik ook :wub
kan zo’n geluid ook uit een 4 cilinder motor komen ?
20 maart 2009 om 10:39 #17392826Nee maar je kunt hem wel als een subaru laten klinken, gewoon 1 klep uit je motor halen :jerry
20 maart 2009 om 11:46 #17392827origineel gepost door freek corsa
:wors:worsZo’n geluid wil ik ook :wub
kan zo’n geluid ook uit een 4 cilinder motor komen ?
Natuurlijk!
:D:D
20 maart 2009 om 12:24 #17392828zit idd wel een erg lekker geluidje in!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.