Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 december 2009 om 00:17 #17393004
kijk das handig….
als je plaats hebt onder je auto om een dikke uitlaat weg te proppen;);)
A corsa word al gauw anders jammer genoeg:swear
10 december 2009 om 17:22 #17393005origineel gepost door rallyastra
Nieuw uitlaatje onder een T5 gezet.Vet!! :wors:wors:wors
10 december 2009 om 17:38 #17393006Super man! Lijken wel opc dempers :D
11 december 2009 om 20:34 #17393007Nice…nu nog een hydrauilische pijpenbuiger :D
11 december 2009 om 21:34 #17393008origineel gepost door Fearless
Nice…nu nog een hydrauilische pijpenbuiger :DEn dan de buizen plat buigen zeker? Dus knijpen in de uitlaat?
groeten Twan
16 december 2009 om 19:59 #17393009Zijn ook OPC stijl sierstukken :vertag Zit er toch nog iets goed onder de bus :jerry
Nou twas ff stil met mn eigen, maar de ringmobiel is ernog steeds. Ben inmiddels een kop aan het flowen voor de C20XE, krijg nog een andere kop binnen waar al 272 graden nokkenassen in zitten, sterkere klepveren en bronzen geleiders. Heb nu in mijn motor 276 graden nokkenassen zitten met verstelbarepoulie’s
– 3.0 V6 injectoren
– 4-1 Groep A Spaghetti
– Groep A uitlaat met race kat
– 276 graden nokkenassen met verstelbare poulie’s
– Cold air intakeBen nu bezig met een nieuwe luchtinlaat, zelfde princiepe als een lexmaul alleen dan beter. Waarom ? omdat C20XE gaskleppen te klein zijn. Daarom wordt hier een 80mm V6 gasklep voor gebruikt wat voor de nodige lucht moet zorgen. Ook gaan we proberen om een V6 of turbo luchtmassameter werkend te krijgen. Hopelijk komen we straks met deze setup rond de 200 pk uit.
En ben nog bezig met een Astra Turbo, en morgen komt de Rekord A ook nog. Ik hoef me niet te vervelen dus !
16 december 2009 om 20:03 #17393010origineel gepost door Steven_stepje
Mooie bodem!dat is origineel hoor :jerry
16 december 2009 om 20:05 #17393011Kun je toevallig ook aan uitlaatbochten komen voor om het schakelmechanisme heen van een D kadett ? ( diameter voor een C20XE )
16 december 2009 om 21:00 #17393012origineel gepost door IMpY
origineel gepost door Fearless
Nice…nu nog een hydrauilische pijpenbuiger :DEn dan de buizen plat buigen zeker? Dus knijpen in de uitlaat?
groeten Twan
is mij idd ook vaak gebeurt…maar dan wou ik te veel in 1keer. Beter was de buis wat verder weg zetten telkens, zo krijg je alleen een grotere bocht. maar minder kans op platdrukken van de buitenocht.
17 december 2009 om 09:26 #17393013Ja die heb ik wel, heb 30, 45, 60 en 90 graden bochten. Denk als je een 30 graden pakt dan een 60 graden en weer een 30 graden dat je er omheen bent. Diameter van 51mm buitenwerks.
Gewoon buigen met een doornbuiger !
18 december 2009 om 16:19 #17393014Hoe is het eigenlijk met de Sierra met die bmw motor???
Of die nurburgastra? Al een poos niets van gezien hier:cry18 december 2009 om 17:06 #17393015Die zijn er nog steeds ! Sierra gaat begin van het nieuwe jaar een rolkooi in dus dan volgen er weer foto’s. Nurburgring Astra heb ik een nieuwe motor voor aan het bouwen met dry spumpje van Spiess :vertag
18 december 2009 om 19:08 #17393016:o
KWIJL!!!!!!
18 december 2009 om 19:42 #17393017:wub:wub:wors
19 december 2009 om 17:20 #17393018origineel gepost door rallyastra
@glennJa die heb ik wel, heb 30, 45, 60 en 90 graden bochten. Denk als je een 30 graden pakt dan een 60 graden en weer een 30 graden dat je er omheen bent. Diameter van 51mm buitenwerks.
Gewoon buigen met een doornbuiger !
Je hoort denk ik nog wel van me :)
19 december 2009 om 18:43 #17393019origineel gepost door rallyastra
Die zijn er nog steeds ! Sierra gaat begin van het nieuwe jaar een rolkooi in dus dan volgen er weer foto’s. Nurburgring Astra heb ik een nieuwe motor voor aan het bouwen met dry spumpje van Spiess :vertagdas een mooi blokkie:jerry soort tb’s met airbox of iets dergelijks???:hmmz heb da nog niet eerder gezien.
groeten nick
20 december 2009 om 08:06 #17393020lijkt meer op een bom uit de 2e W.O.
20 december 2009 om 08:20 #17393021komt geloof ik uit de formule 3 of 3000 ofzo, iets in die richting.
20 december 2009 om 10:54 #17393022Spies kennende is het weer een apart blokje :P
20 december 2009 om 18:50 #17393023Das een mooi blokje!!
Dat zwarte tussen de inlaat en kop is dat een keramisch afdichting? Voor het opwarmen van inlaat tegen te gaan?
26 december 2009 om 20:15 #17393024Dit was hemt ooit
In 2002 in de auto met pensioen gegaan en heeft tot die tijd in de schuur gestaan. De planning was om het chassis weer helemaal klaar te maken, maar bij nadere inspectie kwamen we er achter dat het chassis vol met scheuren zat. Vandaag dus maar ens de plasma snijder in de hand gepakt en de auto om de chroommolybdeen kooi weg gesneden.
27 december 2009 om 10:18 #17393025origineel gepost door rallyastra
Dit was hemt ooitGave foto. Nostalgie ! Ja die Finnen die doen dat veel, Rally rijden daar is in die mooie bossen. :wub Die gasten kunnen dat ook goed omdat ze er vaak op eoa manier mee opgroeien en van kinds af aan rond crossen op eigen terreinen die erg groot zijn. Misschien ga ik van de zomer van Finland. Super mooi en fijn land.
Valmet als sponsor, automotive ? (waar bepaalde Calibra modellen ooit werden gebouwd op dezelfde lijn als de Porsche Boxter en Saab cabrio modellen) of de scheepswerf ? (die bestaat nl niet meer).
Die Bosch sponsoring is er trouwens later op geshopped zo lijkt wel. Vooral bij de voorruit zie je dat goed. :D
Maar dat gebeurd(e) wel vaker volgensmij.Heb je deze wagen nu dan Niels ? Tenminste wat er van over is.. De kooi die erinzat.
27 december 2009 om 14:11 #17393026staat wel een gruwelijke blauwe astra op de achtergrondking:
27 december 2009 om 15:04 #17393027Is die van jouw gsipiloot ?
28 december 2009 om 16:24 #17393028die blauwe is van mij ja
sorry niels voor t offtopic…
oh trouwens t tis geen offtopic want hij staat in jou garage:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.