Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2008 om 18:49 #17392729
ooooooh zie ik daar die kadett van eep borger’s staan kan dat .
dat machien draait zalig . doe je dan die autok’s opbouwen van de start . of laat je de kooi ergens anders bouwen voor fia papieren . of is dat bij jullie niet nodig als je nationaal rijdt
8 mei 2008 om 20:05 #17392730Bijna alle foto’s zijn bij eep gemaakt.
Ben daar zelf ook een keer op het erf geweest.
Alleen de geamputeerde astra is bij niels in de loods.
Volgens mij heb je nu wel een paar korte achter veren over
Theun
10 mei 2008 om 07:47 #17392731Klopt, meeste foto’s zijn bij Eep gemaakt. Deed bij Eep veel onderhuod aan rallyauto’s daar, maar altijd heen en weer rijden is ook niet wat dus ik haal de meeste auto’s hier naar de zaak. Bouw auto’s helemaal op op de kooi na, dat laat ik doen door iemand die dat mag.
@ Theun
Schiet het al op met de Astra ?
10 mei 2008 om 09:49 #17392732Ben nu met het remsysteem bezig.
alleen de balancebar kom ik niet uit.
nu iets in engeland gevonden.
zou plugenplay moeten zijn.de bussen voor het onderstel komen volgende week binnen.
Wil nu een dash met polyester gaan maken.
orginele is een beetje zwaar en kooi zit een beetje in de weg
this hier een beetje warm.Theun
13 mei 2008 om 19:05 #17392733dus motortje preparene en afstellen kan je dat ook this wel een gsi 1.6 v uit corsa a
13 mei 2008 om 21:09 #17392734Afstellen laat ik altijd doen, misschien kun je eens contact opnemen met Frans Verbaas, hij zit in Oud Beijerland, ook niet zo ver rijden vanaf België.
14 mei 2008 om 19:11 #17392735heb je me daar geen adres of dergelijk van .
dat in elkaar steken en fatsoenlijk draaiend te krijgen is voor mij en collega geen probleem . maar this juit een nokkenas poelier die verstelbaar is afstellen . en wat mag je waar bij gebruiken of wat is raad zaam . en ecu afstellen of dergelijk want dat kan je niet met tech 1 of tech 2 eee .want aan orgineel afstel materiaal geraak ik zo als erkende opel hersteller
23 mei 2008 om 20:05 #17392736Ik ga binnenkortnog ff 4 spaghetti’s voor V6 inelkaar zetten, buis ff gebogen
king:
Telefoon nummer van Verbaas
0186 – 612397
24 mei 2008 om 08:09 #17392737ik dacht dat je die pijp wel ff tussen 2 vingers boog:jerry:jerry
24 mei 2008 om 12:27 #17392738daar is i ni gespierd genoeg voor :P:afro:jerry
fijn bezigheid heb je daar wel.
greetz
24 mei 2008 om 18:29 #17392739best knap de pijp is met bochten maken langer geworden :P
25 mei 2008 om 11:37 #17392740lachen die eerste rally astra is van een oude collega van mij Marcel volgels dat ik die hier nog eens tegen mag komen, die is nu toch naar de kloten, weet je wat ze nu aan het bouwen zijn?
25 mei 2008 om 23:54 #17392741Ja dat weet ik, want die word bij mij gebouwd :D Word weer een Astra..
26 mei 2008 om 10:38 #17392742oke dan goed bezig!
10 juni 2008 om 16:15 #17392743Afgelopen week een mooie witte Astra omgebouwd naar 5 gaats
Zoo, vandaag niels weer is aan het werk gezet :P
Een begin gemaakt met m’n nieuwe onderstel
Eerst maar is een paar foto’s van het nieuwe spul:
Een klein fortuin, en een nieuwe wielkuip
De bijbehorende schijven, 308 voor en 286 achter 8)
Spax korte schokdempers (heb vandaag ff geteld, zijn in 32 standen in te stellen :O) en kw veren:
Het verschil:
Staalgevlogen remleidingen:
De nieuwe draagarmen, leuk verhaal niels had “gewone” besteld. Met als doel deze door te lassen
Deze kwamen binnen:Deze zijn 1 mm dikker dan de standaard draagarmen, ze waren al doorgelast en er zitten bouten in ipv de gebruikelijke klinknagels 8) scheelt iig aardig in de stevigheid 8)
Zo stond ze er vanmorgen bij:
Dr was een ashoes stuk, een een stabilisatie stang rubber afgeknapt :( meteen vervangen natuurlijk :)
Master @ work:
Dit ding is zoooo handig 8)
Toplager was een beetje op:
Heb nog geen foto’s gemaakt van de poot op de auto
Reden is dat de schijf niet om de naaf past, zit altijd wel iets tegen, laten we hopen dat het hier wel bij blijftMorgen word er iig iets van de naaf af gedraaid zodat I wel past
Tuurlijk hebben we de velgen alwel gepast
Ff sneak previeuw
Morgen gaan we verder
Verder een nieuwe onderlip binnen gekregen
Klokje ook binnen:
En ik heb vanochtend weer een bumper en grille naar een spuiter (kelder autoschade) gebracht, deze is hopelijk voor volgende week donderdag klaar, hij zou iig z’n best voor me gaan doen
Pff, zijn weer aardig wat foto’s :P en we zijn er nog niet! :D
En vandaag weer verder
Deze ronde alleen een hoop foto’s :P
8)
Ik ben iig zeer tevreden met het resultaat :D(klauwen achter worden nog rood)
10 juni 2008 om 16:21 #17392744Oja en de Tigra met C20XE is alweer fluitend door de eerste RDW keuring gekomen. Binnenkort naar Lelystad en dan staat er een Tigra C20XE op kenteken :angel
10 juni 2008 om 18:51 #17392745Die compomotives zijn stoer :D Wil ze zelf ook voor onder mn Corsatje
14 juni 2008 om 11:30 #17392746mooi wit is niet lelijk:D:D
en deze is zeker niet lelijk, ziet er lekker stoer uit een witte astra gsi.groeten.
18 juni 2008 om 09:59 #17392747Weer een rallyauto er bij,
D Kadettje
Paar blokkies, varierend van C20XE tot LET en 3.0 V6
Magazijn
18 juni 2008 om 10:13 #17392748Mooi man! :D
Hoe staat het met de Tigra c20xe? Is ie al voor de keuring geweest op Lelystad?
Ben daar wel benieuwd naar, aangezien ik ook met m’n Corsa A hetzelfde wil gaan doen.. :hmmz18 juni 2008 om 13:49 #17392749Lelystad nog niet, heb die jongen gezegd dat hij eerst goede banden en velgen moest regelen. Maar de voorkeuring van de RDW is hij al door.
22 juni 2008 om 14:58 #17392750Zoooo wederom een goed resultaat behaald in de rally, na een eerste plaats in België nu weer een eerste plaats in de N3 in Hardenberg ! Onze service plaats :agent
22 juni 2008 om 16:54 #17392751Gefeliciteerd met de eerste plaatsen, leuk dat je zoveel foto’s post :D
waar gaan de banden die jullie met de rally niet meer gebruiken naar toe ?
22 juni 2008 om 18:02 #17392752:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
22 juni 2008 om 18:25 #17392753Meeste banden gaan de container in, omdat ze glad zijn, scheuren hebben of wat dan ook. Niet echt bruikbaar meer iig.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.