Bevestigen melding

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Bevestigen melding

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Peter Camps
    Deelnemer

Hey mensheid.

Ik heb vandaag mijn radio crrt2008 met GID scherm gedemonteerd en vervangen voor een pioneer unit met CID scherm. Nu kan ik er best mee leven dat ik niet meer in het menu van ‘t scherm kan kijken maar dat ik de meldingen niet meer kan bevestigen is wel knap vervelend. Is daar toevallig een oplossing voor? Misschien dat dit met de opcom aangepast kan worden maar dan heb ik ‘t nog niet gevonden.

CID scherm komt trouwens uit sloop auto.

20190122_150244

Ffchecke
      Deelnemer

Bij prefacelift werkt de gid gewoon via de stuurkolom schakelaar rechts. Dan moet wel de gid de juiste security code hebben. Heb je die van de sloopauto? Met een aftermarket radio en het originele scherm uit mijn auto werkte het gewoon. Stuurbediening niet trouwens.

Peter Camps
        Deelnemer

Dank je voor je antwoord ffchecke.
          <p style=”text-align: left;”>Helaas heb ik de code uit de sloop auto niet. Heb d’r wel naar gezocht maar kon hem niet vinden in die auto. Misschien het scherm door die mannen in België maar laten decoderen naar nieuw. Kost 60 euro maar dan werkt het tenminste wel. Maar als er nog meer ideeën zijn hoor ik ze erg graag.</p>
          Gr Peter

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.