Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 september 2009 om 20:33 #17392929
Tunnel wordt mooi al zeg ik het zelf :jerry Zal morgen ff weer update posten. Sierra V12 staat ook al in de laatst auto en tuning aangekondigd, ik werd al gebeld door de auto en tuning of ze de sierra er in mochten zetten als hij klaar was:angel
23 september 2009 om 20:38 #17392930:wors:wors:wors
en compomotive’s:wub:wub
23 september 2009 om 20:45 #17392931mooi werk:wors
24 september 2009 om 07:45 #1739293224 september 2009 om 08:28 #17392933origineel gepost door sw16v
Niels!? Slaap jij nog wel is?:o:oVolgens mij is de koffie best goed daar hehe :P
24 september 2009 om 10:00 #17392934Ik drink amper koffie, alleen verse fruit sapjes:jerry
24 september 2009 om 12:29 #1739293524 september 2009 om 13:12 #17392936Ik heb niet alles gelezen, maar voor welke doeleinden is deze auto bedoeld ?
Het is in ieder geval niet een halve aanpak :P
Ga zo door :thumbup
24 september 2009 om 13:40 #17392937Wat voor doel ? Hij heeft geen doel, alleen voor de fun.. Waarom we hem bouwen ? Gewoon omdat het kan :jerry
24 september 2009 om 20:50 #17392938Uh Niels , gaat dit ook eventueel op kenteken???:D:D;):wub
Moet eigenlijk wel voor de eer!25 september 2009 om 07:33 #17392939Niels, hoe dik plaatmateriaal gebruik je? En wat is die Ford Sierra geloof ik? Origineel…?
25 september 2009 om 08:09 #17392940origineel gepost door rallyastra
Ik drink amper koffie, alleen verse fruit sapjes:jerryDit is toch jou levens vocht :P
25 september 2009 om 08:19 #17392941lol..
Lekker bezig niels…
Ik moet echt een deze dagen ff spullen komen oppikken en droppen bij jouw..
damm25 september 2009 om 10:55 #17392942Nee das het vocht van “colaman” of wel city77 :jerry Cosworth achteras met 7,5″ sperdiff is ook opgehaald.
@BBG
1,5mm plaatstaal, origineel een 2.0 dohc.
25 september 2009 om 16:48 #17392943Gaat nu voorspoedig gelukkig :vertag Was ff bang dat de onderdelen niet optijd binnen waren, maar onze grootste zorg de schroefset is binnen. Volgende week komen de trekstangen dus dan is het onderstel klaar. Vandaag ook een hele partij plaatwerk weg gebracht om te laten kanten.
Motorsteunen weer opgehaald
Aan het chassis gelast, boutgaten gelijk verstevigd met een carrosserie ring.
Motorrubber past perfect
Schroefset, hardheid en rebound instelbaar.
Deel van de tunnel
25 september 2009 om 20:17 #1739294426 september 2009 om 10:11 #17392945ziet er goed uit.. benieuwd hoeveel pk hij leveren gaat..
kontroleer wel de kopbouten ff.. heb op mijn werk wel eens meegemaakt
dat de koppen van verschillende bouten afgebroken waren..
26 september 2009 om 11:08 #17392946Er was idd 1 bout afgebroken, maar de motor gaat toch helemaal uitelkaar voor een complete revisie en opboren tot 6.0:vertag
26 september 2009 om 21:40 #17392947origineel gepost door rallyastra
Er was idd 1 bout afgebroken, maar de motor gaat toch helemaal uitelkaar voor een complete revisie en opboren tot 6.0:vertagDat vermoedde had ik al , was inmiddels aardig vervuild!:jerry
maar uuh laat ze maar komen die :kewlpics26 september 2009 om 23:17 #17392948Zie ik nou een enkele nokkenas per cilinderbank?
Wel DOHC?
26 september 2009 om 23:28 #1739294924v v12… enkele nokkenas per cilinderbank inderdaad. DOHC klopt technisch gezien wel.:afro
27 september 2009 om 16:41 #17392950wauw wat een super mooi project echt :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
27 september 2009 om 18:19 #17392951origineel gepost door giuliettaevo
24v v12… enkele nokkenas per cilinderbank inderdaad. DOHC klopt technisch gezien wel.:afroOHC dus. Wel jammer, dacht dat die dingen 4 kleppen per cilinder waren :(
28 september 2009 om 12:20 #17392952Ja wel jammer dat we geen W16 er in gebouwd hebben, wel jammer dat we geen boeing motor er in hebben gezet. Zo kun je nog wel ff door gaan, bouw jij eerst maar eens iets fatsoenlijk in.
28 september 2009 om 18:12 #17392953Ik vind het wel weer tijd voor een update :vertag
Inlaatspruitstukken zijn voor de show alweer ff netjes gemaakt.
Kleppendeksels vandaag weer opgehaald van de poedercoater
De vooras was echt zwak dus dat heb ik ff verstevigd met dikke platen.
De tunnel kan er ook weer in, moeten alleen nog ff richels in gerold worden voor de stevigheid. Hoop dat het nu nog lukt nu hij gekant is, anders maar ff een nieuwe maken. Als er nog iemand een adresje weet waar ik die ribbels er in kan laten rollen hoor ik het graag aangezien ik hier in de buurt niemand kan vinden.
Zijkanten weer vast gelast
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.